Stránka 3 z 3

Napsal: pon led 12, 2009 00:47
od palikx
jde to vymenit jen je to tak trosku stisneny.a kdyz je clovek trochu nervozni obcas neco povoli vic nez by melo ale jde to udelat.jedine daewoo u ktereho se musi sendat palubla je matiz.tam to jinak nejde.ale i tak se to za 2 hodiny v pohode udela.
tak hodne stesti

Re: výmena radiatora kurenia

Napsal: stř bře 04, 2009 22:42
od Kazalin
Zdarec pánové, tak jsem se s kolegou pustil do toho radiátorku kouření. Kuchli jsme spodní čáast balubky a napočítali asi 50 šroubů. Vypustili vodu, vyndali radiátorek a.... zjistili: nějaký dobrák předchozí majitel, nebo jeho dobrý automechanik nalil utesňovací kapalinu do systému. Radiátorek relativně čistý, bez usazenin na stěnách, čistý hliník, či co je to za směs. Ale všude, ve všech cestách menší či větší krystaly hmoty jako kalafuna. Vodní kámen to jistě nebyl, ten poznám. Zrnka šly rozdrtit mezi prsty, ale spolehlivě ucpaly všechny cesty, kudy teče voda tak, aby radeji netekla. Nejvíce to bylo znatelné na výstupu z radiátorku, kde to zřejmě prosakovalo a kde se to důkladně vysráželo a vykrystalizovalo.
Došlo i na kuchnutí radiátorku, ale už bylo pozdě, takže to nafotím zítra a dám sem.
Palix má pravdu, kuchačka palubky, demontáž radiátoru i nenávratné otevření radiátoru stálo 3 hod. práce.
Uvidíme, jak montáž, zítra poreferuji.

Re: výmena radiatora kurenia

Napsal: čtv bře 05, 2009 18:11
od Kazalin
Takže vše je smontováno, Nůba zase topí jako šlak :)
Slíbené fotky

Re: výmena radiatora kurenia

Napsal: čtv bře 05, 2009 18:12
od Kazalin
kvalita telefonu nic moc, jen pro ilustraci

Re: výmena radiatora kurenia

Napsal: pon úno 01, 2021 15:39
od Rorschach
Teda je mi jasné, že moc Nubir nejezdí, ale hrozný porod už jen vyndat to topení.
Odstrojil jsem taky vše od volantu dolů, středový panel i tu plechovou konzolu kde drží rádio a další a pak hledání šroubků. I když jsem tušil kolik jich má být tak děs a skončilo to destrukcí více dílů. Hlavně to odnesl druhý plastový díl odspodu.
Chybka byla, že ač jsem pročetl všechna témata a hledal návody na youtube (pár rusáků to tam měnilo, ale rusky neumím takže jsem netušil přesně co a jak). No po násilné destrukci jsem zjisil, že ten druhý kryt drží ještě dva šroubky od motoru. Tam kde je spojka hadiček podtlaků.
Dost nepomohli i předchozí kutilové, kteří například dali hadicové spony tak šikovně, že se k nim nedalo pořádně dostat. Další bonus byla plastová spojka nejspíš načnutá, která rupla definitivně. Snad ji na czdrafel najdou ve skladu co nejdřív a pošlou mi ji.
Dva dny práce s přestávkami a mám jen demonotovaný radiátor a další 2-3 dny budu čekat než dojde spojka a musím koupit i novou hadici.

Kdybych to tušil vyprdnu se na to a rovnou kuchnu celou palubku ven a následně topení asi by s tím bylo míň práce.

Úchvatné jsou i dva šroubky druhé krytu u stěny k motoru. Nejsou vidět a i najít je po hmatu dalo dost práci. Ale za to jsem kromě bordela našel i 21kč v autě :lol:

A doufám, že pak při montáži mi nezbyde moc šroubků

Re: výmena radiatora kurenia

Napsal: pon úno 01, 2021 18:37
od conpet
Na Leganze mě to čeká taky, ale nechám to na léto, teď jsem dělal spojku, tak se na to musím psychicky připravit :-)

Re: výmena radiatora kurenia

Napsal: úte úno 02, 2021 00:03
od LordMMX
vy tu plačete hoši a ja to mám najhoršie na evande... tam musí ísť von komplet celá palubka, neostanú snáď ani káble