Hypernova a její HYPERCENY

Vše co se týká techniky, zapojení, ND

Moderátoři: Blue Lanos, pejee, lomngi

Uživatelský avatar
peter NR
Příspěvky: 1081
Registrován: sob dub 30, 2005 22:25
Bydliště: Nitra

Příspěvek od peter NR »

Slovnaftku mám 50 metrov od domu a chodím tam tak raz za rok - ešte aj na umývačke klamú, človek si zaplatí šampón a je rád, že tam vôbec tečie voda... :lol:
ex: Chevrolet AVEO SE pearl black
ex: Espero 1.5 16V
Reklama
 

Uživatelský avatar
Franta P.
Příspěvky: 2775
Registrován: úte pro 07, 2004 00:29
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od Franta P. »

V Táboře je už léta soukromá pumpa Wagnerová, kvalitu má super.
Teď naproti ní postavili Novej Interspar. Tak ona počítala s hafo lidmi kteří půjdou nakupovat tak Udělala VELKÝ BUM s cenou naturalu 27,50.
Na tankování tam čekám půl hodiny a nej na tom je že vedle ní je shellka a tam vůbec nikdo netankuje protože tam se naturl pohybuje okolo 29,50.
Docent
Příspěvky: 1228
Registrován: ned bře 13, 2005 10:22

Příspěvek od Docent »

ÖMV zásadně bojkotuju, pitomci, kteří si kupují filtry nepropouštějící elektriku z Temelína, si ostatně nic jiného nezaslouží :twisted: .
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Já tankuji jen u Shellu a OMW. Levné benzíny se pravděpodobně podepsaly na smrti palivového čerpadla... :cry:

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Příspěvek od ppp »

Ono kym je majitel cerpacky aspon trochu inteligentny a nepancuje to pripadne si dozrie na to, aby mu nenaviezli mazut do benzinovej nadrze, tak v takom pripade je kvalita benzinov na hyperobchodakovych benzinkach casto vyssia nez napriklad u shellky a pod. Pricinou je prave vysoka navstevnost, takze aj ak nadrze necistia, nebude problem s cistotou paliva, pretoze kym u shelky bude jedna navazka stat mesiac nez ju vypredaju, tak pri hyper sa mozu cisterny za den otocit aj viackrat. Co myslite kde bude menej vody a usadeneho svinciku. Ja som sice jediny raz tankoval benzin u hyper ale bolo to bez problemov, az na to, ze som si pockal tiez pol hodinky :). Bolo to este do skodovky a kedze isla hned potom na plyn, tak mi vydrzal pekne dlho :). Vlastne ak sa ten benzin zgrcol tak az mne v nadrzi :))).
Uživatelský avatar
Franta P.
Příspěvky: 2775
Registrován: úte pro 07, 2004 00:29
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od Franta P. »

Já dělám na PapOilu a kvalita benzínu závisí na dodavateli.
Nádrže na čerpačce maj odkalovací komory tak všechcen bordel leží na dně nádrže a nic ho nezvíří. To by si musel tankovat poslední litry aby si to měl i stim bordelem ale to se nikdy stát nemůže.
když ti přiveze na cisterně benzín s vodou tak budou vžichni tankovat benzín s vodou.
Nebo je provozovatel pumpy debil a ředí to. Do stáčecích šachet vrazíš hadici s vodou a je to.
ale nádržema to nebude.
čištění nádrží je strašně drahá věc. to se musí vše odtankovat a pak tam vlezou borci a čistěj nádrž. ale to se MUSÍ dělat když měníš v nádrži produkt. jinak preventivně to neni třeba.
Tředba ze Supru na Bionaftu.
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krtek »

Docent: ono s tim množstvim benzínu je to asi norální. Nevim kolik L má Mates ale mně se to běžně dělo se služebnim Paviánem. Ten má myslim 42-45L nádrž. Z toho je ještě asi 4-7L rezerva. Párkrát jsem zajel k pumpě (jedno jaký) když se mi rezerva rozsvítila (takže v nádrži min. ještě 4L) a natakoval jsem nějakejch 52-53 L ! Nádrže maji nějakou rezervu kvůli roztažnosti paliva a taky se do napoštěcí trubky dost vejde.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Uživatelský avatar
Franta P.
Příspěvky: 2775
Registrován: úte pro 07, 2004 00:29
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od Franta P. »

No a na kolik litrů má nexie nádrž? 50l ????
ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Příspěvek od ppp »

Vdaka za informacie, aspon som sa dozvedel nieco nove. Jedine co mi nie je jasne, ako by mohol dodavatel doviezt vodu. Ved vacsina benzinu je aj tak zo slovnaftu a tam si to snad nikto nemoze dovolit pancovat. POtom je cisterna zaplombovana (alebo nie?) a od majitela cerpacky zalezi ci si plombu overi. ALe mozno som naivny ked verim v existenciu plomby.
Uživatelský avatar
Kessler
Příspěvky: 1676
Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
Bydliště: Brno-střed Československo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kessler »

Ale majitel může normálně dát hadicu z vodovodu do podzemní nádrže...nebo dodavatel umí taky dělat plomby...možností je opravdu spousta... :?
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
Docent
Příspěvky: 1228
Registrován: ned bře 13, 2005 10:22

Příspěvek od Docent »

Krtek píše:Docent: ono s tim množstvim benzínu je to asi norální.
Tohle normální nebylo. Fabie měla papírově nádrž na 45 litrů, rekord, co jsem do ní nacpal, bylo 52,6. Jenže to už mně před tím dost dlouho svítilo hladový oko. Tady ta pistole prostě vypla při 45,5 l. A jak jsem psal, přestal jsem potom u té pumpy tankovat a spotřeba šla dolů o 0,5 l/100 km, takže si myslím, že v tom JZD jsem bral ve skutečnosti méně, než ukázalo měřidlo.
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3598
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

LIFELIKE píše:... zásadne netankujem na pumpe Slovnaftu.... svojho času sa vždy viditeľne zhoršili jazdné vlastnosti našej škodovky....
He to poznaam....

ja som do skodovice lial 93 Normal z Avanti...
..skoda ze uz ho sem nevozia, uz maju 91 normal...

na tej 93ke som v pohodicke trhal favority, zigulaky..a maximalka 140..
..spotreba 6L na 100, v zime 6.5l na 100..
no proste radost jazdit..na ten benzin... zrychlenie skodovice z 0 na 100 km..
za 14 sec..

..do Nexie tankujem u Jurki-ho...
..som skusal aj JETku..ale nic moc...
za 500 Jurky = 150km
za 500 JET = 136km
Uživatelský avatar
Franta P.
Příspěvky: 2775
Registrován: úte pro 07, 2004 00:29
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od Franta P. »

Jasně, řidič s cisternou je povinnen zaplombovat nádrže a stáčecí šachtu.
CIsternu má taky zaplombovanou ale nevíš co mu do ní naplněj.
Majitel provozovatel čerpačky může přetrhnout plomby, my taky, to se až tak nic neděje ale musí se to napsat do denního zápisu že byla tam a tam přetržena plomba, když přijede kontrola z Papoilu a nebude to zapsané a on zjistí že je přetrhlá tak je průser.
My berem od Čepra a zatim je to Ok. Ale jak tam jeden čas měli nějaký průsery tak fakt ten benzín stál za hovno. A v zimě to cukalo s autem jak svině, mě zrovna ne ale ty starší vozy na to trpěly. A zamrzala nafta. A v létě to nejelo a žralo. ALe teď už je to ok. Teď už ho zase lidi chválej.
Igrlik
Příspěvky: 17
Registrován: čtv pro 02, 2004 16:19
Bydliště: Prešov, SR

Prešovská Hypernova

Příspěvek od Igrlik »

LIFELIKE píše:]Nie tak veľmi dávno bola kdesi na východnom SK aféra okolo benzínu na pumpe Hypernovy. Niekolko desiatok aut natankovalo miesto benzínu naftu.
Neviem, ako sa to celé poriešilo a kto všetky náklady na odstránenie škôd zaplatil, ale išlo o to, že vraj dopravca pochybil....
...
Áno, bolo to skutočne tak, viac ako 10 áut natankovalo naftu namiesto 95-ky! Hovorkyňa Hypernovy oficiálne v médiách prehlásila, že išlo o omyl vodiča cisterny, ktorý spustil palivo do nesprávnej nádrže. Prisľúbila nahradiť "všetky škody, ktoré tým na vozidlách vznikli..."! Ako to dopadlo ďalej neviem, nepoznám konkrétne nikoho z postihnutých. Ale ak som dovtedy pochyboval o vhodnosti tankovať na "super-hyper-market pumpách", tak toto ma definitívne utvrdilo!!!
Nexia GTX 5dv. 16V
Habron
Příspěvky: 1498
Registrován: stř srp 11, 2004 18:16

Příspěvek od Habron »

Tak to já jsem do Nexie, u šestinohýho psa, natankoval 51 litrů a to ještě nesvítilo hladový oko. Jak je to možné jsem dodneška nezjistil.
Odpovědět

Zpět na „Technická Sekce“