Napsal: stř zář 19, 2007 13:21
To: All
No, ja to v zadnom pripade neberu jako utok. Jenom mne zarazil rezolutni postoj k uvedenemu pripravku. Nejlepe je vzdy hovorit na zaklade vlastni zkusenosti. V roce 1978 jsem zorganizoval 5 motoristu z nasi projekcni kancelare a objednali jsme si 5ti litrove baleni SLICKu 50 z Brna. Jine baleni tehdy nebylo. Ono to jiz tehdy stalo 1000 korun litr, tedy zadna levna zalezitost to na tehdejsi dobu nebyla. Pripravek byl aplikovan do Octavia Combi (ta stara), Moskvic 412, VAZ 2101, Renault 12 a VAZ 2103. Vsichni jsme odjezdili "svoje" kilometry bez problemu. Problem nastal u meho kolegy Franty, ktery si zauminil, ze po 150 000 km na VAZ 2101 udela na motoru generalku jenom proto, ze jeho svagr byl automechanik a chtel pro sve auto to nejlepsi. Rozebral v garazi motor, ja mu blok motoru odvezl do servisu na vybrus. Nez jsme se vratili zpet do prace, tak mu volali ze servisu, ze motor vybrousit nejde, protoze kotouc nebere "material". S tim, ze se s podobnym pripadem jeste nesetkali. Nakonec po vzajemne diskusi vzpomel, ze tam daval ten SLICK a tim se vse vyjasnilo. Proste nevybrouseny blok motoru zase poskladal v motor, nalil novy SLICK 50 a jezdil jeste dalsich cca 5 let bez problemu.
Uvedenym jsem chtel naznacit, ze asi ten teflon se do sten valcu nejak "vecpal" a proste tam byl. Stejne jsem nechtel naznacit, ze jezdim s malou spotrebou proto, ze tam mam SLICK 50. Proste tento motor, stejne jako ty tri "zigulacke" byly v naprosto vynikajicim stavu. Tedy asi tam nebyl nikde nabeh na zesrotovani nebo zadreni motoru. Jine pripravky jsem nepouzival, takze nemuzu posoudit. Po aplikaci v tech "zigulacich", se mne vzdy zvedl volnobeh o cca 200 ot/min. Tehdy na techto motorech nebyla zadna automatika, ktera by udrzovala konstantni volnobezne otacky. Vzdy jsem to tim volnobeznym "cudlikem" na karburatoru snizil a potom uz to drzelo. Nakonec, o tomto jsem na tomto foru psal pred nekolika lety pojednani. Souhlasim s nazorem, ze kazdy se rozhodne sam, co si do sveho motoru naleje. Pokud se tyka benzinu, tak do sve NUBIRY 1.6 leju ten nejlevnejsi benzin na CARFu. Pokud byl k dostani na pumpach BA91, tak jsem pouzival ten. Byl o neco levnejsi. Oktanovy narok, podle technickeho prukazu je BA90, takze to bez problemu stacila. Nyni mam na ni najeto cca 90k km.
Preji vsem hezky den, nechtel jsem se nikoho osobne dotknout, MilosB
No, ja to v zadnom pripade neberu jako utok. Jenom mne zarazil rezolutni postoj k uvedenemu pripravku. Nejlepe je vzdy hovorit na zaklade vlastni zkusenosti. V roce 1978 jsem zorganizoval 5 motoristu z nasi projekcni kancelare a objednali jsme si 5ti litrove baleni SLICKu 50 z Brna. Jine baleni tehdy nebylo. Ono to jiz tehdy stalo 1000 korun litr, tedy zadna levna zalezitost to na tehdejsi dobu nebyla. Pripravek byl aplikovan do Octavia Combi (ta stara), Moskvic 412, VAZ 2101, Renault 12 a VAZ 2103. Vsichni jsme odjezdili "svoje" kilometry bez problemu. Problem nastal u meho kolegy Franty, ktery si zauminil, ze po 150 000 km na VAZ 2101 udela na motoru generalku jenom proto, ze jeho svagr byl automechanik a chtel pro sve auto to nejlepsi. Rozebral v garazi motor, ja mu blok motoru odvezl do servisu na vybrus. Nez jsme se vratili zpet do prace, tak mu volali ze servisu, ze motor vybrousit nejde, protoze kotouc nebere "material". S tim, ze se s podobnym pripadem jeste nesetkali. Nakonec po vzajemne diskusi vzpomel, ze tam daval ten SLICK a tim se vse vyjasnilo. Proste nevybrouseny blok motoru zase poskladal v motor, nalil novy SLICK 50 a jezdil jeste dalsich cca 5 let bez problemu.
Uvedenym jsem chtel naznacit, ze asi ten teflon se do sten valcu nejak "vecpal" a proste tam byl. Stejne jsem nechtel naznacit, ze jezdim s malou spotrebou proto, ze tam mam SLICK 50. Proste tento motor, stejne jako ty tri "zigulacke" byly v naprosto vynikajicim stavu. Tedy asi tam nebyl nikde nabeh na zesrotovani nebo zadreni motoru. Jine pripravky jsem nepouzival, takze nemuzu posoudit. Po aplikaci v tech "zigulacich", se mne vzdy zvedl volnobeh o cca 200 ot/min. Tehdy na techto motorech nebyla zadna automatika, ktera by udrzovala konstantni volnobezne otacky. Vzdy jsem to tim volnobeznym "cudlikem" na karburatoru snizil a potom uz to drzelo. Nakonec, o tomto jsem na tomto foru psal pred nekolika lety pojednani. Souhlasim s nazorem, ze kazdy se rozhodne sam, co si do sveho motoru naleje. Pokud se tyka benzinu, tak do sve NUBIRY 1.6 leju ten nejlevnejsi benzin na CARFu. Pokud byl k dostani na pumpach BA91, tak jsem pouzival ten. Byl o neco levnejsi. Oktanovy narok, podle technickeho prukazu je BA90, takze to bez problemu stacila. Nyni mam na ni najeto cca 90k km.
Preji vsem hezky den, nechtel jsem se nikoho osobne dotknout, MilosB