Stránka 2 z 2

Napsal: pát kvě 05, 2006 18:48
od JRD McLAREN
..no ..mohla sa prevarit kapalina..
podla toho co pisesh..
..vymenit.. odvzdusnit...
..
ale to je tu uz pre ine tema..
tusim sa tu niekde este nieco take pise..

..a taktiez aj dosticky a oblozenia by stalo za to pozret..

Napsal: úte kvě 09, 2006 17:45
od Pavel Beneš
Vím, co myslíš, také mám tu zkušenost... když se pravidelně 1 za 2 roky nevymění... Bere na sebe vodu a ta se pak vypařuje a zavzdušňuje celý systém... Aneb, návod, jak udělat z DOT4 DOT1 :lol:

Jo, to je důležité, když měníš kapalinu, kupuj kvalitní DOT4!!!!! Ti, co jezdí jak prasata, pro ty je DOT5 lepší!!! :lol:

A správně jsi napsal, že pedál musí být tvrdý (vypnuté zapalování, párkrát šlápnout na brzdu.... musí jít natvrdo a když necháš pauzu a šlápneš znovu, musí zůstat tvrdá nahoře jak předtím (pokud ne, viděl bych to v úniku nebo netěsnících gumičkách pumpy (dá se koupit cca 200,-)))

Napsal: úte kvě 09, 2006 19:20
od Richard
Ještě se pokusím doplnit Pavla, pokud by netěsnily gumičky, pedál by pomalu padal k podlaze a zároveň by musela kvapem ubývat kapalina, která by se tímto způsobem dostala do míst, ze kterých se určitě nemůže dostat zpět do vyrovnávací nádržky :!: Pokud kapalina neubývá, viděl bych to v zavzdušněném systému brzd. :!: Pedál by měl jakoby pružit (něměl by být tvrdý ) Já měl trochu problém se zadníma brzdama ( je to na foru popsáno) a po ztočení zadních kotoučů brzdí auto podstatně lépe. :lol:

Napsal: pát kvě 19, 2006 08:00
od kitt2002
Takze spotreba se dostala na nejakejch 8.2 l . Je teda pravda ,ze pouzivam jiny pneu, nez je doporucovano vyrobcem, takze pripocitavam k ujetym km + 10%. Pneu mam 14" 195/65.

Jinak termostat vyndam a podivam se na nej. Predpokladam, ze tam bude naky tesneni, takze asi pouziju misto neho nejakej tepelnej silikon.

Jeste jedna otazka, kde najdu teplotni cidlo v motoru, abych se podival alespon na kontakty. Je pravda, ze kdyz sem to koupil, tak to ukazovalo teplotu presne pulku, ale ted je pred pulkou. Mezi pulkou a dilkem pred ni.

Re: brzdy

Napsal: pát kvě 19, 2006 17:34
od djpsx
kitt2002 píše:Dalsi vec, co me zajima jsou brzdy. Pedal je takovem mekkej . Vyzkousel sem nekolik typu aut, ale brzdy byly celkem fajn. Clovek slapnul na brdu z 1/3 to postupne pribrzdovalo(nemusel se vyvijet nejaky velky tlak), a kdyz clovek chtel uz vic pribrzdovat, tak to zase nepotrebovalo moc sil a citil sem, jak desticky dosedly na kotouc.

Ale brzdy u me jsou takovy, ze slapnu z 1/3 to postupne pribrzduje, coz je ok , ale kdyz opravdu potrebuju zabrzdit , tak se bojim, ze ten pedal proslapnu, sice to brzdi, ale pedal nema nejakou pevnou hranici a jakoby pruzi (zavzdusnene brzdy?) nebo je to normal?

Je pravda, ze se brzdy nejak moc nezatezuju od te doby, kdy sem jel opravdu jako prase brzda plyn a najednou koukam, ze uz to nebrzdi a letim to levotocivy zatacky. Proste se prehraly a nemam uz k nim duveru.
Tak to dej pro sichr do servisu.

Napsal: stř čer 21, 2006 07:58
od kitt2002
Takze mam tu pokracovani. Testuju spotrebu na plnou nadrz. Pred 14 dny sem ujel asi 600km na 52l (70% mimo mesto) , ted pri "peknym pocasi" 520 km na 52l (80% ve meste).

Vypada to, ze motor se dyl ohriva nezli ma.

Zacinnam uvazovat o tom termostatu,ale na 2.0 stoji asi 2.000,- a na 1.6 par stovek, ale ten je bez domecku. Da se na 2.0 pouzit?

Jeste musim zkusit ten termostat , co tam mam. Rucicka teploty mi ukazuje dilek pred pulkou.

Napsal: stř čer 21, 2006 18:17
od Richard
Kitte, myslím, že dílek před půlkou je málo, mě se teplota nehne, a mám ji asi 1mm před půlkou. Já termostat řešil a i konzultoval s Palikxem a Petrem, a od cca března tam mám předělávku termostatu z Feldy za pár babek. Od dubna jsem to testoval a než tu svou vychytávku za babku vhodím mezi lidi. Čekal jsem na vedra a provoz s klimou, jestli se to nějak neprojeví na chlazení, ale fakt je vše OK. Vezmu fotky a něco nakreslím a hodím to do tématu o termostatu v Nubiře. Tak se těšte - už brzo :lol: :lol:

Napsal: stř čer 21, 2006 22:36
od Jenda
to kitt2002:
minulý rok jsem kupoval termostat s domkem na Nubiru 2.0 v Auto Kelly za 650,- Kč (jde o francouzský Vernet)

Napsal: stř čer 21, 2006 22:45
od Richard
Jenda píše:to kitt2002:
minulý rok jsem kupoval termostat s domkem na Nubiru 2.0 v Auto Kelly za 650,- Kč (jde o francouzský Vernet)
A je s hliníkovým domečkem nebo plastový? Jak maká? Já hledal, ale pod 1000,- jsem nenašel (pouze z plastu) a po zkušenosti z Feldy - už čtvrtej (zatím drží) termostat vždy rozpadlý plast, a dokonce i jednou okamžitý únik kapaliny a nucený odtah domů, plastovým věcem moc nevěřím. :?: Jinak už je řešení v topicu o termostatu. :lol:

Napsal: úte čer 27, 2006 18:11
od kitt2002
Takze sem termostat vyndal a zkusil v pomalu se ohrivajici vode. Nic sem nepoznal, ze by se jakoby otevrel, asi sem slepej. Poznal sem to jen na vode, ktera po otevreni termostatu viditelne strelbite odtekla.

Termostat se zase ochladil a zavrel se. Tak sem pro jistotu pokus s vodou opakoval a hle, termostatem voda protekla taky, sice pomaleji ale odtekla behem par vterin a to by mel byt zavrenej

Presnou teplotu, kdy otevira ,nebo jestli otevira pozvolna, tu sem nezjistil :(

Teoreticky by nemel protejkat, ne?

Napsal: úte čer 27, 2006 21:06
od Jenda
to Richard:
Termostat z Kelly je kovový, na pohled úplně stejný jako ten původní originální, který jsem sundal z motoru.
Jak funguje?? Dobře, tak jak má.
V nabídkovém katalogu Auto Kelly jsem ho také nenašel, prostě jsem se jen prodavače zeptal, co mi nabídne. Měli i dražší, prostě jsem to chtěl zkusit.

Napsal: pon črc 31, 2006 14:09
od kitt2002
Takze to vypada, ze vysoka spotreba byla zpusobena odchazejici vodni pumpou. Jelikoz zacala desive cvakat, zajel sem ke znamymu do servisu a vymenil ji. Pry muze zpusobovat i vyssi spotrebu. Dneska je mozny asi vsechno. Ta pumpa mela v haji lozisko, kdyz sem ji videl, tak sem se zhrozil, mohlo se to i potkat :)