Stránka 3 z 15

Re: DPF

Napsal: stř úno 27, 2013 19:25
od Dannik91
Mě říkali to samé, že jsem první případ :D ... statickou regeneraci mám už 2x za sebou a nový sw.

Re: DPF

Napsal: stř úno 27, 2013 20:52
od Mefisto
HonzaKLE píše:Zdravím kolegy.
Tak dnes návštěva servisu. Zaplnění filtru 60%, závada nezjištěna. Provedena statická regenerace a nahrání nového sw do řídící jednotky, klasicky se s takovou závadou nikdy nesetkali.
Mám to sledovat a dát vědět, tak uvidíme.
Ke stylu jízdy: jelikož je motor pod 2 tis. otáček mrtvý netočím míň ani na volnoběh :D , ručička otáčkoměru se musí hýbat až do červeného pole přece, jinak by ji tam nedali!
Me o pred rokem prehrali novej SW tak se me kontrolka uz nerozla.

Re: DPF

Napsal: stř úno 27, 2013 20:54
od Mefisto
smire666 píše:To už celkom správne nie je. Tá nafta čo je vo filtri sa do oleja nemá ako dostať. Úplne zle ale je, keď sa regenerácia preruší a filter sa zasiera ešte aj nespálenou a pomaly karbonizujúcou naftou... jednoducho lahôdka :mrgreen: Namakanejší spôsob vypaľovania je vstrekovanie nafty až pred filtrom -i
Namakanejsi zpusob je co ma treba Toyota na SUV - rozne se ti kontrolka zaplneni filtru, ty zmacnes tlacitko a vypalujes -i

Re: DPF

Napsal: stř úno 27, 2013 20:57
od smire666
Podstatné je, či to posiela naftu do filtra. Ak tiež iba do valcov, je to rovnako na prd...akurát sám rozhoduješ o tom, kedy si pridáš naftu do oleja...

Re: DPF

Napsal: stř úno 27, 2013 21:10
od Mefisto
smire666 píše:Podstatné je, či to posiela naftu do filtra. Ak tiež iba do valcov, je to rovnako na prd...akurát sám rozhoduješ o tom, kedy si pridáš naftu do oleja...
Samo ze je to ten drazsi zbusob a vstrikovac pred filtrem, ale i u nas s levnejsim zpusobem by to dost pomohlo

Re: DPF

Napsal: čtv úno 28, 2013 08:26
od JTR
Děkuji všem za snahu mi to objasnit, trošku jsem to snad pochopil. :D Jsem rád, že se mi zatím tento problém vyhýbá. Ale neustále si myslím, že mediální masáž "odborníků" kteří popisují jak má auto pružný motor a zrychluje na pětku z 50km/hod je vhodná pouze pro idioty a fandy elektromobilů. Ta řadící páka se musí používat, není to doplněk pro okrasu. Jistě když řídící jednotka cpe další naftu do válců u "podtočeného" motoru, tak to musí být slušný mazec. A když se tomu přidají opotřebené pístní kroužky.........

Re: DPF

Napsal: čtv úno 28, 2013 14:31
od HonzaKLE
Něco málo jsem vygooglil, protože tenhle problém mě fakt zajímá.
Na tomhle http://www.captiva-forum.de/viewtopic.p ... &start=315 německým fóru se objevil zajímavý příspěvek do diskuze o PDF.
Píše se tam něco o vadných vstřikovačích a souvislosti s častou regenerací filtru pevných částic.
Mě se po nahrání nového softwaru jeví chod motoru obzvláště na volnoběh klidnější a i spotřeba se zdá že šla níž, ale na to je ještě brzy.

Re: DPF

Napsal: sob bře 02, 2013 10:50
od ander282
HonzaKLE píše:Něco málo jsem vygooglil, protože tenhle problém mě fakt zajímá.
Na tomhle http://www.captiva-forum.de/viewtopic.p ... &start=315 německým fóru se objevil zajímavý příspěvek do diskuze o PDF.
Píše se tam něco o vadných vstřikovačích a souvislosti s častou regenerací filtru pevných částic.
Mě se po nahrání nového softwaru jeví chod motoru obzvláště na volnoběh klidnější a i spotřeba se zdá že šla níž, ale na to je ještě brzy.
A máš filter nechaný,alebo si ho dal odstrániť ? Alebo sa jedná len o nahranie nového softvéru ? ďakujem za odpoveď.

Re: DPF

Napsal: ned bře 03, 2013 13:19
od Richard
už se to zde psalo, ale odstraněním DPF začneš dusit sebe a další lidi.... kdysi nafťáky používali nízké tlaky a tak i kapičky nafty byly relativně velké a velké byly i saze co z výfuku lítali, tedy velké saze spadly na zem a smyl je déšť atd. Dnešní nafťáky používají vyšší vstřikovací tlaky a tudíž jsou i kapičky nafty menší z toho vznikaj i menší saze, který už nespadnou na zem ale zústanou ve vzduchu poletovat a všichni je vydejcháme..... Tímto děkuji za poškození zdraví všem chytrákům co si odstraní DPF ....... Dle mě by se nafta měla z důvodu možnosti jednoduše odstranit DPF a tím poškozovat zdraví zakázat -i
A teď nafťáci do mě..........

Re: DPF

Napsal: ned bře 03, 2013 18:11
od Mefisto
Proc do tebe?
Vzdyt jeste v Euro 4 nemely vozy TDI ci CR DPF a splnovaly predpisy.
Zajimalo by mne kdyby to nekdo zmeril jake je v tom rozdil aby to bylo viditelny.
Nejsem ani na jedne strane, ale pokud o tom nic nevim, jako vestina tady tak bych se nerad stavel na kteroukoliv stranu.

Dost by me zajimalo, jestli ti vadi i ten benzin, ktery vali z dnesnich maloobjemovych turbo motoru, kterej se tam vstrikuje aby se chladil mini katalizator a ktery v drobnych kapickach dejchas?

Nedavno jsem cetl jake emise ma elektromobil oproti benzinu ci nafte.
No kdyz se veme vse na vyrobu elektriny tak v tom nejaky kooor obrovsky rozdil nebyl.
Jasne, elektromobil jezdi jen na elektrinu ze solarek - dokaze si ji v tom kabelu najit :o) :lol: :PP:

Re: DPF

Napsal: ned bře 03, 2013 18:32
od hladik2
Někde jsem četl že DPF ovlivní emise a únik pavných částic z 5%.Ale je nařízen ekology tak si to přeberte

Re: DPF

Napsal: ned bře 03, 2013 18:56
od SERGEJ_3
Vzdycky budou 2 strany lidi, ta prvni ktera je pro odstraneni filtru pokud zacal delat problemy a jedine reseni je filtr demontovat (muj pripad), a ta druha ktera bude odporovat v zajmu ekologie. Ale takhle je to se vsim a necekam ze by to tady v tomhle bylo jinak.

Ja za sebe muzu rict ze po odstraneni filtru mam snizenou spotrebu cca o 0.6L / 100km a auto je zivejsi, samozrejme ze pocitam s tim ze vsechno ted vyletava vyfukem pryc, s tim jsem do toho sel a nelituju toho, to je vse.

Re: DPF

Napsal: ned bře 03, 2013 19:02
od Dannik91
Kolik tě to stálo?

Re: DPF

Napsal: ned bře 03, 2013 19:09
od SERGEJ_3
5300kc myslim, delali mi to tady ... http://www.fap-dpf-filtry.cz/

Re: DPF

Napsal: ned bře 03, 2013 19:15
od Hanzy
Já plně souhlasím s Rychardem až budete mít děti a budou mít díky tomu husu co vypouštíte do vzduchu problémy že se vám budo dusit tak se snad proberete!
Snad brzo dojte k tomu a nebude korupce jak v STK tak v emisích a kdo bude mít DPF pryč tak dát zabavit a nechat na jeho náklady na odtahovce do servisu.
To samé mobilní měření emisí a to samé zabavit TP a dát max papír na dojetí!
Jenže v tom našm bordelu to tak brzo nebude ještě že aspoň jsou první vlaštovky a bude se řešit zákaz vězdu starých naftáků do obcí -i