Konečne mám Kalos

Moderátor: Blue Lanos

Uživatelský avatar
mipo
Příspěvky: 1507
Registrován: úte kvě 10, 2005 18:47
Bydliště: Žilina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mipo »

Krtek píše:nízký otáčky u benála jsou tak pod 2k a vyskoký bych netočil v záběhu nad 4500. Po zajetí neni problém ject trvale na 6000 otáček.
Ja som si to myslel. Radím niekde medzi 2800-3600 (záleží od zaradeného stupňa). Problém mám však napr. pri 60ke pri zaradenej 3ke mám 3100 otáčok a pri štvorke 2000 otáčok, čo tam nechať? U diesla by som neváhal, za 4 a ide sa, no len to je diesel a hlavne už zabehnutý (110 tisíc km).
Sorry, za sprosté otázky, ale keby ste presedlali z diesla či sháde s "pridrenou" prevodovkou, tak by ste na tom boli podobne:-)
Reklama
 

Uživatelský avatar
Radoslav Hološka
Příspěvky: 856
Registrován: sob kvě 08, 2004 09:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radoslav Hološka »

Nie su to sproste otazky,na to sme vsetci tu.
Ja mam Nexiu tiez v zabehu po GO motora. Spotreba benzinu OK,ako predtym. Este mi ale papa olej. Netocim viac ako 3.500 ot/min.,radim pri 3.000 ot/min. Patku radim pri 90 km/h. Je to ale 16V,ten potrebuje trosku vytocit,ale to budem robit az po nejakych 7.000 km po zabehu. Potom vymenim olej a uvidim,co bude robit.
Olej Ti nepapa? Sleduj na kazdej pumpe.
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krtek »

mipo nech tam pro sychr 3ku. 4ku až po zajetí. Ono jí to sice pobere ale můžeš potřebovat přidat a tápíš ho
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Uživatelský avatar
mipo
Příspěvky: 1507
Registrován: úte kvě 10, 2005 18:47
Bydliště: Žilina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mipo »

Krtek píše:mipo nech tam pro sychr 3ku. 4ku až po zajetí. Ono jí to sice pobere ale můžeš potřebovat přidat a tápíš ho
Diky. To som potreboval počuť. Som si myslel, ale nebol som si istý:-)
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krtek »

všeobecně motoru víc škodí nízký otáčky něž vysoký. Když budeš jezdit furt 4k ot bude to lepší než ho trvale trápit někde v pásmu 1500-2000 (benála, naftoň to spíš snese)
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Uživatelský avatar
Tompetr
Příspěvky: 242
Registrován: pát říj 29, 2004 13:43
Bydliště: Ostrava

otáčky-záběh

Příspěvek od Tompetr »

Měl jsem teď jako náhradní vozidlo Kalose 1,2 HB a šokovalo mě, že se choval skoro jako 1,4. Svižnější rychlejší akcelerace prostě jsem nevěřil. Měl najeto 30 t.km za 5 měsíců. V servise netušili čím to je a jenom konstatovali, že si tohle auto chválí každý kdo v něm seděl. Nakonec jsme se dobrali toho, že bylo radikálně zajeto, protože se s ním nikdo nepáral, že? Známe to :-)

A rada na závěr: točit ho, točit ho točit ho! Líbí se mu to a je na to stavěný. Až mě skoro mrzí, že jsem toho svého šetřil... a teď mám doma lenocha :-)

Čaute.
Uživatelský avatar
schomi
Příspěvky: 183
Registrován: sob led 15, 2005 20:23
Bydliště: Krupka (tj blízko Teplic)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od schomi »

Když jsem měl kalose novýho tak mě hodně mrzelo že je do kopce tak nějak línější něž filcka co sem měl před tim ale záběh byl záběh tak sem jo nějak šetřil ale zase jezdil velký vzdálenosti. Teď kkdyž s nim jezdim každej den do práce(ve tři ráno) tak to pořádně rozhulim abych potom ušetřil béňo z kopce a von si na to člověče tak nějak zviknul a kopce vyjíždím plně naloženej v poho na 4ku sice potom umírá ale vyjede to a to filcka neuměla. Vono zase když se to fakt rozjede tak ani nenastává vadnutí motoru. Akorát tě pak může nasrat když se před tebou vleče nějaká 120L.
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Pri zabehu kdesi som čítal, že je dobré motor vytočiť najmä n 2 a 3 rýchl. stupni. že už neplatí , že motor treba šetriť ale dať mu zabrať. Osobne si však myslím, že nezaťažovať ho na dlhšiu dobu t.j. po dialnici jazdiť maximum, do kopca ap.
Uživatelský avatar
Tompetr
Příspěvky: 242
Registrován: pát říj 29, 2004 13:43
Bydliště: Ostrava

jojo

Příspěvek od Tompetr »

to: Schomi

Tuhle zkušenost mám taky a navíc třeba, když jedu OV-PHA tak se ti ten Kalos na dálnici pěkně zahřeje, že je pak jako vystřelený z praku a ani v kopcích kolem Libavé není problém s předjížděním. Prostě je to autíčko více v pohodě na delší trasy a ve městě je to stejně jedno.
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Ja mam kalosa 1,2 od aprila 2005, najazdených 2000 km, spotreba cca mesto 8,2 l/100 km, kombinovaná, prevažne po dialnici cca 100-120 km/h, 6,2 - 6,3 l/100 km.
Kalos je tiché a pohodlnné auto, s dobrou akceleráciou najmä v meste len ma štve, že blbnú otáčky na voľnobehu, skáču hore dolu a pri brzdení motorom keď otáčky klesnú pod 2000 na každom prevodovom stupni mi začne motor cukať. Je to sporadické, nie vždy mal som to v servise už 3 x zatiaľ na nič neprišli.
Uživatelský avatar
Tompetr
Příspěvky: 242
Registrován: pát říj 29, 2004 13:43
Bydliště: Ostrava

Obrnit se

Příspěvek od Tompetr »

Anonymous píše:Ja mam kalosa 1,2 od aprila 2005, najazdených 2000 km, spotreba cca mesto 8,2 l/100 km, kombinovaná, prevažne po dialnici cca 100-120 km/h, 6,2 - 6,3 l/100 km.
Kalos je tiché a pohodlnné auto, s dobrou akceleráciou najmä v meste len ma štve, že blbnú otáčky na voľnobehu, skáču hore dolu a pri brzdení motorom keď otáčky klesnú pod 2000 na každom prevodovom stupni mi začne motor cukať. Je to sporadické, nie vždy mal som to v servise už 3 x zatiaľ na nič neprišli.
U takových vad ti nezbyde než se obrnit trpělivostí a klidem. Buď se to ztratí a nebo se to zhorší. V obou případech to bude jen lepší ;) A co bereš za benzín? :?:

Všechny Vás varuju: tankujte značkový benzín!!! :lol: Vyhněte se Carefourům, Globusům atp. :lol: Poté co jsem párkrát zaškudlil a ušetřil pár kaček mi začlo svítit CHECK a jel jsem do servisu - vstřikování zasrané nečistotama z benzínu.

Kdo šetří má za tři .... roky našetřeno na GO :)
Pietro
Příspěvky: 25
Registrován: čtv kvě 19, 2005 12:37
Bydliště: Pha

Taky Kalosák....

Příspěvek od Pietro »

Mám asi jednoho z prvních Chevy Kalos z října 04, teď mám najeto 13tis km a jsem moc spokojený. Je to černý sedan 1,4 16V a dost mně překvapuje, vysoká spotřeba, kterou udáváte u 1,2. Já jezdím denně cca 60 km do práce přes Prahu, víkendy - dálnice na sever Čech a to auto moc nešetřím, jezdím kolem 150 km/h a spotřebu mám přes zimu 7,5-8 a teď, když je teplo, 7-7,5l. ... a to si myslím, že to žere moc.
Musím říct, že auto působí solidním dojmem, co se týče zpracování a kvality, o super výbavě ani nemluvě. Chybí snad jen palubní počítač, ale to už bych chtěl a si moc....
Pietro
Uživatelský avatar
milosh
Příspěvky: 6634
Registrován: stř črc 02, 2003 10:27
Bydliště: Ústecko

Re: Obrnit se

Příspěvek od milosh »

Tompetr píše: Kdo šetří má za tři .... roky našetřeno na GO :)
Tak tak, obcas sem bohuzel taky nabral u Carrefouru, jako treba ted kdyz jsem jel o vikendu do Prahy a auto se cuka, kdyz jedu na dvojku 40, tak to je hruza. Uz se mi to jednou taky stralo, pak jsem nabral u Sheelky a auto jelo uplne plynule, takze na tech znackovych tankovackach asi neco opravdu bude, teda krome ty vyssi ceny :lol:
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Uživatelský avatar
Tompetr
Příspěvky: 242
Registrován: pát říj 29, 2004 13:43
Bydliště: Ostrava

Re: Taky Kalosák....

Příspěvek od Tompetr »

Pietro píše:Mám asi jednoho z prvních Chevy Kalos z října 04, teď mám najeto 13tis km a jsem moc spokojený. Je to černý sedan 1,4 16V a dost mně překvapuje, vysoká spotřeba, kterou udáváte u 1,2. Já jezdím denně cca 60 km do práce přes Prahu, víkendy - dálnice na sever Čech a to auto moc nešetřím, jezdím kolem 150 km/h a spotřebu mám přes zimu 7,5-8 a teď, když je teplo, 7-7,5l. ... a to si myslím, že to žere moc.
Musím říct, že auto působí solidním dojmem, co se týče zpracování a kvality, o super výbavě ani nemluvě. Chybí snad jen palubní počítač, ale to už bych chtěl a si moc....
spotřeba je trošku bolest tohoto autíčka, ale na druhou stranu musím říct, že zase alespoň žere téměř za všech okolností stejně +/-
Pietro
Příspěvky: 25
Registrován: čtv kvě 19, 2005 12:37
Bydliště: Pha

Příspěvek od Pietro »

To máš pravdu, v jednom i v pěti to je skoro stejný, jen kolo na střeše to zvedne víc, než o litr, to ale každý auto, so jezdí na benzín...
Zapomněl jsem napsat, že před Kalosem jsem jezdil 7 let na turbodieslech a teď si užívám "tichého" auta.
Pietro
Odpovědět

Zpět na „KALOS“