Brzdy-problem
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- Reklama
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Já mám kotouče ATE Power Disc, drážkované a destičky ATE určené pro GSi. Ideální kombinace, kam se hrabe Brembo



Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
DO TOHO BY SOM NESIEL.Tieto brzdy su z kadetta 1.8 GSI a to bola prva generacia GSI rok vyroby 1984.Uz len to by mi chybalo na aute 22 rocne brzdyPribo píše:cena ja podla mna genialna skoda len ze nemam peniaze ani slanu vodu![]()
nie to na nove brzdy aj ked by sa mi uz fakt zisli lebo tie moje zacali nejak cudne brzdit



ex: Daewoo Nexia
now: BMW 7
now: BMW 7
-
- Příspěvky: 555
- Registrován: pát led 14, 2005 07:58
- Bydliště: Staré Město u UH, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Taky to je Delco, (je to tam napsané) Jsou to ty samé brzdy co jsem sundal z mojí Nexie. Dnes už mám asi stejné jako má Ivan. Jen kotouče mám sériové, ale taky chlazené.Habron píše:Já tomu možná dobře nerozumím, ale tyhel brzdy z Kadeta mi silně připomínají systém Delco, takže aby to nebylo z bláta do louže

dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi

Nexia = srdeční záležitost
no tak seriovky by som tam uz nekupoval, som v stádiu zvazovania a hladania priatelnej alternatívy (cena/kvalita). Zase dat tam kotuce za 10000 Sk sa mi zda byt velacubafire píše:Já mám kotouče sériové, takže jestli můžeš hoď tam vrtané
Otázka: pasovala by zadná náprava z kadetta GSi 3dver na nessi sedan?? Na nete som nasiel komplet zadnu napravu za 3500Kc aj s funkcnými brzdami. Len ci rozmerovo sedi
DAEWOO NEXIA DOHC 1996- moje 1. osobné motorové vozidlo
CITROEN C4 Seduction 2010
Hyundai SANTA FE -T 2,4 16V 2006
CITROEN C4 Seduction 2010
Hyundai SANTA FE -T 2,4 16V 2006
No..
Ja som nechal vpredu po oprave "vsetko original"...
..a z brzdnym ucinkom som spokojnejsi.. nez pred opravou..

..brzdic "orig" DAC .. (zo 16V)
no a co sa tyka zadnych "kotucov"..
taq sa treba pozriet na naboj napravy..
ci je "zmontovavatelny"..ak ano.. tak budu
pasovat potom brzdice z OPLA..od ATE..

http://ba.zsvs.sk/dohc/dbrake
Ja som nechal vpredu po oprave "vsetko original"...
..a z brzdnym ucinkom som spokojnejsi.. nez pred opravou..
..brzdic "orig" DAC .. (zo 16V)
no a co sa tyka zadnych "kotucov"..
taq sa treba pozriet na naboj napravy..
ci je "zmontovavatelny"..ak ano.. tak budu
pasovat potom brzdice z OPLA..od ATE..
http://ba.zsvs.sk/dohc/dbrake