Stránka 2 z 2

Napsal: úte srp 01, 2006 13:33
od Pajda
gadzo píše:Je to katalyzator - tiež ho mám fuč.
Katalyzátor snižuje CO a ne HC.

Napsal: úte srp 01, 2006 22:54
od ppp
Olda -> nerozumieme si. Ja som bral original korejsku lambu z carmaxu, pretoze ta stala necele 3 litre zatial co v elite mali len jeden typ a to za 2450Sk. Tych 500Sk sa mi kvoli moznym problemom s nekompatibilitou (hoci naprikklad samotenmu konektoru) neoplati setrit. Lenze to co uvadzas Ty su uplne ine ceny. Ono aj ten elit na slovensku je nieco insie (bueeee) nez v cechach.

Napsal: stř srp 02, 2006 12:05
od Olda
ppp píše:Olda -> nerozumieme si. Ja som bral original korejsku lambu z carmaxu, pretoze ta stala necele 3 litre zatial co v elite mali len jeden typ a to za 2450Sk. Tych 500Sk sa mi kvoli moznym problemom s nekompatibilitou (hoci naprikklad samotenmu konektoru) neoplati setrit. Lenze to co uvadzas Ty su uplne ine ceny. Ono aj ten elit na slovensku je nieco insie (bueeee) nez v cechach.
No jasny co tak koukam tak LS vydrzi cca150kkm takze sem sel taky do orig.
Jinak ty ceny se po prepoctu moc nelisi, u me tam byla totiz sleva 30% :oops: :lol:

emise a STK

Napsal: ned zář 03, 2006 12:08
od Serpico
Ahojka, taky mi vyhodili s STK, emise jsem měl dobrý HC 10 ( 100 ) zvýšené otáčky 3 200 HC 48 ( 100 ) CO 0,28 ( 0,30 ). Ale mě vyhodili " na třetí brzdové světlo, přestože mám homologované E13 ale dodatečně namontovaný - údajně pro odraz - šikmé zadní sklo - já jsem si toho nikdy nevšiml a na vůli ve spodních ramenech v kukláku, podle mě závada typu "A". Po demontáži jsem měnil i kuláky na řídících tyčích. Oba volné vůbec jsem je nesrážel, měli najeto 4tisíce km. To byla od něj past. Vyhodil by mi i podruhý. :!: Kolegové pozor STK - MOTOL :!: :!: :!: to byl exot za více jak 50 kontrol STK jsem to nezažil. A pozor na ND nekupovat levné náhrady, mě ty šmejdy namontovali při geometrii v Tempo servisu Čestlice ( platil jsem asi 3,5tisíce ). Mějte se a přeji STK v pohodě s rozumnými lidmi a ne s buze.......

Napsal: ned zář 03, 2006 19:18
od Slavek
me pravě přišla sms, upozorňujeme na končicí technickou, pokuď si chcete udelat u nas technickou tak zavolejte na čislo blabalbla....
Vaš Tempo servis :lol: :lol: :lol:

Tempo - servis

Napsal: pon zář 04, 2006 11:45
od Serpico
Slávku, pokud začínal Tempo servis tak se snažil - vy než nakoupíte - my opravíme. Byly většinou umístěny u hypermarketu. Současnost -inzerováno geometrie 699,-- Kč. Skutečnost 3 500 - 4 000,--Kč. U Oplů rozhýbání spojovačky - výměna kul. čepů ( 250 - 350 á kus nekvalitní, mě vydržel 4tis. km ). Při uvedené geometrii mi technik vnucoval výměnu celého pravého svisláku ( segment od horního uložení až po kulák spodního rameneí! Údajně nešel uvolnit kulový čep řízení! Prý to musí uříznout, jo ten kulák jsem jim sundal radši sám a to hned na místě. Poslední průser zákaznice po výměně oleje, odjela bez oleje! Mechanik se asi zapovídal a zapomněl. Neustálé personální výměny mechaniků. Zmiňuji se o Tempo - Čestlice. Závěr ať si udělá každý sám.
Mějte se fajn.

Napsal: stř lis 01, 2006 16:22
od Ozorák Mikuláš
Neviem prečo , ale v rôznych končinách sú v STK zamestnanci buď veľmi blbý, alebo veľmi múdry. Ja som cez STK prešiel v pohode. Nikto mi nepovedal nič ani na tretie brzdové svetlo , ktoré som si namontoval. Uvidím nasledujúce STK na budúci rok v marci. Dúfam , že aj teraz prejdem bez problémov. :roll:

Napsal: čtv lis 02, 2006 11:53
od stefan
Keď idem na opakovanú STK, tak sa kontrlujú už iba veci ktoré boli napísané v závadách.

Aspoň tak to vždy bolo!!!
Dúfam že to ešte platí.

emise

Napsal: čtv lis 02, 2006 11:59
od Serpico
...jasně jenom závady...při opakovaný jsem platil 50Kč...a kontrolovali se jenom závady...zavěšení př. kol...( nové spodní kuláky + kul. řízení )...bylo to na "A" ale asi jsme si nebyly sympatický, takže z toho bylo "B"....ten mám po STK a zápis je čistý ( bílý ) jak ten přicházející sníh....


měj se ať do dopadne