Stránka 12 z 14
Re: 2.0
Napsal: čtv led 17, 2013 14:42
od Iacobus
Vraj sa chystá nástupca tohto slabšieho klepočmouda a tiež 1.7 - nový turbodiesel 1.6 CDTI
http://auto.pravda.sk/novinky/clanok/25 ... l-16-cdti/
Opel má nový turbodiesel 1.6 CDTI
Pravda.sk | 17.01.2013 07:52
Automobilka Opel odhalila prvé detaily o novom naftovom štvorvalci 1.6 CDTI. Má max výkon 100 kW/136 k.
Nový agregát v ponuke nahradí doterajšie naftové štvorvalce 1.7 CDTI a rovnako aj slabšie verzie motora 2.0 CDTI. Z objemu 1,6 l dostali konštruktéri max. výkon 100 kW/136 k a krútiaci moment 320 Nm. Podľa automobilky motor plní emisnú normu Euro 6 a v porovnaní s motorom 2.0 CDTI má byť vo všetkých prevádzkových režimoch približne o 10 % úspornejší.
Viac podrobností si Opel necháva zatiaľ pre seba, prezradil len toľko, že sa bude vyrábať v Maďarsku a ako prvá ho pod kapotu dostane Zafira Tourer.
Re: 2.0
Napsal: čtv led 17, 2013 17:20
od smire666
No aby to v "sopli" stihli, vývoj budúcej Zafiry vrátane motorov totiž GM zverí do rúk PSA....
Re: 2.0
Napsal: čtv led 17, 2013 18:00
od Krtek
To to daji tomu pravýmu

Ale co, automobilek je jako s..k tak proč 2-3 nesmazat z trhu.
Re: 2.0
Napsal: čtv led 17, 2013 18:18
od mzprx
Ze vraj tie PSA turbodiesle s oznacenim HDi patria k tym lepsim...
Re: 2.0
Napsal: čtv led 17, 2013 18:25
od Krtek
To jo ale svěřit vývoj novýho auta někomu kdo musel prodat svojí hlavní budovu aby přežil.... On si ale PSA s Oslem nejsou nic dlužní. Oba prodělávaj, vyráběj v Evropě a prodávaji auta s prodělkem, maji velký náklady na dělníky a silný odbory který je nutěj mít nesmyslnou přezaměstnanost

Re: 2.0
Napsal: čtv led 17, 2013 18:36
od smire666
V Bochume im to ( rozumej Oplu ) chcú zavrieť, no o.i. na odstupnom by ich to vyšlo hóóódne draho, zrejme vyše trištvrte miliardy eur. Z toho by sa Opel dlho spamätával...
Re: 2.0
Napsal: čtv led 17, 2013 19:22
od Krtek
Když já si nemyslim že je správný aby třeba tyhle 2 značky přežily. Chápu že Osla asi dost potopil GM ale kdo ví jestli by dneska nějakej Osel existoval, nebejt GM.
Re: 2.0
Napsal: čtv led 17, 2013 20:10
od Iacobus
mzprx píše:Ze vraj tie PSA turbodiesle s oznacenim HDi patria k tym lepsim...
A sú to tie isté 1.6 turbodiesle ktoré sú aj vo Fordoch však?
Re: 2.0
Napsal: čtv led 17, 2013 20:10
od smire666
Re: 2.0
Napsal: čtv led 17, 2013 20:20
od Iacobus
Smire.
Nie, ja som myslel že tie staršie, resp. terajšie HDi od PSA, že sú tie isté čo najdeš v 9-tich z 10-tich Focusov.
Re: 2.0
Napsal: čtv led 17, 2013 20:23
od smire666
To áno, môže byť

Re: 2.0
Napsal: ned bře 03, 2013 20:39
od chester172
Ahojte ludia. Mam taky problem. Nepouzil som hladanie lebo neviem ake klucove slovo by som pouzil. Ako viete, mam 2,0D LTZ HB Cruze, za dva tydne najaydene 1300Km. Poslednych 200-250km ked zastavim a vypnem motor, vetrak bezi skoro na plne pecky este tak pol minuty az minutu. moja teoria je ze sa chladi turbo...alebo to je ten DPF filter? skusal som rozne styli jazdy, pomaly, normalne, rychlo, na debila, no vzdy ked som zastavil tak bezal ten vetrak. Je to normalne? co by to mohlo byt?
Za odpoved vopred dakujem

Re: 2.0
Napsal: ned bře 03, 2013 20:45
od Dannik91
chester172 píše:Ahojte ludia. Mam taky problem. Nepouzil som hladanie lebo neviem ake klucove slovo by som pouzil. Ako viete, mam 2,0D LTZ HB Cruze, za dva tydne najaydene 1300Km. Poslednych 200-250km ked zastavim a vypnem motor, vetrak bezi skoro na plne pecky este tak pol minuty az minutu. moja teoria je ze sa chladi turbo...alebo to je ten DPF filter? skusal som rozne styli jazdy, pomaly, normalne, rychlo, na debila, no vzdy ked som zastavil tak bezal ten vetrak. Je to normalne? co by to mohlo byt?
Za odpoved vopred dakujem

Ahoj, přesně toto mám za sebou a jak jsem psal už jinde, je to známka toho, že si nedokončil regeneraci a pokud v tom budeš pokračovat ještě dlouho tak tě nemine výměna oleje (zkontroluj, jestli v něm nemáš hodně nafty).
Jinak si kontroluj vypalování při jízdě, pokud poznáš, že si začal vypalovat tak to dokonči hlavně, nemusíš jezdit ani rychle ani pomalu ale určitou dobu to držet v tahu v trochu vyšších otáčkách.
Re: 2.0
Napsal: pon bře 04, 2013 08:12
od chester172
Aha, takze preventivne aby som si dal nejaku dialnicnu jazdu do trnavy a spet

snad to bude stacit. Ja som to preto moc nebral do uvahy lebo som myslel ze ked sa to vypaluje tak mi zacne svietit ta kontrolka, lenze kontrolka bola stale zhasnuta, preto som skor tipoval to Turbo.
Dakujem:)

Re: 2.0
Napsal: pon bře 04, 2013 09:30
od Joztar
preventivne jazdy ti nepomozu ... treba vediet postrehnut kedy to vypaluje a dokoncit regeneraciu iba to pomoze, pravidelne dokoncovat to vypalovanie ... ked je to u teba presne naopak a pravidelne to nedokoncuje .. ani preventivna dialnicna jazda ti nepomoze a najdes si v oleji 2l nafty

a hlavne nepodtacat motor to filtru neprospieva
