Stránka 17 z 18
Re: Situace GM - vzájemná konkurence vozů Chevrolet a Opel
Napsal: stř srp 06, 2014 09:33
od mzprx
Boeing737 píše:Možno to platilo v minulosti,ale nie dnes.
To ospevovanie VW od majiteľov nie sú len kecy.
VW má totiž premyslené detaily a to nehovorím o spracovaní....len taká úplná blbosť napr:
Špinavé sklo v Chevy,pritiahnem páčku a ostriekam sklo....potom sa to roztečie,opäť utriem a ešte raz. VW....tá istá situácia,len rozdiel je v tom,že raz umyjem a VW predpokladá,že po roztečení bude musieť vodič utrieť vodu ešte raz a tak sa tie stierače spustia sami....a to je obyčajná výbava.
O tomto sú VW a nemecké značky ako celok.
GM sa nikdy ani kvalitou,ani zmýšľaním nedostane tam kde je napr.VW
Možno doma,lebo v EÚ sú ľudia úplne iný hlavne čo sa týka kvality spracovania. Aj ty si z Opla pamätáš iba ten komfort

.
Ano, hlavne ten komfort pri pokuse o vymenu ziarovky v OPLI astra. Myslel som si, ze uz nik nemoze byt blbsi, ako ten, co vymyslel sposob vymeny ziarovky v Captive, ale kruto som sa mylil....
Neviem, cim to je, ze na kazdom aute, co som v nom jazdil, sa najde nieco genialne vyriesene a zas nieco vymyslene uplne nanic. Nikdy som nezazil auto, kde by sa stretli len tie dobre riesenia, zato som stretol kopu aut, kde prevladali tie zle. To ovladanie stieracov je ina kategoria, lebo to je vec zadania (popisu ako to ma fungovat), nie neschopnosti. A cinan vyrobi cokolvek, presne splnajuce zadanie a v pozadovanej kvalite. Ale zvycajne, ked to nechate na neho, urobi to pre neho najjednoduchsim sposobom, ale to uz nie je zdaleka "bombenfest und idiotensicher".
Re: Situace GM - vzájemná konkurence vozů Chevrolet a Opel
Napsal: stř srp 06, 2014 10:32
od honza72
Je fakt, že na to, jak je Chevy poměrně bytelné auto (myslím tím poslední modely), tak v logice ovládání nic - moc....
Třeba ty zmíněné stěrače s ostřikovačem. Pouze jeden režim. U Myšáka to má režimy tři, velmi krátké ostříknutí = jedno setření a dál už nic, dlouhé ostříknutí = tři setření a pak jedno následné, krátké následné ostříknutí během stírání = asi chceš více = automatické ostříknutí pěti krátkými impulsy a zároveň stírání + následné setření...
Ovládání zámků - odemkneš dálkačem, ale nevlezeš do 30 sec = opět se uzamkne (jako u jiných aut), ovšem Chevymu stačí otevřít omylem, třeba dálkačem v kapse a je průser = auto zůstane otevřeno. Kufr se u Chevyho otevře ihned po jednom stisku na dálkáči - opět problém při nechtěné manipulaci, Myšák otevře až po dvou aktivacích a to ne v krátkém rozestupu... Atd., atd.
Re: Situace GM - vzájemná konkurence vozů Chevrolet a Opel
Napsal: stř srp 06, 2014 10:49
od mzprx
K tomu otvaraniu - asi mam nejaky iny chevrolet, mne sa pri neumyselnej aktivacii auto o par sekund zamkne.
Keby som mal plne ruky tovaru, co idem davat do kufra a musim dva krat stlacit tlacidlo na pracne z vrecka vylovenom ovladaci, skruteny jak Ian Anderson (
http://www.soundpress.net/graphics-feat ... son-01.jpg) pri hre na fujaru (flautu) a to este s prestavkou tak to asi rozkopem...
Cize, co je pre niekoho prijemne, je pre ineho sialene nasierajuce.
Re: Situace GM - vzájemná konkurence vozů Chevrolet a Opel
Napsal: stř srp 06, 2014 11:03
od Slam
Taky mám asi jiné auto (dokonce ještě Daewoo), po aktivaci ostřikovačů to samo začne stírat a stírá, dokud běží ostřikovač. Po vypnutí ostřikování to ještě 2x setře a je hotovo. Nechápu, co bych si měl vymýšlet víc, je to až geniálně jednoduché a naprosto dostačující (teď jsem to zkoušel).

Po odemknutí dálkou a neotevření dveří, se auto po chvilce zase zamkne. Opět nechápu, co k tomu vymýšlet víc...
Jinak v rodině byl 3-dveřový Golf a nic úžasného jsem na něm neviděl - rozpadal se a rezl jako každá jiná popelnice. Majitel byl rád, že ho udal protihodnotou za Suzuki Grand Vitaru a věř, že se mu vůbec nestýská.
@mzprx: Tak to jsem si živě představil, když by se kufr nebo auto musely otevírat něčím jako SOS signálem morseovky... a ještě to považovat za výhodu?!

BTW u mého vozu je dálkáč konstrukčně řešen tak, aby se nikdy omylem v kapse neaktivoval, což mi přijde asi 1000000x elegantnější, než jak to řeší "géniové" u VW, dle popisu výše. Aneb proč to dělat jednoduše, když to jde i složitě a zákazník VW to jistě rád zaplatí...

Re: Situace GM - vzájemná konkurence vozů Chevrolet a Opel
Napsal: stř srp 06, 2014 13:12
od Scorpion.11
honza72 píše:
Ovládání zámků - odemkneš dálkačem, ale nevlezeš do 30 sec = opět se uzamkne (jako u jiných aut), ovšem Chevymu stačí otevřít omylem, třeba dálkačem v kapse a je průser = auto zůstane otevřeno. Kufr se u Chevyho otevře ihned po jednom stisku na dálkáči - opět problém při nechtěné manipulaci, Myšák otevře až po dvou aktivacích a to ne v krátkém rozestupu... Atd., atd.
U Avea se mi ještě nestalo, že by se mi v kapsy nějakým způsobem aktivoval dálkáč

Jinak u Avea se mi též pokud nevlezu do auta samo asi po 30sec opět uzamkne auto a odemknutí kufru teda musím déle držet tlačítko nežli se otevře

Re: Situace GM - vzájemná konkurence vozů Chevrolet a Opel
Napsal: stř srp 06, 2014 14:13
od Boeing737
No mne sa to nestalo u žiadneho auta-možno úzke rifle?
Skôr sa aktivuje mobil.
Inak to zatváranie sa dá nastaviť,teda u Avea T300
Re: Situace GM - vzájemná konkurence vozů Chevrolet a Opel
Napsal: stř srp 06, 2014 18:46
od Petr S.
honza72 píše:Je fakt, že na to, jak je Chevy poměrně bytelné auto (myslím tím poslední modely), tak v logice ovládání nic - moc....
Třeba ty zmíněné stěrače s ostřikovačem. Pouze jeden režim. U Myšáka to má režimy tři, velmi krátké ostříknutí = jedno setření a dál už nic, dlouhé ostříknutí = tři setření a pak jedno následné, krátké následné ostříknutí během stírání = asi chceš více = automatické ostříknutí pěti krátkými impulsy a zároveň stírání + následné setření...
Ovládání zámků - odemkneš dálkačem, ale nevlezeš do 30 sec = opět se uzamkne (jako u jiných aut), ovšem Chevymu stačí otevřít omylem, třeba dálkačem v kapse a je průser = auto zůstane otevřeno. Kufr se u Chevyho otevře ihned po jednom stisku na dálkáči - opět problém při nechtěné manipulaci, Myšák otevře až po dvou aktivacích a to ne v krátkém rozestupu... Atd., atd.
S tím ovládáním,pokud to má alarm ,tak se to zamkne,ale pokud to má jen centrál tak ne! Leganza to tak má taky,ale pokud nemá origo alarm,tak to neumí. Třeba u VW,Škody,nebo Audi se ten kufr otevře taky hned.
Re: Situace GM - vzájemná konkurence vozů Chevrolet a Opel
Napsal: stř srp 06, 2014 18:49
od Petr S.
Boeing737 píše:Možno to platilo v minulosti,ale nie dnes.
To ospevovanie VW od majiteľov nie sú len kecy.
Mal som aj mám doma aj VW aj Chevy. VW je r.v.2006 a Chevy 2012.
Vieš aký je rozdiel? Chevrolet je nové a VW staré auto a to staré sa v ničom neodlišuje od toho nového. Rozdiel je hlavne v tom,že VW bolo v servise len na pravidelnej kontrole a Chevy už prvý týždeň po kúpe!
Ok,možno vydarený a nevydarený kus,ale pozri toto:
/topic str.2/
viewtopic.php?f=87&t=22494&p=383438#p383438
VW má totiž premyslené detaily a to nehovorím o spracovaní....len taká úplná blbosť napr:
Špinavé sklo v Chevy,pritiahnem páčku a ostriekam sklo....potom sa to roztečie,opäť utriem a ešte raz. VW....tá istá situácia,len rozdiel je v tom,že raz umyjem a VW predpokladá,že po roztečení bude musieť vodič utrieť vodu ešte raz a tak sa tie stierače spustia sami....a to je obyčajná výbava.
O tomto sú VW a nemecké značky ako celok.
GM sa nikdy ani kvalitou,ani zmýšľaním nedostane tam kde je napr.VW
Možno doma,lebo v EÚ sú ľudia úplne iný hlavne čo sa týka kvality spracovania. Aj ty si z Opla pamätáš iba ten komfort
Inak vôbec nie som na nejaké značky,autá si kupujem podľa toho na čo potrebujem auto, ceny a vzhľadu...je mi jedno či je to VW,alebo Tata......len aby ma tu nikto neobvinil,že nadržiavam nejakej značke....len hodnotím na základe vlastných skúseností.
Kup si nové VW a budeš v servisu častěji než doma. Známý koupil nového passata a manželce golfa. Obě auta proklíná a už přemýšlí,že je prodá. Obě jsou 2.0 TDi.
Re: Situace GM - vzájemná konkurence vozů Chevrolet a Opel
Napsal: stř srp 06, 2014 19:00
od Boeing737
Netreba,stačí si prečítať podobné fóra...VW,Audi,Mercedes a pod...
Všade je problém,ale písal som o niečom inom,,,,
Re: Situace GM - vzájemná konkurence vozů Chevrolet a Opel
Napsal: pát led 09, 2015 20:29
od TIBI77
Situace GM
Maju najviac vyrobenych-nepredanych aut
Ked ich budu rozoberat a predavat na suciastky,tak mame na 100rokov diely
http://az-europe.eu/sk/231043-viete-kde ... ym-ociam/n
Re: Situace GM - vzájemná konkurence vozů Chevrolet a Opel
Napsal: ned led 11, 2015 13:59
od Krtek
Sorry ale to mi nesedí. Stačí přečíst:
V sučasnej dobe je na svete viac áut ako ľudí. Počet pojazdných áut sa odhaduje na 10 miliárd. No stále sa vyrábajú nové kusy.
A vidim že je to kravina. Nejvíc aut na světě se celkem prodalo v roce 2007 a to 73,3 milionů aut. Kdyby byl takhle úspěšnej každej rok je to 733 milionů aut za 10 let. . Auta se vyrábí maximálně 100-120 let. Když to vynásobim stovkou, je to 7,3 miliardy. To by se ovšem tyhle kvanta musely vyrábět elou dobu a žádný auto by nešlo do šrotu.
Takže věřim spíš tomuhle:
http://vitejtenazemi.cz/cenia/index.php ... te=doprava
Celkový počet motorových silničních vozidel, tj. osobních automobilů, autobusů, nákladních automobilů a užitkových vozidel bez motocyklů na světě se blíží jedné miliardě.
Re: Situace GM - vzájemná konkurence vozů Chevrolet a Opel
Napsal: čtv kvě 21, 2015 18:48
od alvin
Re: Situace GM - vzájemná konkurence vozů Chevrolet a Opel
Napsal: čtv kvě 21, 2015 21:28
od Krtek
On už existoval takhle hezkej novej Mates/Spark ? Já žiju v tom že poslední byl ten hnusnej co se u nás ještě nedavno prodával.
Re: Situace GM - vzájemná konkurence vozů Chevrolet a Opel
Napsal: pát kvě 22, 2015 12:38
od Slam
Neexistoval, je to MY2016 představený teprve v dubnu.

Ale ta Chevy verze je fakt násobně hezčí, než jak to samé zprznili u Oplu.

Re: Situace GM - vzájemná konkurence vozů Chevrolet a Opel
Napsal: pát kvě 22, 2015 16:33
od Krtek
to jo, Osel je moc "Corsovitej".