Stránka 2 z 2

Napsal: úte pro 19, 2006 17:25
od skokan
tak jsem tu s novými poznatky.Z výfuku se stále kouří, ale chladící kapalina po 500 km neubyla, nejsem odborník ale asi by so to mělo na kapalině po tolika kilometrech projevit.Takže ač se mi tomu nechce moc věřit kouř bude zřejmě způsoben lpg provozem.Jezdím krátké tratě do 15 km a výfuk se asi nestihne tak rychle prohřát.

Napsal: úte pro 19, 2006 17:44
od mil
To je jasné. Nemáš problém.

Napsal: úte pro 19, 2006 19:45
od ppp
skokan -> no tak sa nediv :D Akurat sa skus aspon dvakrat rocne pozriet ci mas este cely vyfuk (t.j. bez neplanovaneho odtoku ci odvetravania) :lol:

peha -> lambdu ste sice menili ale bola to QH cize polofunkcna uz od vymeny :) . A to dost neprijemne. Parkrat som vdaka nej skapal uprostred dopravnej spicky v najrusnejsich uliciach BA. Az ked po 10tkm odisla uplne (a to dost divne, zblba mi totiz aj benzinovu jednotku a dalo sa uz ist len s obycajnym skrtakom na lpg) som zainvestoval do lambdy prebalenej GM (cize akoze original :) ) tak zacal auticko posluchat. Ona ta lambda totiz isla na volnobeh akoze v poriadku ale po chvili pripadne po pridani plynu isla na nulu co po vyhodnotila lpg a neskor aj beniznova jednotka ako priserne chudobnu zmes a uchlastala mi to.
Takze silne neodporucam nadalej kupovat vyrobky QH.

Napsal: úte pro 19, 2006 21:54
od -peha-
ppp si na velkom omyle lebo kvôli tej lambde s tvojim Esperom tam bol tvôj otec (Milan) a pri jej oprave
si tvôj strýko(Mirko) popálil ruku o výfuk :lol: :lol: :lol: Bolo to ješte v dobe keď mala spz.MI :lol: :lol: :lol:

Napsal: stř pro 20, 2006 18:23
od ppp
peha -> size to trosku zaondievame offtopicom, ale co uz ked uz :).
S tym ze sa popalil sa mi nepochvalil :). Ja viem ze menili lambdu. A ze mi sprevadzkoval atuatorcek (za co mu velmi pekne dakujem). Stara lambda bola kaput (asi dostala supu ked to klepol predosky majitel, pretoze v nej stred volne hrkal). Espero dostalo lambdu (este mam od nej skatulku QH anglicko) za 1350Sk a zdalo sa ze to funguje. Az na to ze ma to znenazdajky obcas nechutne vypieklo (motor stratil tah, zacal vadnut aj na volnobeh az skapal a nesiel nastartovat - uchlastane lpgckom a plne otvoreny atuator), ale inac to fungovalo. Potom to postupne zacinalo blbnut coraz castejsie az nakoniec to blblo uz furt a jazdil som len na rucny skrtak (inac spotreba plus minus autobus rovnaka ako teraz :) ). Az som sa prinutil verit ze ta lambda je po 10tkm skutocne kaput a vymenil som ju za novu (krabicka GM korea) za asi 3tSk. Uz mam odvtedy 17tkm a absolutne bez problemov.

Napsal: čtv pro 21, 2006 23:01
od Pavel Beneš
vidíš, a kdybys zkusil BERU, tak nemáš problém a 1800 CZK... :lol: