Stránka 3 z 11
Re: Náter spodku a dutín
Napsal: úte čer 07, 2011 09:07
od Iacobus
Striekol si to raz alebo si dal dve vrstvy?
Re: Náter spodku a dutín
Napsal: úte čer 07, 2011 10:26
od Slam
Scorpion.11 píše:Rezistin a nebo Tlumex, na výfuk stříbřenka ve spreji.
Výfuk vypadá (chvíli) opravdu hezky, ale je to jen estetický efekt, viz např.:
http://www.dfens-cz.com/rservice.php?ak ... 2009072602
"Mimochodem postřehněte, že origo výfuk zrezl zevnitř, což je zajímavé poseltsví pro ty kutily, co nesmyslně natírají výfuk zvenčí barvou. Ve výfuku kondenzuje voda z výfukových plynů, takže je mnohem více pravděpodobné, že výfuk prorezne zevnitř než zvenčí." ...platí pro benzín, nafta je na tom v tomto ohledu mnohem lepé!
Re: Náter spodku a dutín
Napsal: úte čer 07, 2011 11:09
od ladinek
tak že je to natírání výfuku na nic bych netvrdil,něco to zachrání,hlavně v zimním období,životnost se prodlouží a nerezne to ve venkovních svárech,pokud se někomu nechce je věc jiná
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
zpodek byl nastříkanej origo,teď je tam druhá vrstva,sříklá trochu poctivěji.
Re: Náter spodku a dutín
Napsal: úte čer 07, 2011 11:20
od 18lukin18
mě to čeká tetka nástřik spodku,už jsem objednaný ke známemu na začátek příštího měsíce
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: Náter spodku a dutín
Napsal: úte čer 07, 2011 11:47
od Slam
ladinek píše:tak že je to natírání výfuku na nic bych netvrdil,něco to zachrání,hlavně v zimním období,životnost se prodlouží a nerezne to ve venkovních svárech,pokud se někomu nechce je věc jiná
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Však ten článek toto nerozporuje, jen tam píšou a na fotkách ukazují, že ten výfuk vyrezne vevnitř mnohem dřív než zvenčí, čili přestane plnit svou úlohu, i když zvenčí se bude třeba ještě lesknout jako nový.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Životnost určitě prodlouží, když se výfuk pořídí v nerezu.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: Náter spodku a dutín
Napsal: úte čer 07, 2011 11:50
od ladinek
jenže to ten výfuk přežije celý auto
![Laughing :lol:](./images/smilies/smiley14.gif)
Re: Náter spodku a dutín
Napsal: úte čer 07, 2011 15:41
od Scorpion.11
Jojo na srandičky vás užije
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Tak je to teda, je to nádoba s aktivním uhlím pro odvětrání výparů z nádrže :?:Jinak auta od r.výroby 2009 to už tam nemají (nebo to mají schovaný někde jinde )
![Pivo :PP:](./images/smilies/smiley15.gif)
Re: Náter spodku a dutín
Napsal: úte čer 07, 2011 15:53
od 18lukin18
Scorpion.11 tak to mám tam taky,před chvilou jsem přijel z pneuservisu a koukal jsem na to,je to palivo,filtr na asik výpary z benzinu
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
protože všechno co k němu vede a z něj odchází je od benzínu
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Re: Náter spodku a dutín
Napsal: pon črc 11, 2011 21:42
od ladinek
Tak dnes jsem si pořídil fungl novou pistoli na dutiny a zpodek ,už se těším až v srpnu vystříkám dutiny,vezmu zrovna i švárovýho Logana
![-i](./images/smilies/smiley24.gif)
Re: Náter spodku a dutín
Napsal: úte črc 12, 2011 14:12
od Scorpion.11
blahopřeji ke koupi a též se těším
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Re: Náter spodku a dutín
Napsal: stř črc 13, 2011 20:42
od ladinek
už je to nachystaný
![Laughing :lol:](./images/smilies/smiley14.gif)
mám z ní radost
RESISTIN ml-Na dutiny nebo cokoliv jinýho ale asi určitě bude tohle
Resistin ML antikorozní nátěr 950g. Používá se ke konzervaci kovových součástí i v nejtěžších klimatických podmínkách, k ochraně dutin a větších ploch automobilů (prahy dveří, sloupky karoserie, vnitřky dveří apod.). Při normální teplotě je nános prostředku 35 až 45 g/m2. Pro ředění se používá technický benzin.
Re: Náter spodku a dutín
Napsal: čtv črc 21, 2011 18:45
od Serpico
...no ještě k výfukům Ládinek má pravdu v jednom a to jsou sváry a protože výfuk hnije kondenzací vody zevnitř, koupil jsem si tentokrát výfuk z fy. TYLL na český auta dělají na cizí dovážejí zn. MTZ ale hlavně mají být oboustraně pohliníkované jsou ale uvnitř zůstává proužek 3mm ( technologie výroby trubky asi to jinak nejde ), nicméně mě ujistili že mám na 5let pokoj. No a u palikxe jsem našel demontované a vyhozené právě tyto výfuky TYLL a opravdu " hnily " od svárů...
Mějte se fajn
Re: Náter spodku a dutín
Napsal: čtv črc 21, 2011 19:10
od ppp
ja som to tu uz niekde pisal, ze original vyfuk gm kupovany v carmaxe mi odhnil vo zvare pocas dvoch sezon. Proste zvar zmizol a vedla rurky iducej do zadneho tlmica ostala len diera ako past. Ani sa tomu nedivim, len vyfuky sa robia sice z pohlinikovaneho plechu ale zvary su obycajne a len zasvacane striebrenkou, ktora zmizne uz pri motazi (na montaznikove ruky ak sa jej dotkne).
Novy vyfuk (polmostrow) som dal dodatocne opieskovat a ziarovo pohlinikovat okolo zvarov a zatial drzi 3 sezonu bez znamok poskodenia. Je trosku hlucnejsi, pretoze som do oboch tlmicov navrtal na zaciatku a na konci 3mm dierky na odtok kondenzatu, ale v strednom tlmici sa aj tak niekde kondenzat zdrzuje, asi ma este strednu komoru. Len prvy diel, ten ktory ma na sebe vlnovec je oplieskany od kamienkov v ohybe, kde ma plochu kolmo na smer jazdy a tam trosku hnije, napriek tomu ze bol nasopovany hlinikom plus nastriekany farbou na vyfuky.
Re: Náter spodku a dutín
Napsal: čtv črc 21, 2011 19:19
od ladinek
no ony ty sváry jsem měl orezlý i na všech kovových částech podvozku/torzní příčka atd/scorpion 11 měl to stejný ta péče se vyplatí a ne že ne jak píšou v sekci Orlando
![Laughing :lol:](./images/smilies/smiley14.gif)
když jsem prodával feldu 12 let starou podvozek byl jak novej stříkal jsem ho 3x za tu dobu co jsem ji měl,na technické jenom čučeli jak je zpodek zdravej a krásně lepkavej
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Re: Náter spodku a dutín
Napsal: čtv črc 21, 2011 19:28
od Serpico
...jo jasně sváry jsou největší problém mění se struktura kovu jeho vyhřátím
Mějte se fajn