Stránka 19 z 23

Re: Diagnostika

Napsal: ned led 30, 2011 19:28
od palikx
no jasne s neoriginal kabelem je trochu problem.ale jsou tady nekteri stastlivci kterym to chodi.ja to chtel rozchodit jen na zkousku abych vam mohl pripadne poradit jak na to.zatim bez uspechu
ja osobne ale pouzivam originalni diagnostiku daewoo-chevrolet a s tou problemy nemam.ta v podstate pripoji vsecko.

Re: Diagnostika

Napsal: sob úno 19, 2011 18:02
od dizl
Zdravím Vás parťáci :PP:
Chtěl bych se zeptat Serpica a Palikxe , asi jsem nedostatečně četl ohledně toho programu a zařízení pro diagnostiku. Proběhlo hodně času a nevidim odezvy.
Palikxi jak jsi na tom s tou diagnostikou na Chevrolety?? máš ji nebo ne??
Již pamatuji akci kdy se snad s úspěchem podařilo sehnat nějaké prostředky na dílničku. Je možné tuto akci zopakovat. Serpico prosím tě uveď mě do obrazu.
Já jsem ochoten opětovně přispět, protože s autorizovanýmy servisy mám takovou zkušenost že bych nejraději váženého zástupce co sedí na prdeli v Praze a nemá pojem jak to jejich servisy GM mrví, tak toho bych kopal do zadnice až na Ukrainu aby si užil.
No nesmím se rozčilovat. :D
Takže Serpico uveď mě do aktuálního stavu. Protože nápad vydat kupony na servisní diagnostické práce v hodnotě 600 Kč je bezchybnej a neměl by být problém je zhotovit.
Já osobně jsem ochopten přispět i bez kuponu . Palikxe si vážím, a doufám že zůstane celej život poctivej pracant.

:PP:

Re: Diagnostika

Napsal: pát bře 18, 2011 22:41
od palikx
tak po delsi dobe opet pripisu novinky do tematu
dnes jsem mel konecne moznost vyzkouset novy program na captivu s 2,0 vcdi a k memu prekvapeni se s tim vse spojilo a pekne fungovalo.odhalili jsem par zavad a 90 procent vyresili
takze uz mi jde i captiva.(nevim jestli stejny motor neni v epice a cruzovi pripadne lacetti)
jen tohle neumi prehravat soft v jednotkach.

Re: Diagnostika

Napsal: pon dub 11, 2011 20:35
od marabu68
porádí mi někdo kde hledat poruchu katík jsem měl dole a je ok

Re: Diagnostika

Napsal: úte dub 12, 2011 11:33
od palikx
zdravim
poradim
katik NENI OK
on tak jen vypada ale neni.bezne je menime a na prvni pohled mu nic neni ale na druhy pohled je plastev propadla nebo lehce zvlnena a ty drobne castecky jsou v nem a nety uz neplni tu funkci jak by mel.
takze novy kat.
a jeste jeden poznatek pokud je original tak je to smutne oni vetsinou hodne vydrzi ale odchazeji to je jasne.a pokud das neoriginal nebo uz tam neoriginal je chce to trpelivos a hodne stesti aby fungoval.
jelikoz platina v nem obsazena je v malem mnozstvi a tak nefunguje.

Re: Diagnostika

Napsal: úte dub 12, 2011 13:13
od marabu68
mám měnit i když se mi tato závada ukáže tak 2x do roka a po vymazání jede normálně ?

Re: Diagnostika

Napsal: úte dub 12, 2011 18:32
od palikx
pokud te netrapi ze se tedy rozsviti jen obcas tak to neres.
ale je nacnutej.
kamarad emisak mi radil ze to chce obcas poradne ohrat vyssimi otackami a poradnym tlakem tedy jet treba 100 na 4 ku.vysoke otacky a stredni pridani plynu by to mely vycistit.

Re: Diagnostika

Napsal: úte dub 12, 2011 19:18
od Dallen
Pri stovce na 4ku to az takovy hukot neni, jinak co pises tak to je zname u filtru pevnych castic, ale ze by to tak bylo i u katu slysim prvne.

Re: Diagnostika

Napsal: úte dub 12, 2011 20:54
od palikx
u filtru pevnych castic to takhle neni.tam musi byt otacky nizssi tedy normalni okolo 2500
tohle na 4 ku ve 100 km uz tak malo neni kdyz na 5 to ma okolo 3000.kazdopadne muze to byt i vic ja nejsem zastance niceni motoru v 7 tis po dobu 50 km.
taky muzes jet 140 to je taky cca 4500 ale to nevim nevim kdo by tak chtel jet.
jde hlavne o vycisteni a narust teploty.stejne tomu moc sanci nedavam ale kdysi to na mereni emisi pomohlo.

Re: Diagnostika

Napsal: stř dub 13, 2011 12:49
od Dallen
Máš pravdu,slyšel jsem to dávno a za tu dobu se mi to v hlavě trochu pomotalo. Takže co se týče DPF (což stejně je OT).
Filtr je čištěn spálením sazí ze sítka vysokou teplotou, které je dosaženo 2 způsoby: [1]

* Pasivní regenerace - probíhá automaticky tehdy, když je motor v trvalém zátahu (např. na dálnici) a výfukové plyny se zahřejí na 350° - 500° C
* Aktivní regenerace - probíhá po 300 - 1000 km, kdy nebyla možnost pasivní regenerace (tj. např. v městském provozu), teplota výfukových plynů je uměle zvýšena na asi 600° C - používá se k tomu změna časování vstřiků motoru v kombinaci s vyšším množstvím paliva nebo aditiva, která podporují hoření

Re: Diagnostika

Napsal: stř dub 13, 2011 13:24
od marabu68
tak to bylo zajímavé počtení a poznatky a moc díky skusím to tedy trochu protáhnout na vyšší otáčky ,ačkoly jezdím na plyn tak by snad neměl být až tak zanesen ,je však pravda že když už mi to chybu ukáže je to vždy když je motor ještě studenej a nepřeplo to na plyn takže špatně spaluje zbytky benzínu

Re: Diagnostika

Napsal: stř dub 13, 2011 21:29
od palikx
ten kat je v haji prave diky plynu pripadne diky tomu ze studeny motor ma bohatou smes benzinu a po prepnuti na plyn je to ve vyfuku uchlastane a proto to odejde.
spousta auta s plynem ma v haji katalyzator.

Re: Diagnostika

Napsal: stř čer 22, 2011 15:22
od Honza Beneš
Ahoj Pavle,
reaguji na tvůj posl. příspěvek v souvislosti s mým autem.
Taky jezdím na plyn (odjeto cca 50 tis. od montáže) a emise byly nevyhovující. Takže katalyzátor je asi nefunkční, viď? Celkem natočeno 260 tis. km.
Ale mám navíc problém, že otáčky houpou (při přeřazení během jízdy padají až na cca 500 a po nastartování musím přišlapovat plyn, dokud se neustálí na cca 1000, jinak motor zhasne). Podezřívám z toho krokový motorek, jakož i z toho, že motor podle mne nedává max. výkon a nechce jít do otáček, resp. výkonová křivka není plynulá.
Vím, že v Baldovci jsi měl moje Espero napojené na diagnostice a vymazal jsi chyby, ale žádné podrobnosti této chyby to neukázalo. Máš stále tentýž přístroj, nebo nějaký nový?
Svítí mi check cca 50% času chodu motoru, při jízdě na LPG o něco víc (nevýrazně). NEsvítí v případě, kdy je motor v akceleraci nebo alespoň pod plynem při otáčkách cca 2000-2500. Při nízkých i vysokých otáčkách anebo při brzdění motorem check svítí.
Btw: Jaká je pravděpodobnost, že diagnostikou zjistíš funkčnost airbagu? Nebo se musí rozebrat? Kontrolka svítí již nějaký čas.
Budu rád za odpověď. Dík Honza

Re: Diagnostika

Napsal: čtv čer 23, 2011 22:07
od palikx
no 260 tis je dost.to uz by byl kat v haji asi uplne na kazdem aute.
svitici check by asi chtelo resit.nevim co by to mohlo byt jelikoz lambda by na plyn nemela v podstate byt videt ale pokud je v haji nejakou chybu to asi psat bude.
to ze to nechce jet bude prave tou lambdou a nebo tim proc sviti ta chyba.chce to urcite nacist diag.
mam porad nejakou originalni.mel jsem i tu starsi ale ta prestala fungovat a nejak nemam cas ji zkusit rozchodit.kazdopadne diag mam.
airbag jsme uz mam pocit resili kdysi.a na neco jsme prisli jen si to nepamatuju.jsem myslim schopen zjistit co mu je.si udelej vylet a zastav se
ahoj

Re: Diagnostika

Napsal: pát čer 24, 2011 11:39
od Honza Beneš
Díky za odpověď, posílám ti SZ.