Stránka 3 z 16

Re: Filtr pevnych castic

Napsal: pát zář 17, 2010 13:31
od Dimco Nubira 97
dizl píše:jo četl jsem, je to hezké co se tam píše, a dobře že upozornil zájemce o takovouto návštěvu servisu , že si hradí opravy a prohlídky sám zákazník, kdežto když pojedeš do autorizovaného a zjistí se vadné čidlo nebo podložka pod zrcadlo, nebo cokoliv z drobných dílů, které se mění v autorizovaném servise zadarmo v rámci záručníé doby , potom v neautorizovaném servise se díly zaplatí.
Při případném problému potom se postupuje přesně jak to dotyčný podle zákona EU popisuje, za opravy ruí ten servis který je provedl.
Tak a je na zákazníkovy jak by asi uhádal že do vozidla nezasáhl neautorizovaný servis neoprávněně, jelikož není proškolen střediskem GM . A pokud je proškolen na opravy vozů GM potom určitě dostane autorizaci.
Tak a Teď babo raď. jak se říká.
Autorizovaná servis má potom v případě závady na vozidle odkázat zákazníka aby si reklamoval vůz u neautorizovaného servisu , kde chodil na opravy s vozidlem. Protože zákazník nebude schopný prokázat u soudu že neautorizovaný servis do vozidla dal správné předepsané náplně, případně díly , a zamontoval je podle určeného postupu výrobcem pokud nemá průkazně opravce autorizaci že prošel školením GM.
A zákazník projede u soudu vše jako malinu. Takže
Nikomu bych neradil že nemusí do autorizovaného servisu s vozem který je v záruce.

:lol: Ano může ale potom už jede vše na své náklady.
A presne o tomto som hovoril :). Môžeš ale ručím za to aj ja že autorizovaný servis by si našiel dôvod ako sa z toho vyvliecť. Takto nemôže pretože všetko si robia a teda aj kazia sami :D keby išlo len o garančné prehliadky je to podla mňa dosť zaujímavé. Pretože podla toho čo píše ten článok, na garančky do neautorizovaného servisu môžeš ísť a keď sa ti niečo pokazí v autorizovanom ti musia uznať záruku "!!! ak bol zásah odborný a správny !!!" tam je podla mňa pes zakopaný pretože som si istý že by nikdy neuznali že bol od neautorizovaného správny. Prípadne by ti povedali že to bolo niečo vadné už predtým oni by to zistili ale neautorizovaný to nezistil preto to neopravil a preto sa ti to pokazilo a preto si to vymáhaj od neho. Obydvaja máte pravdu. Ty tam ideš dobrovoľne nasilu :D

Re: Filtr pevnych castic

Napsal: pát zář 17, 2010 13:43
od dizl
honza72 píše:Hele Dízle, nedurdi se jo, napiš jasně, kde je to v nějakých (možná i Tvých) záručních podmínkách napsané, já to nikde nevidím. A za druhé, to, že jsou vyjmenovány servisy Chevy, neznamená, že je to jako podmínka!!! Je jasně dáno co a jak se má dělat, ale garanční prohlídky může dělat neautorizovaný servis!!! Pouze záruky apod. se musí řešit přes autorizáky!!!
Stále však čekám na to, kdy mi někdo vysvětlí, kde to je u Chevyho napsané, to o povinnosti navštěvovat autorizáky, kterou legislativa EU zrušila. Pokud to tam je a já to nevidím, dostane pusu. :D
--------------------
:D já se nedurdím :D mě je to úplně jedno kam budeš se s vým vozidlem jezdit doservisu, jen je potřeba to řádně vysvětlit jiným , aby si dali pzor na záruční podmínky a informovali se na ně uprodejce, protože platí to co prodejce a výrobce určí, to co je na foru není vůbec směrodatné a závazné. :D

Takže si to nech Honzo vysvětlt tam kde jsi vozidlo zakoupil.

A pro Dimca - pokud my nevymění olej v autorzovaném servise jak píšeš a já vylágruju motor je to problém autorizovaného servisu a motor se v záruce mění.
Pokud my to udělají hoši v záruce v neautorizovaném serviu a já vylágruju motor, tak můžu těžko dokazovat že to bylo vinou nevyměněného oleje , na 100% to nedokážu hoši budou tvrdit že jsem si to zavinil sám a motor si zacáluju sám.
Pokud nevěříš, raději nezkoušej.

Re: Filtr pevnych castic

Napsal: pát zář 17, 2010 13:47
od Dimco Nubira 97
dízl - my hovoríme to isté ale vadíme sa :D tomu sa hovorí extrém. :D
"Pretože podla toho čo píše ten článok, na garančky do neautorizovaného servisu môžeš ísť a keď sa ti niečo pokazí v autorizovanom ti musia uznať záruku "!!! ak bol zásah odborný a správny !!!" tam je podla mňa pes zakopaný pretože som si istý že by nikdy neuznali že bol od neautorizovaného správny."
Možno som to napísal nezrozumiteľne ale myslel som tým to isté čo si teraz napísal. jednoducho že to autorizovaný servis nikdy neuzná. I keby ti tam len vodu do ostrkovačou doliali a volačo sa to poserie tak autorizovaný servis ti povie že to bolo neodbornou manipuláciou.
fakticky.... my píšeme obydvaja to isté :D
:PP:

Re: Filtr pevnych castic

Napsal: pát zář 17, 2010 13:48
od Dimco Nubira 97
Ale teraz sme fest off-topic ako na to tak pozerám tak sa držme témy :)

Re: Filtr pevnych castic

Napsal: pát zář 17, 2010 13:56
od dizl
dizl píše::D máte dobrou debatu :D za prvé nevysolil nic je to v záruční době
za druhé palivo má vliv , jen u vapalování nemají dořešené u GM řídící jednotky, Každej vůz jim vypaluje jinak. Budete jezdit stejnýma vozidlama stejným způsobem jízdy a na stejné palivo a vypalovat Filtr to bude u každého jinak. Spotřeba se nezvedne o 1/2 litru ale je to daleko víc. Až si spočítáte průměr podle ujetých Km a natankovaného paliva potom pište spotřebu, počítač je jen spočítaná spotřeba jednotkou , ale skutečnou spotřebu si spočítáte od plné do plné nádrže a počtem Km. Způsob jízdy má vliv bohužel ostřejší jízda má vliv na lepší spalování ale zvýší spotřžebu. Pomalá jízda v nízkých otáčkách zanáší Filtr částic. Jízda při vysokých otáčkách může způsobit že vám počítač najednou cca po 1500 - 2500 motohodinách ( jak u kterého výrobce) přepne režim výkonu motoru do mižšího výkonu kvůli namáhání motoru a jste zase v háji protože potom servis a reset na chipu a Upload softwaru v ŘJ . Je to řešení, ale je tam zase ale pokud narazíte na servis kde to nezvládají.
Další zádrhel který si kontrolujte u dieselů je výměna vložky čističe filtru paliva při pravidelné prohlídce. Buďte u vozu a hleďte mechanikovi na ruce jestli nejdříve očistí dokonale zvenku těleso filtru od nečistot , jako by to byl talíř na jídlo, tak to musí být čisté i pod víčkem , žádné nečistoty,!!!!
Při nekvalifikované výměně vám -P odborník v servisu -P zanese nečistotu do filtru a je na problém zaděláno. Stačí aby se zaneslo smítko do palivového filtru a máte po radosti , je to zralé na výměnu vstřikovače nejméně jednoho, ale to se bude servis cukat . Jeden vstřikovač 15 000 + nové 4 palivové trubky a těsnění 48 000 = 63 000 a to se servisu líbit nebude , navíc to hoši ani pořádně nezvládají, protože jsou v servisech skoro pořád noví zaměstnanci a nestačí se školit. Tento problém poznáte tak, že se vám zvedne po servisní prohlídvce spotřeba a všichni v autorizovaném servise budou hledět jako puci , a nikdo nebude tušit čím to je.
Kvalifikovaný servis při výměně vložky filtru paliva dokonce vybere zbytek paliva z tělesa filtru a prohlédne palivo pod mikroskopem zda nejsou v palivu nečistoty. Servisní technici chodí na pravidelná školení, vyžadujte po nich takovou práci kterou jsou povinni odvést.
Co se týká dnešní technologie je to asi podobné jako když se přešlo od Jehličkových tiskáren na tiskárny BubleJet kde jsou pizeoelektrické hlavy na nastřikování barvy, určitě víte jaké s tím byly problémy a to je velice podobný systém vstřikování.
Takže vážení Ti co nejsou od fochu tak jich v dnešní době lituji, neboť se vším musíte do autorizovaného servisu , hlavně u nových vozů . Snad aby se člověk pojistil u DAS na právní ochranu proti tomuto nešvaru a řešil to přez právníky. Ti co tomu rozumí tak vědí o čem píši a nějak se zařídí.

)
-i
Takže to vrátím k debatě vypalování filtru pevných částic u diesela. A hlavně že jsme se my dvaja dohovorili , horší jestli to chápe Honza . No neva nějak to bude.

Re: Filtr pevnych castic

Napsal: pát zář 17, 2010 13:57
od Dimco Nubira 97
Výborne :)

Re: Filtr pevnych castic

Napsal: pát zář 17, 2010 14:24
od honza72
I am sorry. Pokud jste někdo ochotni provozovat bubakování = zastrašování lidí, tak pardon. Jednou tu chtěla EU něco udělat pro lidi, ale je to na dvě sračky, když se každý a) bojí, b) existuje duševno zastrašování směrem od prodejců k zákazníkům... To fakt promiňte... Myslím si, že s názory Dízla by nikdo např. v Německu nepochodil.... Takže konec debaty.

Re: Filtr pevnych castic

Napsal: pát zář 17, 2010 18:58
od Krtek
Nemá to bejt tak že v případě reklamace nic neprokazuje zákazník ale prodejce/dovozce že to auto případně podělal neautorizoivanej servis ?

Re: Filtr pevnych castic

Napsal: pát dub 01, 2011 22:14
od HusarJan
Fus píše:Vcera jsem si konecne po mesici cekani vyzvednul opraveny auto ze servisu s tim ze je nova spojka, upravenej program na rizeni filtru a predelany sedacky protoze vrzaly. Zatim jsem najezdil cca 150 km a v servisu to najezdilo 600km bez vypalovani tak jsem zvedavej jak to pujde dal. Do auta leju jedine Vervu Diesel a podle toho co sem si tu precet tak to zkusim nesetrit protoze je pravda jak uz tu nekdo psal ze vetcinou to vypaluje kdyz se snazim jet na spotrebu. Pak uz jedine to nechat natvrdo vymontovat a bude po problemech. Nepremejsleli jste uz nekdo o tom?
No a preto by som naftáka v živote nechcel iba kvoli tomu zasranému filtru očistíš ho automatcky zo tri krát a potom konečná ten filter to nevidrží stále dookola :D zasierasa znečistuje a výkon auta dole potom už nepomože nič iba nový a org. nový stojí dost :D mal som takých filtrov pár dole rozobraných a čistil som ich ale tiež to nevydrží dlho nafta je nafta a zelený sú zelený a to ovzdušie sa zasiera ešte viac a iným sposobom a na všetko doplatí len zákazník :D

Re: Filtr pevnych castic

Napsal: pát dub 22, 2011 10:30
od dizl
Janko Husarko prosim tě jaký jsi dal odpor místo sondy aby jsi oblafl ŘJ ??
Vidím filtr DPF vykuchaný , je jasné že platinu jsi tam určitě nedával. Jaké jsou potom jízdní charakteristiki?? Co spotřeba spadla?? Na čoudík se neptám , to by asi STK neprošlo na EURO 4 .
Zaslepil jsi veškeré přívody na dostřik paliva do výfuku ?? nebo jsi to nechasl tak ?? asi by bylo zajimavé tuto variantu ozkoušet a na STK namontovat orig DPF a potom zase shodit. Bylo by to levnější.
Ale pokud máš zkušenost pojmenuj vložený odpor, popiš výkon spotřebu a detaily nějak.
Díky ahoj

Re: Filtr pevnych castic

Napsal: pát dub 22, 2011 21:05
od HusarJan
Ahoj tá fotka to neni všetko :D to je len začiatok ;) Lamba sondu oblafnut nejde len tak lahko :D do toho vykocha ného som zabudoval univerzálny za pár tuke a zatial sa nikdo nestažoval šlape v pohode :D len je s tým vela dobrej zábavy a musíš vedet zvárat :D tu je konečná foto -P

Re: Filtr pevnych castic

Napsal: sob dub 23, 2011 12:39
od Scorpion.11
:PP: To první foto nemá chybu -P

Re: Filtr pevnych castic

Napsal: sob dub 23, 2011 18:14
od HusarJan
Naftákom by som dal desat takých filtrov za sebou :D té najviac zasierajú ovzdušie :D

Re: Filtr pevnych castic

Napsal: sob dub 23, 2011 18:20
od Kjub
A to je to co sa uvadza ako emisie CO2? 153 g/km-1.6 benzin, 155 g/km-1.8 benzin, 147 g/km-2.0 diesel. Cize ani neskodi viac ako benziny... Ci este je tam nieco naviac co sa neudava? :?:

Re: Filtr pevnych castic

Napsal: sob dub 23, 2011 20:42
od Corpus2009
Skús to prerátať na liter paliva a daj vedieť. Pozdravujem -i