Stránka 3 z 3

Re: TACUMA

Napsal: pát bře 04, 2011 16:39
od seky
Carbon na 5-dverách:

Re: TACUMA

Napsal: pát bře 04, 2011 16:41
od seky
Pokračovanie:

Re: TACUMA

Napsal: pát bře 04, 2011 16:44
od seky
Zmena nastala aj vo vnútornom osvetlení.Vyrobil som oneskorovač interiérového svetla a vymenil sufitku za LED-ky:

Re: TACUMA

Napsal: pát bře 04, 2011 17:30
od -peha-
No čo sa od teby dalo čakať -i Inak ten karbón jeje sekne -i

Re: TACUMA

Napsal: pát bře 04, 2011 18:42
od HusarJan
Ide Ti to zatial perfektne -i ináč aj také auto sa dá pekne porobit ešte ju trocha znížit,rozšírit neaké té prahy a bude super auto stačí sa pozret na tuning dodávky ;)

Re: TACUMA

Napsal: pát bře 04, 2011 18:47
od tomask
Šikovnej -i jaký máš cíl Seky?

Re: TACUMA

Napsal: pát bře 04, 2011 19:38
od seky
Janko uvažoval som nad prahmi , ale to možno až neskôr.Musím popozerať nejaké decentné , aby to dobre ladilo :D .
Tomask - aký cieľ? Zatiaľ iba nejaký ten styling.V pláne a hlavne v hlave už mám zmenu podsvietenia prístrojovky, spínače a tlačítka už sú zmenené. Veľmi sa mi páčia nerezové nášľapy v štýle SUV , ale je to dosť drahé :( takže asi skôr tie prahy. Čas ukáže čo sa ešte zmení príp. pribudne nové.

Re: TACUMA

Napsal: pát bře 04, 2011 19:50
od HusarJan
seky píše:Janko uvažoval som nad prahmi , ale to možno až neskôr.Musím popozerať nejaké decentné , aby to dobre ladilo :D .
Tomask - aký cieľ? Zatiaľ iba nejaký ten styling.V pláne a hlavne v hlave už mám zmenu podsvietenia prístrojovky, spínače a tlačítka už sú zmenené. Veľmi sa mi páčia nerezové nášľapy v štýle SUV , ale je to dosť drahé :( takže asi skôr tie prahy. Čas ukáže čo sa ešte zmení príp. pribudne nové.
Tak Ti držím palce :PP:

Re: TACUMA

Napsal: pon zář 19, 2011 14:55
od seky
Takže už aj mňa postretol syndróm zlého zapaľovacieho modulu.Na benzíne to nebolo takmer poznať ale na LPG pri brzdení motorom asi pri 2500 ot. prípadne pri plynulej jazde z troškou plynu pri týchto otáčkach začal motor pocukávať. EGR fungel nový, sviečky nové , káble OK ,LPG nastavené dobre tak prišiel na rad zapaľovací modul.Podľa serv.manuálu mal mať na výstupe 1-4,2-3 hodnotu 5,3 kohm.Nameral som 5,6 kohm čo som považoval ,že je to ešte asi v norme. Ale po týždní keď som ho zmeral už mal 6,2kohm.Objednal som nový.Ten mal 5,4kohm. Vymenil som ho a čuduj sa svete trhanie prestalo.Teraz už jazdím bez trhania.