Nuz neviem ci som to mal napisat sem alebo do pokecu - dnes ma nepotesilo.
Mal som totiz dnes blizke stretnutie tretieho druhu s nizkoletiacim objektom a odnieslo si to moje zrkadlo. Nizjoletiaci objekt mi nedal prednost a letel tak rchlo ze uz nemal sancu brzdit, tak radsej nebrzil ale skusil redukovat skody na minimum (namiesto naraznika, blatnika, masky, kapoty, dveri a celeho boku utrpeli nastastie len zrkadla, ale v prvy moment, ked som videl ako sa na mna vali to vyzeralo tak ze espero dojazdilo).
Zaujimave ze mne len prasklo sklo zrkadla a vyletelo z drziaka a zlomila sa osicka na jednom motorku, a praskol jeden uchyt krytu (ten najhlbsi pri pante) inak nic ani skrabanec na kryte nebol velmi znatelny, aj farba prezila. Ale ten nizkoletiaci objekt ford escort mal zrkadlo urvate uplne. Ostalo mu visiet na kabloch
Momentalne stav je taky, ze okrem skla zrkadla je vsetko ok, len to sklo je na milion kuskov, aj ked este viacmenej pokope. Vidim v nom ako v kaleidoskope

.
Sklo snad zozeniem v carmaxe, rano im volam, ale minul som rezervne vnutornosti, ktore som mal odlozene pre podobny pripad zo zrkadla kupeneho tu na fore pred nejakym casom, takze najprv skusim zhanat po vrakoviskach aby som mal zase nejaku zasobu do buducnosti. Pri oprave som totiz zistil, ze mechaniky, teda to, co je zltozinkovymi dlhymi skrutkami prisrutkovane k hlinikovemu drzaku a obsahuje to motorceky je zamenne. teda takmer. Kedze prave je prave a lave zase lave, tak je na motorcekoch ina ukostrovacia prepojka a teda aj inak naletovane kabliky. To sa da ale lahko preletovat. Staci zlozit zadny kryt mechaniky, potom ako ju odskrutkujete z hliniukoveho drziaka. Nic netreba zlozito rozoberat, len vypacit skrutkovacom zadny kryt mechaniky, je len nastoknuty troma dutymi kolickami, ktorymi idu skrutky, ktore celu mechaniku drzali v hliniku. Potom uvidite motorceky zospodu a ako je to naletovane. Staci tam naletovat kabliky a prepojku tak ako boli na tej strane kam mechaniku davate a vsetko bude fungovat.
Sice som povodnu mechaniku rozmontoval do "skrutky" az na motorceky, ale nebolo to nutne. Lepsie je vymenit celu mechaniku nez len jeden motorcek.