Stránka 12 z 16

Re: Filtr pevnych castic

Napsal: stř lis 14, 2012 08:47
od smire666
...a iní vedátori v júesej zistili, že na liter spálenej nafty takto vyletí do luftu 15x viac tohoto sajrajtu v porovnaní s benzínom...

Re: Filtr pevnych castic

Napsal: stř lis 14, 2012 09:27
od Dimco Nubira 97
Preto robili benzíny 6,3 litre a podobné :D :D :D aby to trošku dohnali

Re: Filtr pevnych castic

Napsal: stř lis 14, 2012 11:32
od chester172
;) -i ja len stale dufam ze najdu nejake mega brutal velke nalezisko ropy a vratia sa stare casy americkych motorov:( ale to asi cakam marne :( :)

Re: Filtr pevnych castic

Napsal: stř lis 14, 2012 13:39
od Dimco Nubira 97
Neboj sa, na sibíri je toho mrte, len to rusi taja. Tak ako tie diamanty, zrazu našli v takom množstve že celosvetový rozpočet by to pokrylo na 3000 rokov :D aspoň tak som čítal

Re: Filtr pevnych castic

Napsal: stř lis 14, 2012 14:35
od chester172
bodaj by si mal pravdu:D chvalabohu bereme plyn aj ropu povacsinou z ruska tak mozno by sa aj nam trosku uslo :)

Re: Filtr pevnych castic

Napsal: stř lis 14, 2012 14:43
od Poky Ul

Re: Filtr pevnych castic

Napsal: čtv pro 13, 2012 08:32
od Joztar
Ahojte vypalovaci :D mam maly dotaz ...

vcera sa mi vypaloval filter no musel som prerusit regeneraciu ... moja prva prerusena od kedy mam auto ... predpokladal som ze dalsiu regeneraciu spusti pri dalsom starte motora a ja pokojne "vypalim"... teda ked sa nahreje motor a pojdem ustalenou rychlostou co som aj isiel no regeneracia sa nezapla :-/. ako to teda je ? kedy sa spusti dalsia ? co to urcuje lebo stale v tom nemam jasno ... moment kedy sa spusti urcuju cidla tlaku pred a za filtrom ? lebo zatial co pozorujem mi vypaluje cca v rovnakych intervaloch to jest cca 800km... cize by pripadalo do uvahu este aj nejaky stanoveny interval ? ci ? :o)

Re: Filtr pevnych castic

Napsal: čtv pro 13, 2012 10:19
od Matsonic
Znovu regenerace filtru zacne az to budes nejmin potrebova.
A podle ceho vseho se to ridi? To snad nevi ani kluci sikmooky v korei :)

Re: Filtr pevnych castic

Napsal: čtv pro 13, 2012 11:19
od JTR
Mám již druhou naftovou Captivu (první najeto 150000km nevím zda měla filtr, druhá ho 100% má - najeto 46000km) a vše co popisujete jsem nezaregistroval, žádné blikání kontrolky filtru, občas při dojezdu je sepnutý větrák a jinak nic. Jezdím denně tak 60km a někdy i delší trasy po dálnici. Tankuji většinou u "značkové" pumpy (mám ji u firmy). Možná je to také tím, že představa točit motor okolo 1500 ot/min mi rve srdce!!! Idéálně jezdím kolem 2ooo - 2500 ot/min. Pro jezdce kteří točí motor kolem 1500 ot/ min doporučuji elektromobil 8)

Re: Filtr pevnych castic

Napsal: stř bře 20, 2013 22:17
od Bedas
Jak dlouho vám trvá vypalování? Mě vždy takových 40km~20min. při 130kmph~2300 ot. a spotřeba je kolem 10 - 12l celou dobu

Nedokážu si představit nejezdit po dálnici.. jakou dobu by to pak muselo trvat to vypálení :roll:

Myslíte, že kdybych zařadil 5 při těch 130kmph, což by udělalo cca 2800ot., tak by to trvalo kratší dobu? samozřejmě za cenu vyšší spotřeby. Jde mě o to, jestli je tam nějaká přímá úměra mezi otáčkama a dobou vypalování...?

Re: Filtr pevnych castic

Napsal: stř bře 20, 2013 23:01
od zavodak-1
mne tak max 10 minut cca 8-10 kilometrov :)

Re: Filtr pevnych castic

Napsal: stř bře 20, 2013 23:32
od Dannik91
Jen tak pro info, proč máme 2x stejné téma a v obou se rozjíždí konverzace? :D DPF a filtr pevných části je jedno a to samý, pak člověk "zejména nováček" neví, kde hledat.
Rozdíl je pouze v umístění, jednou Cruzáků a jednou u Captiváků, ale stejně se přispěvatelé mísí. Chtělo by to nějak propojit, kdo je tady za to zodpovědný? :o)

Re: Filtr pevnych castic

Napsal: čtv bře 21, 2013 04:59
od Mefisto
Bedas píše:Jak dlouho vám trvá vypalování? Mě vždy takových 40km~20min. při 130kmph~2300 ot. a spotřeba je kolem 10 - 12l celou dobu

Nedokážu si představit nejezdit po dálnici.. jakou dobu by to pak muselo trvat to vypálení :roll:

Myslíte, že kdybych zařadil 5 při těch 130kmph, což by udělalo cca 2800ot., tak by to trvalo kratší dobu? samozřejmě za cenu vyšší spotřeby. Jde mě o to, jestli je tam nějaká přímá úměra mezi otáčkama a dobou vypalování...?
To co delas je uplne zbytecny. FPC si zije vlastnim zivotem :mrgreen:
Me to trva pokazdy jiny cas a nekdy to necham na volnobeh i stat :mrgreen:

Re: Filtr pevnych castic

Napsal: čtv bře 21, 2013 08:41
od Bedas
Mefisto píše: To co delas je uplne zbytecny. FPC si zije vlastnim zivotem :mrgreen:
Me to trva pokazdy jiny cas a nekdy to necham na volnobeh i stat :mrgreen:
Ale já nedělám vůbec nic :) ...těch 40 km je má normální denní trasa :). Snad sis nemyslel, že jedu speciálně tu trasu, abych to vypálil ...ty drndo :D

Spíš mně šlo to, že to trvá CELOU tu trasu...a to se mě zdá jaksi moc. Byť se provádí jednou za 1,5 až 2 nádrže

Re: Filtr pevnych castic

Napsal: čtv bře 21, 2013 09:05
od Joztar
kedy ako ... teraz mi to vypalovalo skoro ako pises cize cca 40 km ale isiel som 3 4 stupen 80-90km/h a v pohode to vypali, inokedy mi to vypali aj za 20 km, asi to ide od toho ako je filter zaneseny ... ale skor co citam tak si RJ robi co chce raz si povie ze bude vypalovat dlhsie inokedy kratsie. nemusis jazdit vyslovene po dialnici aby sa to vypalilo ... to je len blud co vsade pisu ze to obcas treba prevetrat po dialnici .. .ja dialnicu nejazdim moc .. prilezitostne len .. na vychode ich moc nemame :D a vypalujem v pohodicke tak raz za 1000 az 1300 km