Stránka 12 z 15

Re: DPF

Napsal: čtv čer 27, 2013 15:53
od HonzaKLE
Tak já nevím, servis mi tvrdí něco jiného ...., do pojmu "je to hodně individuální" se vejde téměř vše.
Pojedu na garančku tak to budu zase řešit.
Aditiva dávám už dlouho do všech aut co jsem měl nebo mám snad z pocitu že dělám pro auto něco dobrého.
Nějak si s vypalováním asi nerozumím, jedu po dálnici - nic a odbočuji k baráku a začne vypalovat.

Re: DPF

Napsal: čtv čer 27, 2013 16:02
od JTR
Asi bych to řešil oficiální dopisem na importéra, dle mého názoru to není v pořádku. A vzhledem k tomu, že auto beru jako "spotřební materiál" tak jsem nikdy nic doplňujícího do něj nedával. Snad do první nové Š120L olej Castrol do převodovky. Prostě cca 5 let, najet 120000 - 180000km a pryč s ním.

Re: DPF

Napsal: čtv črc 25, 2013 15:28
od HonzaKLE
Tak včera jsem zaznamenal rekord mezi regeneracemi DPF - 170 km!

Auto šlo do servisu, dle sw žádné závady, měnil se snímač diferenčního tlaku a mám to sledovat.
Poté se bude, pokud se závada neodstraní, pokračovat kontrolou těsnosti systému sání, vstřikování paliva a těsnost EGR ventilu.

Potěš koště, auto na 10 dní do servisu, pokud mě dotáhnou na špagátě tak auto na 4 dny od Chevroletu zdarma, jinak po 1000 Kč za den.

Re: DPF

Napsal: čtv črc 25, 2013 18:24
od Mefisto
A jak poznavate ze to vypaluje? To sviti kontrolka nebo jen podle ventilatoru?

Re: DPF

Napsal: čtv črc 25, 2013 23:06
od HonzaKLE
Jak jsem psal už dříve, už to bylo tak "rozhašený" že svítila kontrolka filtru DPF protože to nestíhalo regenerovat "skrytě". To jsou myslím tři nedokončené regenerace, a mě svítila po 200 km. Takže to v podstatě regenerovalo pořád.

Re: DPF

Napsal: pát zář 27, 2013 22:17
od HonzaKLE
Hlásím že po výměně čidla diferenčních tlaků a najetých 3000 km jsem kontrolku vypalování dpf zatím neviděl! Kéž bych měl už klid.

Re: DPF

Napsal: sob zář 28, 2013 21:47
od Mefisto
Ja uz kontrolku regenerace nevidel rok a pul.
A nejake spoustni vetraku taky neresim.
At si to vypaluje kdy chce, nejsem otrok auta.
Na servisce bylo vse v poradku cili muze byt i aute kde kontrolka nesviti :)

Re: DPF

Napsal: úte bře 25, 2014 13:19
od Vlasta55
Něco k DPF.Mám Captivu 2007,při 90000 km se poprvé rozsvítila kontrolka zaneseného filtru kvůli nedokončeným regeneracím.Přes diagnostiku jej vypálili a do horního plastu pátých dveří jsem nechal dát ledku zapojenou na vyhřívání zadního skla,nyní ve zpětném zrcátku vidím kdy probíhá regenerace DPF-přibližně každých 1000 až1400 km po dobu ujetí 20 km,nyní 120000 a žádný problém.

Re: DPF

Napsal: úte bře 25, 2014 14:57
od odrifuk
Vlasta55 píše:Něco k DPF.Mám Captivu 2007,při 90000 km se poprvé rozsvítila kontrolka zaneseného filtru kvůli nedokončeným regeneracím.Přes diagnostiku jej vypálili a do horního plastu pátých dveří jsem nechal dát ledku zapojenou na vyhřívání zadního skla,nyní ve zpětném zrcátku vidím kdy probíhá regenerace DPF-přibližně každých 1000 až1400 km po dobu ujetí 20 km,nyní 120000 a žádný problém.
:shock: :shock: :shock: Nerozumiem :shock: :shock: :shock: ako to vidíš :shock: :shock: :shock:

Re: DPF

Napsal: úte bře 25, 2014 15:10
od Vlasta55
Ve vnitřním zpětném zrcátku je vidět ten horní plastový rám zadního okna a když se rozsvítí ta ledka tak jako by svítila v tom zrcátku.Bohužel nevím jak se sem dávají fotky.

Re: DPF

Napsal: úte bře 25, 2014 15:14
od odrifuk
Tá ledka ti čo signalizuje? :shock:

Re: DPF

Napsal: úte bře 25, 2014 15:45
od Vlasta55
Ledka signalizuje kdy probíhá regenerace DPF-protože současně se automaticky zapíná výhřev zadního skla-proto je ledka zapojena na tento výhřev na skle.

Re: DPF

Napsal: úte bře 25, 2014 16:59
od odrifuk
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Re: DPF

Napsal: úte bře 25, 2014 23:16
od Krtek
A tobě se jinak nesignalizuje kontrolkou na palubce výhřev zadního okna ? Já to zatim u všech aut měl. Vyhřejváš, svítí.

Re: DPF

Napsal: stř bře 26, 2014 07:13
od Joztar
pre nechapavych ... vela aut ma nastavene spustanie zariadeni v aute pred a pocas vypalovania ako vyhrev skla, klima atd.... zvysi sa zataz motora a rychlejsie sa zohreje resp. spaliny pri vyssej zatazi maju vyssiu teplotu a tym sa vznieti nafta zachitena v DPF a filter sa vypali ... :) celkom sikovne si to vymyslel s tou ledkou! podla mna by kazde auto malo mat nejaku svetelnu/zvukovu signalizaciu vypalovania, uplne idealne v PP udaj o zaplnenosti filtra a pri urcitom percente upozornenie ...