TUNNING AVEA

Úpravy od motoru až po plasty

Moderátoři: Blue Lanos, Scorpion.11, lomngi

Odpovědět

Co vy a tuning?

Nesnáším to, je to jen pro blbce, kteří neví co s penězi.
5
6%
Já bych za tuning neutrácel, ale líbí se mi tuningová auta.
7
8%
Tuningoval bych hned, ale nemám na to.
11
12%
Na nějaký decentní tuning se vždy koruna najde.
52
58%
Jen schválené, na tuning mám, ale na pokuty ne.
6
7%
Když už, tak pořádně, ať to stojí, co to stojí!!!
8
9%
 
Celkem hlasů: 89

Uživatelský avatar
srneček
Příspěvky: 106
Registrován: čtv říj 05, 2006 10:40
Bydliště: Oslavany, Brno-venkov
Kontaktovat uživatele:

Re: TUNNING AVEA

Příspěvek od srneček »

Kessler píše:
srneček píše:tak laděný svody s variabilní délkou, lehce snížit kompresní poměr součaně s montáží turba.
Mohl bys prosím trochu popsat ty svody s variabilní délkou jak to vypadá a funguje??? Variabilní sání je mi jasné, princip i přínos...ale o variabilních svodech jsem ještě nikdy neslyšel... :shock:

A mimochodem ohledně toho turba přeju hodně štěstí...budeš ho totiž potřebovat...
Máš pravdu samozřejmě se jendá o chybu, má to být variabilní sací potrubí a né svody, ty se jenom tvarují přesně pro daný motor, aby každý válec měl stejnou délku a stejný odpor.
Alespoň někdo si všiml "pi....ny", kterou jsem napsal, děkuji za upozornění.
Reklama
 

Uživatelský avatar
srneček
Příspěvky: 106
Registrován: čtv říj 05, 2006 10:40
Bydliště: Oslavany, Brno-venkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od srneček »

Krtek píše:No jestli chceš tunit motor tak.... nechci urážet. Proč každej tuní nějakýho šneka ? Já zasátvam názor že pokud je v adekvátnim modelu k dispozici víc motorů, začínam tim nejsilnějšim sériovym. Proč tunit blbou 1.2ku, když si moh vzít 14.16V ? Nic proti ale argument tisícovky ročně na povinnym ručení :( To samá jak koktáfkáři s 1.,4kou. Začínat maj přece na 1.8T.
Protože jsem byl blbej a nechal jsem se přesvědčit, že mě stačí slabej motor, že to nevyužiju a že to má menší spotřebu, ...
Teď se za to mlátím do hlavy, auto skoro nejede, co ušetřím na poviným, to několikanásobně vrátím do benzínu, jelikož pod plynem musím cítit auto, takže když chci trochu jet, tak AVEO nejde pod 4500ot /min, což má za následek ještě větší spotřebu než u Calibry, která měla 2.0i 16V a alespoň trochu jela.
Jenže teď už s tím nic nenadělám a pokud to auto prodám teď tak na to prodělám i trenky.

Holt chybama se člověk učí.
Uživatelský avatar
srneček
Příspěvky: 106
Registrován: čtv říj 05, 2006 10:40
Bydliště: Oslavany, Brno-venkov
Kontaktovat uživatele:

Re: TUNNING AVEA

Příspěvek od srneček »

[quote="Kessler]A mimochodem ohledně toho turba přeju hodně štěstí...budeš ho totiž potřebovat...[/quote]

A nejonom to štěstí, ale i dost znalostí, už jsem například poučenej z praxe, že na normálním motoru se musí snížit kompresní poměr protože to motor nevydrží - odzkoušen na Kadett 2.0i, po montáži Turba raketa jako sviňa, neuvěřitelný zážitek, kam se hrabou 2.0i TURBO z Cali, ale ta životnost, na třetí křižovatce bylo po gumách (sjetý vzorek díky našemu testování) a po motoru - chudák to nerozchodil.

Takže to turbo si ještě dlouho počká než to vůbec zkusím.
Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

Jojo...kola je začátek....a taky se musí umět pořádně vybrat.....schválně jsem zkusil dát ty 16ky z Kombi na Sedana....říkal jsem si, že to bude vypadat ještě lépe....kromě toho, že kola byla dost vystrčená (Sedan je tím pádem o něco užší neč Kombi), tak to vypadalo dost divně. Takže s kolama opatrně,ale rozhodně začít s nimi.
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Uživatelský avatar
srneček
Příspěvky: 106
Registrován: čtv říj 05, 2006 10:40
Bydliště: Oslavany, Brno-venkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od srneček »

Na www.elektrony.cz lze některý kola vyzkoušet na chevroletu AVEO sedan.
CHEVY AVEO 1.2 sedan 2006
dříve KADETT Caravan 1.4i /1.6i 3dv
Škoda 120L
Uživatelský avatar
ladinek
Příspěvky: 6582
Registrován: úte srp 04, 2009 19:49
Bydliště: Brno

Re: TUNNING AVEA

Příspěvek od ladinek »

:lol: našel jsem na aukru už i mračítka na Kalose!!!! -i

http://im.aukro.cz/item900657788_nalepo ... kalos.html
Aby zlo zvítězilo, stačí, když slušní lidé nedělají nic.
Edmund Burke

[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
Uživatelský avatar
ladinek
Příspěvky: 6582
Registrován: úte srp 04, 2009 19:49
Bydliště: Brno

Re: TUNNING AVEA

Příspěvek od ladinek »

Aby zlo zvítězilo, stačí, když slušní lidé nedělají nic.
Edmund Burke

[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
Uživatelský avatar
JPS
Příspěvky: 182
Registrován: úte lis 24, 2009 12:20
Bydliště: Tisinec okr.Stropkov

Re: TUNNING AVEA

Příspěvek od JPS »

Ja som začal s diskami a teraz pôjdem na svetla.Ale len tek mierne aby to navypadalo divoko.Pre začiatok skúsim vymeniť obyč.žiarovky za diodové.Potom skúsim toto(viď.foto) ak by bol s tým problém tak to odstránim.Ďalej sa uvidí čo ma napadne.
Přílohy
027.jpg
(161.13 KiB) Staženo 681 x
Chevrolet aveo 1.2 53kw 8ven.r.v 2008 bordo.metalíza
Uživatelský avatar
Jarik
Příspěvky: 1931
Registrován: úte čer 23, 2009 22:32
Bydliště: Topolčany

Re: TUNNING AVEA

Příspěvek od Jarik »

Moj začiatok bol od kolies 15" - malé, 16" - akurát, no 17" +guma-prcák eeee. Dajaký ten kit, folie, denné led svetlá.Mierne pretapecovaný interier. Športové pružiny dole o 3,5cm+podložky. Teraz dajakú muziku, no nič diskotékové- to nemusím :? . Základ je ale od kolies :PP:
AVEO SEDAN 1,4 16V, 69kw, červená mica
Uživatelský avatar
JPS
Příspěvky: 182
Registrován: úte lis 24, 2009 12:20
Bydliště: Tisinec okr.Stropkov

Re: TUNNING AVEA

Příspěvek od JPS »

ja som chcel disky iné ale take mali až 17" už som aj niekde dal foto ako vyzerajú a zatiaľ som neskúmal ako ich dostať doTP
Chevrolet aveo 1.2 53kw 8ven.r.v 2008 bordo.metalíza
Uživatelský avatar
JPS
Příspěvky: 182
Registrován: úte lis 24, 2009 12:20
Bydliště: Tisinec okr.Stropkov

Re: TUNNING AVEA

Příspěvek od JPS »

posielal som tej firme aj mail či by neurobili 16" a odpoveď bola nie.Tak to asi nechám tak
Přílohy
disky.JPG
(110.88 KiB) Staženo 656 x
Chevrolet aveo 1.2 53kw 8ven.r.v 2008 bordo.metalíza
Uživatelský avatar
JPS
Příspěvky: 182
Registrován: úte lis 24, 2009 12:20
Bydliště: Tisinec okr.Stropkov

Re: TUNNING AVEA

Příspěvek od JPS »

mala tam byť iná fotka sorry disky som chcel taketo
Přílohy
keskin-kt9chrom-big.jpg
(83.99 KiB) Staženo 656 x
Chevrolet aveo 1.2 53kw 8ven.r.v 2008 bordo.metalíza
Uživatelský avatar
martyr
Příspěvky: 361
Registrován: ned led 10, 2010 16:03
Bydliště: Humenné

Re: TUNNING AVEA

Příspěvek od martyr »

Obrázek

Obrázek

Viete poradiť s týmto?

Existuje na to len toto http://www.koreanautoimports.com/store/ ... ts_id=1668, alebo sa to dá aj inakšie?
[color=#0000BF]Aveo 1,2 16V sedan, 2009[/color]
Ex: [color=grey]VW Golf III Variant, 1,9 TD[/color]
Uživatelský avatar
Jarik
Příspěvky: 1931
Registrován: úte čer 23, 2009 22:32
Bydliště: Topolčany

Re: TUNNING AVEA

Příspěvek od Jarik »

Kompletkou mám namysli, nárazník a spojler ako 1ks, nie nadstavec.
AVEO SEDAN 1,4 16V, 69kw, červená mica
Uživatelský avatar
jamal89
Příspěvky: 2065
Registrován: stř srp 05, 2009 21:40
Bydliště: Vinodol okr.Nitra

Re: TUNNING AVEA

Příspěvek od jamal89 »

no ja som myslel rozpilit naraznik a potahnut ho dolu troska vypln urobir sklolaminat co ty nato?
ex 1x lada 2105 1,3...teraz 1,2 72k silver, komfort,
SS ,MOMO Corse,continental,WM sport,Sony,Sal,Hertz,
cutsprings
Odpovědět

Zpět na „Aveo - Tuning & Styling“