Stránka 2 z 3

Napsal: ned kvě 08, 2005 18:02
od jakub
Docent píše:
palikx píše:Ty vole a viděs to tam někdy?je to prace na cca 2-3 hodiny a to je na zlomení ruky.už sem to dělal asi 5* a jde to čim dal rychleji ale poprve 4 hod.ono sendat potrubí je vlastně sendat vše ze zadní časti motoru.je to hrozný a je tam všude asi 1 cm místa!A potrubí stojí 2900 bez dph.
Viděl, brácha to dělal :arrow: ;) . Já za to taky nenapadám mechaniky, ale ty pazdráty, co to konstruovali. Což ovšem není problém jen Daewa, ale všech nových aut - panu konstruktérovi to vyjde pěkně v CAD programu na PC, tak se to vyrobí, ale jestli se musí kvůli prkotině rozebrat půlka motoru nebo jestli se tam vůbec daj strčit pracky, to už nikoho nezajímá... .
Tak tady funguje stara dobra ekonomika - potrebujete male auto, musite narvat vse potrebne na minimalni prostor, jakmile by zbyvalo misto, tak to znamena bud vice materialu = vice penez a/nebo vice prostoru - zvetsujete auto = vice materialu, vice penez. Nebo se Vam tam toho vleze min = horsi flexibilita vybavy = mene penez pro vyrobce.

Takze nadavat na malo mista v autech je tak trochu schizofrenni (jakkoli ty namitky na praci chapu), protoze tim zaroven rikam, ze jsem ochoten zaplatit vic (casto vyrazne vic) penez za auto, coz zase neni pravda.

Napsal: ned kvě 08, 2005 18:06
od jakub
Robert píše:Jestli se nastvu, tak Matiza prodam, protoze jsem slysel, ze na techto autech se v podstate meni vse i pri prkotine. Jeste me ceka vymena rozvodaku a posledniho dilu vyfuku, coz bude taky aspon 3000,- (dily+prace). Prestava me to uz bavit, rvat tolik penez jen za opravy do 5 let staryho auta... :evil:

Celkem: cca 7500,- Kc
Me by jen zajimalo, kdes prisel na to, ze udrzba aut je levna. Pusobi to na me dojmem, jakoze todle je spousta penez a naprosto vyjimecne oproti jinym autum stejneho typu a stari.

Upravy o kterych mluvis jsou prave kolem 5/6. roku na poradu dne, nicmene pak az zase za dalsich x-let.

Napsal: ned kvě 08, 2005 18:19
od Robert
jakub píše:
Robert píše:Jestli se nastvu, tak Matiza prodam, protoze jsem slysel, ze na techto autech se v podstate meni vse i pri prkotine. Jeste me ceka vymena rozvodaku a posledniho dilu vyfuku, coz bude taky aspon 3000,- (dily+prace). Prestava me to uz bavit, rvat tolik penez jen za opravy do 5 let staryho auta... :evil:

Celkem: cca 7500,- Kc
Me by jen zajimalo, kdes prisel na to, ze udrzba aut je levna. Pusobi to na me dojmem, jakoze todle je spousta penez a naprosto vyjimecne oproti jinym autum stejneho typu a stari.

Upravy o kterych mluvis jsou prave kolem 5/6. roku na poradu dne, nicmene pak az zase za dalsich x-let.
Me jen tahle suma nastvala, nic vic... :D

Napsal: ned kvě 08, 2005 18:42
od jakub
Robert píše:Me jen tahle suma nastvala, nic vic... :D
to jsem pochopil ;)

Napsal: ned kvě 08, 2005 20:24
od Docent
jakub píše: Tak tady funguje stara dobra ekonomika - potrebujete male auto, musite narvat vse potrebne na minimalni prostor, jakmile by zbyvalo misto, tak to znamena bud vice materialu = vice penez a/nebo vice prostoru - zvetsujete auto = vice materialu, vice penez. Nebo se Vam tam toho vleze min = horsi flexibilita vybavy = mene penez pro vyrobce.
Jenže zrovna to sací potrubí v Matizovi je ukázka naprosté konstruktérovy debility a neschopnosti a nemá to s malým autem nic společného. Když už mají ten blok společný s bůhvíčím, což bych ještě pochopil, a potřebujou zaslepit díru na bloku, proč tu záslepku udělaj tak, že prodlouží o 5 cm celý sací potrubí a neudělají ji zvlášť? Náklady +- stejný, možná o $3 vyšší, ale 4 hodiny úspora práce mechanikaa $100 na materiálu při výměně...

Napsal: ned kvě 08, 2005 20:54
od palikx
jo ale ono to s tim místem je dnes u všech aut dost špatný.

Napsal: ned kvě 08, 2005 21:18
od jakub
Docent píše:o 5 cm celý sací potrubí a neudělají ji zvlášť? Náklady +- stejný, možná o $3 vyšší, ale 4 hodiny úspora práce mechanikaa $100 na materiálu při výměně...
Setri se vsude, takhle je jeden spoj, kdyz by to bylo zvlast, resis tesnost dvou. Na matezovi je spousta veci, ktery bys nazval debilitou a slo by vyresit lepe s tim, ze penez je to neco malo navic, ale kdyz bys to secetl, tak ti vychazi cena o 5-15tkc vic a to je bohuzel moc na to, v jake cenove hladine se matez pohybuje ...

vyvoj musi byt rychly < = > levny a testovani dalsi komponenty ... nevim, imho je to vsechno dany cenou ...

Napsal: stř kvě 18, 2005 08:27
od Docent
jakub píše:penez je to neco malo navic, ale kdyz bys to secetl, tak ti vychazi cena o 5-15tkc vic a to je bohuzel moc na to, v jake cenove hladine se matez pohybuje ...
Na druhý straně má ovšem Mates takový ptákoviny, jako kontrolka otevřených dveří nebo zapínání světla v interiéru od zadních dveří, což nemají ani mnohem dražší auta...

Napsal: stř kvě 18, 2005 23:50
od palikx
Jóóó?to se musim zitra podivat

Napsal: čtv kvě 19, 2005 15:31
od Robert
Tak teda panove, ja nevim, co mate za Matizky, ale muj zadnej vypinac na patych vratech nema... Vbnitrni osvetleni se nezapne !!!!!!! Jen podotykam, ze mam verzi SE a krome airbagu spolujezdce a klimy mam snad plnou vybavu... :evil:

Napsal: pát kvě 20, 2005 14:24
od Docent
Robert píše:Tak teda panove, ja nevim, co mate za Matizky, ale muj zadnej vypinac na patych vratech nema... Vbnitrni osvetleni se nezapne !!!!!!! Jen podotykam, ze mam verzi SE a krome airbagu spolujezdce a klimy mam snad plnou vybavu... :evil:
ZADNÍ dveře, nikolivěk PÁTÉ... :P .

Napsal: pát kvě 20, 2005 17:48
od Robert
Aha :? To se tedy omlouvam, ze jsem to spatne pochopil...jdu dolu na parkoviste se na to juknout :lol:

Napsal: pát kvě 20, 2005 18:52
od Robert
Tak jsem to byl vomrknout a meli jste pravdu ;) Vono to fakt sviiiitiiii... :lol:

Napsal: pát kvě 20, 2005 19:09
od Rado
Tak jsem to byl vomrknout a meli jste pravdu Vono to fakt sviiiitiiii...
Ty asi zadne dvere moc nepouzivas...co? :lol:

Ja som si teraz nedavno urobil spinac aj na piate dvere, tak uz to mam komplet :D

Napsal: pát kvě 20, 2005 20:21
od Robert
Jelikoz jsem mensiho vzrustu, tak jeste nemam potreby jako Hightower sedet na zadnich sedadlech a predni vynechat :lol: