Stránka 3 z 16
					
				Re: Filtr pevnych castic
				Napsal: pát zář 17, 2010 13:31
				od Dimco Nubira 97
				dizl píše:jo četl jsem,  je to hezké co se tam píše, a  dobře  že upozornil  zájemce  o takovouto  návštěvu servisu , že si hradí opravy a  prohlídky sám  zákazník,  kdežto  když pojedeš do  autorizovaného a zjistí se vadné čidlo nebo  podložka  pod zrcadlo,  nebo cokoliv z  drobných dílů, které  se mění v autorizovaném servise zadarmo v rámci záručníé doby , potom v neautorizovaném servise se díly zaplatí. 
Při   případném  problému potom  se postupuje přesně jak to dotyčný podle zákona EU popisuje, za opravy  ruí ten servis který je provedl. 
Tak a je  na  zákazníkovy  jak by asi uhádal že do vozidla nezasáhl neautorizovaný servis neoprávněně,  jelikož není  proškolen  střediskem GM . A pokud je  proškolen na  opravy vozů GM potom určitě dostane autorizaci.
Tak a  Teď  babo raď. jak se říká. 
Autorizovaná  servis  má potom v případě závady na vozidle odkázat zákazníka  aby si  reklamoval vůz u neautorizovaného servisu  , kde chodil na opravy s vozidlem. Protože zákazník nebude schopný prokázat u soudu  že neautorizovaný servis do vozidla dal  správné předepsané náplně,  případně díly , a zamontoval je  podle  určeného  postupu výrobcem pokud nemá  průkazně opravce autorizaci že  prošel školením GM.
A  zákazník projede u soudu  vše jako malinu. Takže 
Nikomu bych neradil že nemusí do autorizovaného servisu s vozem který je  v záruce.
 

  Ano může ale potom už jede vše na své náklady.
 
A presne o tomto som hovoril 

. Môžeš ale ručím za to aj ja že autorizovaný servis by si našiel dôvod ako sa z toho vyvliecť. Takto nemôže pretože všetko si robia a teda aj kazia sami 

 keby išlo len o garančné prehliadky je to podla mňa dosť zaujímavé. Pretože podla toho čo píše ten článok, na garančky do neautorizovaného servisu môžeš ísť a keď sa ti niečo pokazí v autorizovanom ti musia uznať záruku "!!! ak bol zásah odborný a správny !!!" tam je podla mňa pes zakopaný pretože som si istý že by nikdy neuznali že bol od neautorizovaného správny. Prípadne by ti povedali že to bolo niečo vadné už predtým oni by to zistili ale neautorizovaný to nezistil preto to neopravil a preto sa ti to pokazilo a preto si to vymáhaj od neho. Obydvaja máte pravdu. Ty tam ideš dobrovoľne nasilu 

 
			 
			
					
				Re: Filtr pevnych castic
				Napsal: pát zář 17, 2010 13:43
				od dizl
				honza72 píše:Hele Dízle, nedurdi se jo,  napiš jasně, kde je to v nějakých (možná i Tvých) záručních podmínkách napsané, já to nikde nevidím. A za druhé, to, že jsou vyjmenovány servisy Chevy, neznamená, že je to jako podmínka!!! Je jasně dáno co a jak se má dělat, ale garanční prohlídky může dělat neautorizovaný servis!!! Pouze záruky apod. se musí řešit přes autorizáky!!!  
Stále však čekám na to, kdy mi někdo vysvětlí, kde to je u Chevyho napsané, to o povinnosti navštěvovat autorizáky, kterou legislativa EU zrušila. Pokud to tam je a já to nevidím, dostane pusu.   

--------------------
 
 
  já se nedurdím  

  mě je to  úplně jedno kam budeš se s vým vozidlem jezdit doservisu, jen je  potřeba  to řádně vysvětlit  jiným , aby si dali pzor na  záruční podmínky a informovali se na  ně uprodejce,  protože  platí to  co  prodejce a výrobce určí, to  co je na  foru není vůbec směrodatné a závazné.  
 
Takže si to nech Honzo  vysvětlt  tam kde jsi vozidlo zakoupil.
A pro Dimca - pokud my  nevymění olej v autorzovaném servise jak píšeš a já vylágruju motor  je to problém autorizovaného servisu a motor  se v záruce  mění. 
Pokud my  to   udělají hoši v záruce v  neautorizovaném serviu a já vylágruju motor, tak můžu těžko dokazovat že to bylo vinou  nevyměněného oleje , na 100% to nedokážu hoši budou tvrdit že jsem si to zavinil sám a  motor si zacáluju sám.
Pokud nevěříš,  raději nezkoušej.
 
			 
			
					
				Re: Filtr pevnych castic
				Napsal: pát zář 17, 2010 13:47
				od Dimco Nubira 97
				dízl - my hovoríme to isté ale vadíme sa 

 tomu sa hovorí extrém. 
 
"Pretože podla toho čo píše ten článok, na garančky do neautorizovaného servisu môžeš ísť a keď sa ti niečo pokazí v autorizovanom ti musia uznať záruku "!!! ak bol zásah odborný a správny !!!" tam je podla mňa pes zakopaný pretože som si istý že by nikdy neuznali že bol od neautorizovaného správny."
Možno som to napísal nezrozumiteľne ale myslel som tým to isté čo si teraz napísal. jednoducho že to autorizovaný servis nikdy neuzná. I keby ti tam len vodu do ostrkovačou doliali a volačo sa to poserie tak autorizovaný servis ti povie že to bolo neodbornou manipuláciou.
fakticky.... my píšeme obydvaja to isté 
 
 
 
			 
			
					
				Re: Filtr pevnych castic
				Napsal: pát zář 17, 2010 13:48
				od Dimco Nubira 97
				Ale teraz sme fest off-topic ako na to tak pozerám tak sa držme témy 

 
			 
			
					
				Re: Filtr pevnych castic
				Napsal: pát zář 17, 2010 13:56
				od dizl
				dizl píše:
  máte dobrou debatu  

   za prvé  nevysolil nic je to v záruční době
za druhé  palivo má vliv ,  jen u vapalování  nemají dořešené u GM řídící  jednotky, Každej vůz jim vypaluje jinak. Budete jezdit stejnýma vozidlama stejným způsobem jízdy a na stejné palivo a vypalovat Filtr to bude u každého jinak. Spotřeba se nezvedne o 1/2 litru ale je to daleko víc. Až si spočítáte  průměr podle ujetých  Km a  natankovaného paliva potom pište spotřebu,  počítač  je jen spočítaná spotřeba jednotkou , ale skutečnou spotřebu si  spočítáte od plné do plné  nádrže a počtem Km. Způsob jízdy má vliv  bohužel  ostřejší jízda  má vliv na lepší spalování ale zvýší spotřžebu. Pomalá  jízda v nízkých otáčkách zanáší Filtr částic. Jízda  při vysokých otáčkách může způsobit  že  vám  počítač najednou cca po  1500 - 2500 motohodinách ( jak u kterého výrobce) přepne režim výkonu motoru do mižšího výkonu kvůli namáhání motoru a jste zase v háji protože potom servis  a reset na chipu a Upload softwaru v  ŘJ . Je to řešení, ale je tam zase ale  pokud narazíte na servis kde to nezvládají. 
Další zádrhel který si kontrolujte u dieselů je výměna vložky čističe  filtru paliva při pravidelné prohlídce. Buďte u vozu a hleďte mechanikovi na ruce jestli  nejdříve očistí  dokonale zvenku těleso filtru od nečistot , jako by to byl talíř na jídlo, tak to musí být čisté i pod víčkem , žádné nečistoty,!!!!
 Při  nekvalifikované výměně  vám   

  odborník v servisu  

  zanese nečistotu do filtru a je  na problém zaděláno. Stačí aby se zaneslo smítko do palivového filtru a máte po radosti , je to zralé na výměnu  vstřikovače nejméně jednoho, ale to se bude servis cukat . Jeden vstřikovač 15 000 + nové 4 palivové trubky a těsnění 48 000 = 63 000 a to se servisu  líbit nebude , navíc to hoši ani pořádně nezvládají, protože jsou v servisech  skoro pořád noví zaměstnanci a nestačí se školit. Tento problém poznáte  tak, že se vám  zvedne  po servisní prohlídvce spotřeba  a všichni v autorizovaném servise budou hledět jako  puci , a nikdo nebude tušit čím to je.
Kvalifikovaný servis  při výměně vložky filtru paliva dokonce vybere zbytek paliva z tělesa filtru a  prohlédne palivo pod  mikroskopem  zda nejsou v palivu nečistoty.  Servisní technici chodí na pravidelná školení, vyžadujte po nich  takovou  práci kterou jsou povinni  odvést.
Co se týká dnešní technologie je to  asi podobné jako když se  přešlo od Jehličkových tiskáren  na  tiskárny  BubleJet kde jsou pizeoelektrické hlavy na nastřikování barvy, určitě víte jaké s tím byly problémy a to je  velice podobný systém vstřikování.
Takže vážení  Ti co nejsou od  fochu  tak jich v dnešní době lituji, neboť se vším musíte do autorizovaného servisu , hlavně u nových vozů . Snad aby se člověk  pojistil  u DAS na právní ochranu proti tomuto  nešvaru a řešil to  přez  právníky. Ti co tomu rozumí tak vědí o čem píši a nějak se zařídí.
)
 
 
 
Takže to   vrátím k debatě vypalování  filtru pevných částic u diesela. A hlavně  že jsme se my dvaja dohovorili , horší jestli to  chápe Honza .  No neva  nějak to  bude.
 
			 
			
					
				Re: Filtr pevnych castic
				Napsal: pát zář 17, 2010 13:57
				od Dimco Nubira 97
				Výborne 

 
			 
			
					
				Re: Filtr pevnych castic
				Napsal: pát zář 17, 2010 14:24
				od honza72
				I am sorry. Pokud jste někdo ochotni provozovat bubakování = zastrašování lidí, tak pardon. Jednou tu chtěla EU něco udělat pro lidi, ale je to na dvě sračky, když se každý a) bojí, b) existuje duševno zastrašování směrem od prodejců k zákazníkům... To fakt promiňte...  Myslím si, že s názory Dízla by nikdo např. v Německu nepochodil.... Takže konec debaty.
			 
			
					
				Re: Filtr pevnych castic
				Napsal: pát zář 17, 2010 18:58
				od Krtek
				Nemá to bejt tak že v případě reklamace nic neprokazuje zákazník ale prodejce/dovozce že to auto případně podělal neautorizoivanej servis ?
			 
			
					
				Re: Filtr pevnych castic
				Napsal: pát dub 01, 2011 22:14
				od HusarJan
				Fus píše:Vcera jsem si konecne po mesici cekani vyzvednul opraveny auto ze servisu s tim ze je nova spojka, upravenej program na rizeni filtru a predelany sedacky protoze vrzaly. Zatim jsem najezdil cca 150 km a v servisu to najezdilo 600km bez vypalovani tak jsem zvedavej jak to pujde dal. Do auta leju jedine Vervu Diesel a podle toho co sem si tu precet tak to zkusim nesetrit protoze je pravda jak uz tu nekdo psal ze vetcinou to vypaluje kdyz se snazim jet na spotrebu. Pak uz jedine to nechat natvrdo vymontovat a bude po problemech. Nepremejsleli jste uz nekdo o tom?
No a preto by som naftáka v živote nechcel iba kvoli tomu zasranému filtru očistíš ho automatcky zo tri krát a potom konečná  ten filter to nevidrží stále dookola 

  zasierasa znečistuje a výkon auta dole potom už nepomože nič iba nový a org. nový stojí dost 

 mal som takých filtrov pár dole rozobraných a čistil som ich ale tiež to nevydrží dlho nafta je nafta a zelený sú zelený  a to ovzdušie sa zasiera ešte viac a iným sposobom a na všetko doplatí len zákazník 

 
			 
			
					
				Re: Filtr pevnych castic
				Napsal: pát dub 22, 2011 10:30
				od dizl
				Janko Husarko  prosim tě  jaký jsi dal  odpor  místo sondy aby  jsi  oblafl ŘJ ?? 
Vidím  filtr DPF  vykuchaný ,  je jasné že platinu jsi tam určitě nedával. Jaké jsou potom  jízdní charakteristiki?? Co  spotřeba spadla??  Na  čoudík se neptám , to by asi  STK  neprošlo na EURO 4 .
Zaslepil jsi  veškeré  přívody  na  dostřik  paliva do výfuku ??  nebo jsi to nechasl  tak ??  asi by bylo zajimavé  tuto  variantu  ozkoušet a  na STK namontovat  orig  DPF a potom zase shodit. Bylo by to levnější.
Ale pokud máš  zkušenost pojmenuj  vložený  odpor, popiš výkon spotřebu a detaily  nějak.
Díky ahoj
			 
			
					
				Re: Filtr pevnych castic
				Napsal: pát dub 22, 2011 21:05
				od HusarJan
				Ahoj tá fotka to neni všetko  

 to je len začiatok 

 Lamba sondu oblafnut nejde len tak lahko 

 do toho vykocha ného som zabudoval univerzálny za pár tuke a zatial sa nikdo nestažoval šlape v pohode 

 len je s tým vela dobrej zábavy a musíš vedet zvárat 

 tu je konečná foto 

 
			 
			
					
				Re: Filtr pevnych castic
				Napsal: sob dub 23, 2011 12:39
				od Scorpion.11
				
 To první foto nemá chybu  

 
			 
			
					
				Re: Filtr pevnych castic
				Napsal: sob dub 23, 2011 18:14
				od HusarJan
				Naftákom by som dal desat takých filtrov za sebou 

 té najviac zasierajú ovzdušie 

 
			 
			
					
				Re: Filtr pevnych castic
				Napsal: sob dub 23, 2011 18:20
				od Kjub
				A to je to co sa uvadza ako emisie CO2?  153 g/km-1.6 benzin, 155 g/km-1.8 benzin, 147 g/km-2.0 diesel. Cize ani neskodi viac ako benziny... Ci este je tam nieco naviac co sa neudava?  

 
			 
			
					
				Re: Filtr pevnych castic
				Napsal: sob dub 23, 2011 20:42
				od Corpus2009
				Skús to prerátať na liter paliva a daj vedieť. Pozdravujem 
