Stránka 2 z 3

Napsal: sob úno 02, 2008 12:25
od Ivoš
Když já nemám nabíječku, proto to musím řešit takhle :lol: Zkusím to...díky ;) P.S. Předpokládám, že kostrou z auta myslíš mínus z baterky a kostru skútru :oops: asi....

Napsal: sob úno 02, 2008 12:45
od Richard
No jasně na kostře máš mínus všude, je lepší nepřipojovat minus na baterce protože ti může plynovat a při odpojování může zajiskřit a chytne ti ten vodík :!: :!: Při zapojování nejdřív spojit + na obou baterkách a pak teprv kostry. Při odpojování nejdřív odpojit kostry a nakonec + (kvůli jiskření)

Napsal: sob úno 02, 2008 13:38
od dedo.miki
Kludne daj štartovacie káble a môžeš točiť. Nič nepoškodíš. Rozdiel je len ten, že ti stačia tenšie káble. A ešte čosi. Netoč dlhšie ako je to normálne, lebo baterka vydrží síce dlho,ale štartér po niekolkých minutách môže zhoreť.

Napsal: sob úno 02, 2008 16:04
od Ivoš
Tak se nepovedlo....baterka je totálně mrtvá...nebyl tam skoro ani elektrolit, takže musím koupit nabíječku...nakopávačka je ještě víc v háji, než jsem si myslel, takže jsem dal celý ústrojí pryč, jelikož by ty odlamující se kousky :!: udělaly víc škody, než užitku....děkuju za rady ;)

Napsal: sob úno 02, 2008 18:40
od Hynek
Ivoši! Vzhledem k tomu, že přes startovací kabely potečou vyrovnávací proudy, nenechávej to dlouho propojený. Jen po dobu nezbytně nutnou k nastartování skutru, pak to hned odpoj. Stačí z jednoho pólu. A zkontroluj, zda i skutr má na kostře mínus! Někdy je to u jiných výrobců jinak.Tak bacha na to, to by byl průser!

Napsal: ned úno 03, 2008 15:49
od Ivoš
Ono to stejně nešlo.....ta baterka byla totál vybitá, navíc dlouho bez elektrolitu, takže ten jsem dolil, ale nic se nedělo....nabíječka to vyřeší....až jí koupím ;)

Napsal: ned úno 17, 2008 09:13
od dedo.miki
Totálnevybitá baterka ked stojí dlhšie ako 3 hodiny tak sa znehodnocujú články . Tak moja rada je vyhodiť.Obrázek

Napsal: ned kvě 11, 2008 17:07
od IBM Research [Bot]
peter NR píše:ak mas zujem, mozem ti poslat nejake ople vw a tak, aj novsie rocniky, nieje toho vela, len to co som uz potreboval...
AHOJ VOLAM SA LUDKA SOM Z POPRADU MAM DAEWOO ESPERO 1,5 16V MAM HO 2TYZDNE V SERVISE A NEJDE NASTARTOVAT MENILI MI CERPADLO LEBO NESIEL BENZIN,NEDAVA ISKRU A NEJDU VSTREKOVACE VIAC OD MECHANIKA NEVIEM NEVIES PORADIT DIK

Napsal: ned kvě 11, 2008 17:10
od dedo.miki
Je nutné načítať zaávady z riadiacej jednotky.

NEVIES PORADIT???

Napsal: ned kvě 11, 2008 17:14
od IBM Research [Bot]
peter NR píše:ak mas zujem, mozem ti poslat nejake ople vw a tak, aj novsie rocniky, nieje toho vela, len to co som uz potreboval...
AHOJ VOLAM SWA LUDKA SOM Z POPRADU MAM DAEWOO ESPERO 1,5 16V R.V97 MAM HO ASI 2 TYZDNE V SERVISE NEJDE NASTARTOVAT MENILI MI CERPADLO LEBO NETLACILO BENZIN NEDAVA ESTE ISKRU A NA VSTREKOCH JE LEN PLUSOVE NAPATIE NEVIES PORADIT

Napsal: ned kvě 11, 2008 17:26
od IBM Research [Bot]
dedo.miki píše:Je nutné načítať zaávady z riadiacej jednotky.
DAKUJEM ZA RADU MOZEM SA ESTE OZVAT KED SI NEBUDU DAT MECHANICI RADY?,??

Napsal: ned kvě 11, 2008 17:30
od dedo.miki
Najčastejšie je to snímač otáčok.A pýtať sa môžeš vždy.

Napsal: ned kvě 11, 2008 17:36
od IBM Research [Bot]
dedo.miki píše:Najčastejšie je to snímač otáčok.A pýtať sa môžeš vždy.
MOZE TO SPRAVIT AJ TO ZE NEDAVA ISKRU A NA VSTREKOVACOCH SU OBIDVA KABLE PLUSOVE??,

Napsal: ned kvě 11, 2008 19:23
od dedo.miki
Samozrejme, ved to dáva signál riadiacej jednotke a potom nejde ani iskra ani benzín.

Napsal: ned kvě 11, 2008 22:31
od IBM Research [Bot]
dedo.miki píše:Samozrejme, ved to dáva signál riadiacej jednotke a potom nejde ani iskra ani benzín.
benzin nam ide ale nemame iskru a na vstrekovacoch na obidvoch poloch mame plus preto neotvori vstrekovace co teraz hm