Stránka 2 z 12

Napsal: pon kvě 30, 2005 18:11
od petrm
Ty máš novej model že jo tak to by opravdu mohl být egr já ho měl taky špatnej ale já mám ještě mechanickej to znamená že mi do něj vede podtlak a řídí ho ventilek ten tvůj už je celý elektronický a mě to dělalo to že když sem jel plynule na málo plynu tak mi to cukalo jako bych neuměl jezdit a třeba v pomalu jedoucí koloně sem si připadal jak v autoškole . Jestli to je umístěno v místě za písmenem E na krytu vačky ( takovej mosaznej hříbek do kterýho vede slabá hadička na obrázku mojeho motoru ) tak to je opravdu EGR ale že by dělal takový věci tak to teda nevím většinou způsobuje nerovnoměrný běh motoru na volnoběh nebo nižší výkon Obrázek

Napsal: pon kvě 30, 2005 18:17
od pekrtek
Asi to bude ono. Po tom, co jsem to čistil, tak cca 200 km bez problémů. V noci jsem jel do práce a chvílemi to dělalo opět. Po tom vyčištění kontaktů to jede opravdu lépe a i to zvyšování otáček je "snesitelnější". Už mě nic jiného, kromě nějakých "srágor" v nádrži nenapadá. Jsem zvědav na zítřek. Zatím díky.

Napsal: pon kvě 30, 2005 22:33
od Akri
No ja zjistil stejny problem, nekdy se mi proste drzi otacky kolem 1200-1500 a po proturovani se to zase vyrovna na 800, ale ted jsem v sobotu v tom vedru kalil asi 100km a bez zastavky a po vjezdu do mista urceni a zastaveni jsem mel otacky na 2500 a to bylo vubec poprve tak vysoko :roll: a potreboval jsem couvat a ted jsem tam v takovych otackach nemohl vrznout zpatecku, pac jak ji tam davam v otackach, tak jde pres zuby, to me stve teda, kluci ze servisu mi rikali, ze by to mohl byt krokovy motorek, ale oni to taky pry uz resili a ani jeho vymena nemusi vest k odstraneni poruchy :cry:

Napsal: pon kvě 30, 2005 23:55
od petrm
Přesně tak ale mě to nedrží tolik a zatím stačí jen vždycky vypnout zapalování a zase nastartovat a ono se to srovná

Napsal: úte kvě 31, 2005 06:05
od Blue Lanos
...ale co to sposobuje nejaka skryta zavada :roll: ?

Napsal: úte kvě 31, 2005 19:13
od Akri
To ja taky nevim, kdyz nepomohla ani vymena onoho krokoveho motorku :roll:
ale u meho nevim, jeste jsem ho nemenil :)

Napsal: sob čer 04, 2005 22:57
od pekrtek
Tak jsem to dnes vzal do Brna a zpět: a kde nic, tu nic. Otáčky sedí jako přibité. Prostě Petrm a Palikx mají zlaté ruce. Na co šáhnou, to se povede. Zatím díky. Je to lepší jak nové.

Napsal: ned čer 05, 2005 09:35
od Akri
Petr Krtička píše:Tak jsem to dnes vzal do Brna a zpět: a kde nic, tu nic. Otáčky sedí jako přibité. Prostě Petrm a Palikx mají zlaté ruce. Na co šáhnou, to se povede. Zatím díky. Je to lepší jak nové.
No to je fajn, ja se k nim taky chystam :D
koupil jsem novy krokovy motorek v polsku , tak snad to problem vyresi :idea:

Napsal: ned čer 05, 2005 10:05
od pekrtek
Nebyl to krokovy motorek, je to v dratech mezi řj a motorem.

Napsal: ned čer 05, 2005 14:47
od Akri
Petr Krtička píše:Nebyl to krokovy motorek, je to v dratech mezi řj a motorem.
ano ano uz jsem slysel, ja doufam, ze u me to bude jen ten motorek, ale i kdyby ne, diky Vam jsou uz kluci chytrejsi -i

Napsal: úte čer 28, 2005 19:25
od Akri
Ale jak jsem si vsiml, ja mam krokovy motorek i na LPG a to zvysovani otacek dela u obojiho, jak BA tak LPG, co by to mohlo byt teda jineho? :idea:

Napsal: pát črc 01, 2005 23:21
od palikx
to jo ale volnobeh tedy privod vzduchu ridi jen ten jeden na sani.nen druhej na lpg ridi množstvi plynu.

Napsal: sob črc 02, 2005 05:09
od Akri
aha, dekuji :D

Napsal: ned črc 03, 2005 21:59
od palikx
neni zac pane. :D

Napsal: pon črc 04, 2005 19:15
od Akri
ale je Piňďo :lol: