Palivové čerpadlo ?

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Uživatelský avatar
lechi142
Příspěvky: 154
Registrován: stř led 14, 2009 00:35
Bydliště: Sobrance ale častejšie Košice

Re: Palivové čerpadlo ?

Příspěvek od lechi142 »

... to fosgen... prehodil si kabli v module zapalovania? :shock: zamenil si poradie valcov a normalne ti to nastartovala azda?
Lanos 1,5, 5D, strieborna metaliza, bez klimy a ABS, folie, JBL GT4.12, JBL GTO75.2, JBL GT5.502, BM Boschman 6.9 (SPL 130,8 dB), šiška JDM Performance, šošovkové hmlovky s angel eyes a 10 000k HID
Reklama
 

fosgen72
Příspěvky: 32
Registrován: úte úno 03, 2009 10:03
Bydliště: Ostrava

Re: Palivové čerpadlo ?

Příspěvek od fosgen72 »

Motor naskočil normálně,ale otáčky na volnoběh byly hodně vysoké.Přehodil jsem kable mezi 2 a 3 válcem.Mají sice jiné časování,ale motor naskočil.Tlak ve válci,který vynechává je o jeden dílek vetší.První válec má 1,8 atm a ten druhý 1,9 atm.
Jawa 50,ČZ 175,Škoda 110 L upravená na 120,Škoda 120 ( užovka ),Škoda Favorit 136 L,Daewoo Nubira Combi SX 1,6-16V tmavě modrá metalíza
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Palivové čerpadlo ?

Příspěvek od palikx »

2 a 3 valec maji stejnou civku takze to nema vliv.a asi by se nic nezmenilo pokud by to nebyo kabelem.
tlaky i kdyz nevim co je to za hodnotu 1,8 atm nejak mi prevody jednotek nesly ale normalni tlak je kolem 11 myslim baru.jestli tam mas 18 tak to je hodne slusna komprese a muzes skoro jezdit na naftu.
kterou to mate zaspinenou svicku?4 valec?
co egr ventil uz jste ho zaslepovali?
co vstriky uz jste koukali jestli strikaji dobre nebo netecou?
tlak paliva je kolem 3,5 baru?
pokud je vse ano tak asi tesneni sani pripadne problem na kabelazi vstrikovace.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
lechi142
Příspěvky: 154
Registrován: stř led 14, 2009 00:35
Bydliště: Sobrance ale častejšie Košice

Re: Palivové čerpadlo ?

Příspěvek od lechi142 »

modul zapalovania bud iskru dava ,alebo nedava? alebo moze robit aj inu sarapatu? :lol:
Lanos 1,5, 5D, strieborna metaliza, bez klimy a ABS, folie, JBL GT4.12, JBL GTO75.2, JBL GT5.502, BM Boschman 6.9 (SPL 130,8 dB), šiška JDM Performance, šošovkové hmlovky s angel eyes a 10 000k HID
fosgen72
Příspěvky: 32
Registrován: úte úno 03, 2009 10:03
Bydliště: Ostrava

Re: Palivové čerpadlo ?

Příspěvek od fosgen72 »

Dneska jsem udělal ještě jedno měření tlaku válců jiným budíkem.Tak první válec má tlak 1,4 MPa a druhý ( ten co občas blbne ) má 1,5 MPa. Jinak je všechno v pohodě.Tlak paliva,vstřik ( zaměna s 3 válcem ),těsnění pod sacím potrubím,nové kable od cívky.ERG ventil zatím ne.Zkoušel tu tenkou hadičku,ale nejde sní podtlak co by měl zvedat tu membranu v ERG ventilu.
Momentálně jak se oteplilo,tak mi auto jede jako oheň.Asi to blblo jenom v zimě.Jezdil jsem denně jenom 4 km do roboty a 4 km zpátky.
Jawa 50,ČZ 175,Škoda 110 L upravená na 120,Škoda 120 ( užovka ),Škoda Favorit 136 L,Daewoo Nubira Combi SX 1,6-16V tmavě modrá metalíza
platon6
Příspěvky: 10
Registrován: ned bře 29, 2009 00:00

Re: Palivové čerpadlo ?

Příspěvek od platon6 »

Chyba bude v elektronike, mesačným pozorovaním som zistil ,že auto ide dobre až nad 20 stupňou celzia. Skúsil som nahradiť snímač teploty nasávaného vzduchu (IAT) 1,5kΩ odporom, čo predstavuje teplotu asi 30 stupňou celzia, auto začalo ísť dobre aj pri nízkych teplotách. Meraním odporu snímača som zistil, že v snímači chyba nebude. Chyba bude niekde ďalej. Auto ide dobre, tak to nechám asi s tým odporom na trvalo a bude pokoj.
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“