Stránka 3 z 5

Re: Kvalita je otřesná

Napsal: sob črc 10, 2010 23:04
od LubosekZUsti
Taky vznesu trochu moudra ke spotřebě, vzhledem k tomu, že jsem měl možnost jí posoudit ve 4 kusech 0,8 tříválcích. Ve městě to pod 6,5 nejde ani se superlehkou nožičkou, průměr města je spíše kolem 7,5 - takže upřímně ani já nevěřím báchorkám o 5 litrech. S dojezdem už je to sporné, Spark žere dle stylu jízdy a okolnostem od 4,2 do 11 litrů a nádrž 35 litrů jde při spoustě trpělivosti natankovat cca na 47!!! Osobně odzkoušeno na několika kusech! Při tom jde poté dosáhnout slušného dojezdu cca 900 km na dálku. Tankovat ale doporučuji u nevytížených benzínek, neboť nalití tolika litrů vyžaduje velmi pomalé dopouštění, trvá dobrých 10 minut.
Jinak ze zkušenosti nemám problém jet se Sparkem na dálku, ovšem nesmí to být velmi kopcovatý terén, to už pak je fakt znát, že jde o slabého prcka. Klimoška je spíše na jízdu dolů, do kopce sežere značné množství už tak mizerného výkonu.
V zimě spotřeba stoupá o dobrý litr i víc, takže jako s klimoškou.
Všeobecně ale motory vydrží i dle mého okolí totální prd, v porovnání s ostatními auty. Se Sparkem jsou pořád jen motorické potíže, Matizové na tom asi jsou lépe, ale i tak neznám nikoho, komu by po 100000 km nežral olej, nečudil atd. bez zásahu do motoru. Favoritovej pickup u nás má najeto bez zásahu skoro 200000 km, většinu po městě, často s plně naloaženým autem i vozíkem 700 kg.

Re: Kvalita je otřesná

Napsal: ned črc 11, 2010 18:12
od Krtek
Palikxi našeho Sparka jsi viděl a servisoval. Jsem rád, když s nim žena stahne průměr na dálky k 7 litrum. Spíš bych řek k těm 7,5l. Mojí celou statistiku můžete najít na sprintmonitoru, v zimě po měste něni problém atakovat těch 11 L. Dojezd máme do 500 km, to už svítí hladový woko, tankujeme spíš po cca 400 km a vždycky do plný. Ale máme litráka - podle mně nejnepovedenější litrák co existuje. Nejede, žere, měnili nám v záruce EGR ventil (kalsika paskvilů od GM) a lambda sondu (můžná 2?). Felda 1.3 40 kW žrala míň a jezdila čilejš i s větší zátěží. Holt papírový kW jsou na nic, je teda pravda že krouťák tyhle pidimotory nemaj, zlatá HaŤaPa.

Re: Kvalita je otřesná

Napsal: ned črc 11, 2010 18:59
od Jajuska95
LubosekZUsti:
Ty píšeš o spotřebě u 0.8l Sparka, my máme tyhle: (Peter-1.2, Janik- 1.0, já s Ivošem 1.0), tohle se nemůže srovnávat, takže si věř čemu chceš, my se Sparkem jezdíme denně a víme jakou máme spotřebu.. 8)

Re: Kvalita je otřesná

Napsal: pon črc 12, 2010 15:23
od PeterF
Ahoj Krtek mrzia ma tvoje negativne skusenosti so sparkom je mozne ze pri to starsom mohla byt spotreba taka vysoka nemam s tym skusenost.Aj mna osobne Palix vystrasil co sa tyka spolahlivosti netusil som ze boli chevrolety na tom az tak zle.Ale pride mi to tiez ze to asi plati kus od kusu sused ma starsieho sparka a neda na neho dopustit.......aj ostatne skusenosti ktore som zistoval od majitelov tychto aut este pred dodanim mojho boli skor pozitivne.

A ta spotreba na novom sparku plati ako pise janik a jajus.......hawk dohovoril som :lol:

Re: Kvalita je otřesná

Napsal: pon črc 12, 2010 16:04
od palikx
starsi sparky byly asi nepovedeny.jako matiz to bylo jeste dobry.tedy kdyz si clovek zvykl na bezne bolesti jako nic moc razeni a spotreba.ale s 0.8 se da jezdit kolem 5.5 l.
ten litr nevim nemel jsem moznost zmerit.ale vojta je s tim spokojenej takze asi vsichni co nadavaj maji patecni auta
uvidime co spark II zatim se to tvari dobre.

Re: Kvalita je otřesná

Napsal: pon črc 12, 2010 19:50
od Vojta
palikx píše:...ten litr nevim nemel jsem moznost zmerit.ale vojta je s tim spokojenej ....
Ke Sparku se nemíním vyjadřovat - odmítl jsem si sednout už do jedničky a u dvojky je to stejně tak (protože se mi nelíbí ani jeden). Já jsem s dvojkovým litrovým Matýskem už šest let naprosto spokojenej po všech stránkách. A pro Miloshe - na dálnici nemám problém :lol: :lol:

Re: Kvalita je otřesná

Napsal: pon črc 12, 2010 21:16
od milosh
Protoze po ni Vojto nejezdis vid :lol: Dnes mi rikal kolega ze jel z Brna a videl na D1 cyklistu, tak nevidim problem jet i s matysem ci sparkem -i

Re: Kvalita je otřesná

Napsal: pon črc 12, 2010 22:30
od JRD McLAREN
..ja teda neprevadzkujem ziadneho sparka ani matiza..
..ale mal som moznost sa tomu pozret "pod kapotu"...

a tato kategoria vozov je konstruovana na popojizdanie do prace a s5..
z predpokladanym dojazdom cca 50km denne..
cize rataju ze niekto bude mat auto cca 5-6rokov, najazdi na nom nieco okolo 150tis.km
..a potom... (ho preda) ...

co som opravoval par motorov, ...no...
kvalita pouzitych materialov, nic moc, "servisne" moznosti - co sa tyka vybrusov a pod. velmi obmedzene...
(dokonca mi raz nesla zrovnat hlava, ktora este predtym nikdy nebola brusena, uz pri prvom zrovnani o 0.15mm to bralo sedla ventilov)
casto lietali ojnice von z motora, (uz) zname podpalene sedla ventilov, "nekvalitny olej" pouzijete len "raz", a kruzky su tataaam..
to su vsetko poruchy, co naznacuju, ze uz vo vyrobe je kladeny hlavny doraz na nizku cenu a nie na kvalitu...

..takze... :arrow:

Re: Kvalita je otřesná

Napsal: úte črc 13, 2010 07:31
od PeterF
Tak mozno preto ma novy spark taku vysoku cenu bo je to najkvalitnejsie spraveny chevrolet na europskom trhu :lol: Co sa tyka motora neda sa porovnavat 0,8 alebo 1,1 s 1,2kou na ktorej jazdim teraz.Matiz je paradne auto mal som moznost sa previezt a nenormalne som si to uzival nehovoriac o jeho peknom dizajne.Spark prvej generacie sa nepaci ani mne tie predne svetla su divne a interier tiez mohli to radsej nechat tak.....Spark druhej generacia je uplne ine a uplne nove auto a tazko pri nom hodnotit kvalitu.Na to je este skoro.Zatial co som mal auto na zdvihaku tak som nasiel vela miest kde sa evidentne setrilo ale tyka sa to skor izolacie a odhlucnenia.Ostatne veci mi prisli spravene kvalitne a na take male auto aj celkom robustne.

Re: Kvalita je otřesná

Napsal: úte črc 13, 2010 20:19
od milosh
Ja jsem na vas zvedav, ale nikomu to nepreju, pokud by doslo k bouracce co budete rikat na kvalitu tohoto auta, teda pokud by z nej neco zbylo. Osobne bych se bal v tom po dalnici vubec jet ;)

Re: Kvalita je otřesná

Napsal: úte črc 13, 2010 20:31
od ladinek
:D milí sparkaři já bych si nedělal těžkou hlavu o aveo si hodně lidí otřelo taky nos a jezdí a prodává se pořád.Uznávám že havarie v takhle malým autě na dálnici je dost ......ale viděl jsem v televizi už honosnější značky a nedopadlo to vždycky dobře -P Když bude Chevy aveo bez opravy tak 6 let pak řeknu že je to dobrý auto,jezdím denně :PP:

Re: Kvalita je otřesná

Napsal: úte črc 13, 2010 21:18
od PeterF
Jaj a ja ze je spark najbezpecnejsie auto vo svojej triede 4 hviezdy v testoch.Sice zase obhajujem ale berme to tak ze celovica s kamionom a clovek moze mat aj land rover a je jasny.V dnesnej dobe sa neda divat na auto ze cim je mensie tym horsia je bezpecnost.Uznavam ze by spark pri naraze zozadu dopadol zle ale predok je rieseny dobre su tam slusne deformacne zony dokonca ovela lepsie ako v octavii tour s ktorou som to porovnaval.Dalej tu mame kopec airbagov a bocne vystuhy pozeral som aj zaznam zo skusok a nedopadol az tak zle.

http://www.euroncap.com/results/chevrol ... 9/377.aspx

a video http://www.euroncap.com/Player.aspx?nk= ... fd244362f7

Re: Kvalita je otřesná

Napsal: úte črc 13, 2010 22:58
od Vojta
milosh píše:Ja jsem na vas zvedav, ale nikomu to nepreju, pokud by doslo k bouracce co budete rikat na kvalitu tohoto auta, teda pokud by z nej neco zbylo. Osobne bych se bal v tom po dalnici vubec jet ;)
Pokud bych měl uvažovat pouze tímhle směrem, tak ani nevylezu z baráku a pokud ano, tak s neprůstřelnou vestou a na jakoukoliv cestu pouze v OTéčku :lol: Divím se lidem, že se nebojí sednout na kolo.

Re: Kvalita je otřesná

Napsal: stř črc 14, 2010 08:07
od PeterF
Ako som tak pozeral tie videa z ncap tak je mi jasne ze co trochu silnejsi tukes tak to totalka ale pokial to ochrani posadku je mi to jedno.Kolko beha po cestach felicii a dalsich ovela nebezpecnejsich aut a nemam pocit ze sa majitel takeho auta permanentne boji o zivot.

Re: Kvalita je otřesná

Napsal: stř črc 14, 2010 11:09
od Krtek
Felda je sice pojízdná rakev ale čelně proti Matesum a Sparkum... Přinejmenšimve Feldě jsem neměl motor s pedálama někde nad kolenama, prakticky v palubce. Když kouknu z boku na tyhle pidiauta, je mi jasný že chodidla mam skoro v nárazníku a to ve mně stejně dobrej pocit nebudí. Nicméně já věřim na náhodu a štěstí. To prostě neovlivníš ať máš jakýkoliv auto. Taky jsme přežili 5 kotrmelců přez boudu v trabantovi a přežili jsme to 4 bez škrábnutí.