Stránka 2 z 2

Re: Problém se spotřebou a MIL

Napsal: ned pro 04, 2016 19:27
od jerrydjkiki
Díky za radu, to mě nenapadlo.Je možné, že dává špatnou informaci jednotce po celou dobu , i když je motor zahřátý? Dá se to otestovat odporem?

Re: Problém se spotřebou a MIL

Napsal: ned pro 04, 2016 20:20
od Richard
nevím při jaké teplotě má čidlo jaký odpor, ale je to možné dohledat v dílenské příručce....

Nedalo mi to a začal hledat v příručce na Nubiru, a to
1. čidlo teploty vody to by mělo mít odpor při -40 100000 ohm a při +130 70 ohm
2. čidlo teploty nasávaného vzduchu by mělo mít odpor při -40 4500 ohm a při + 130 70 ohm

Ukazatel by asi měl být lineární tedy pokud si uděláš graf, měl bys zjistit jaký je odpor při různých teplotách...
ALE JE TO NA NUBIRU !!!! JESTLI JE TO STEJNÉ U AVEA NEVÍM!!!! ale Daewoo není moc inovativní a je možné že věci nemění často nemění a tak by to mohlo být stejné ;)

Re: Problém se spotřebou a MIL

Napsal: ned pro 04, 2016 20:28
od jerrydjkiki
Ok, díky moc.Zkusím ještě někde dohledat parametry jednotlivych senzorů a pak proměřím, jak se chovají při různých teplotách.Dík

Re: Problém se spotřebou a MIL

Napsal: pon pro 05, 2016 13:29
od jerrydjkiki
IAT senzor-teplota nasávaného vzduchu- demontováno,schováno na 20min do mrazáku -18st,odpor 7kOhm,fénem následně ohříváno na cca 100st C,odpor okolo 300 ohm.Mění se zhruba lineárně.
Tak nevím.Ještě,jak budu mít chvíli,změřím senzor teploty chlazení motoru.Někde jsem zaslechl,že Kalos má dvě.Jedno posílá hodnoty do ECM a druhé jen ovládá budík.Pokud má dvě,jedno může být špatné.Každopádně budík funguje tak jak má. :cry:

Re: Problém se spotřebou a MIL

Napsal: stř pro 14, 2016 11:04
od jerrydjkiki
Zkusil jsem vyčistit i EGR.Bylo tam celkem dost karbonu a zdálo se mi,že se dřík ve ventilu,jakoby zaklínil v sedle ventilu,díky tomu karbonu.Opatrně jsem karbon odstranil a musím říct,že chladné starty se podstatně zlepšily.Dokonce po dalším měření spotřeby jsem se dostal pod 9L/100km.Na tu by ale EGR neměl mít podle mě vliv.

Re: Problém se spotřebou a MIL

Napsal: úte led 03, 2017 21:13
od jerrydjkiki
Zdá se,že ani výměna senzoru teploty chladiče nepomohla.
Když je pod nulou,po cca 10ti vteřinách motoru klesnou otáčky natolik,že začne celý auťák vibrovat a mám co dělat,abych sešlápnutím plynu otáčky zvýšil a motor nechcíp.Už se to párkrát stalo.Po minutě zvýšených otáček (cca 2000) vše ok.
Co se týká kontrolky MIL,tak už se nerozsvěcuje tak často.
Předtím to bylo cca co 50km s ch.kódem P0420-nízká účinnos katu a nyní-( s odpojeným signálovým vodičem) po cca 500km s ch.kódem P0140-slabá aktivita l- sondy......:-D Je to lepší,néééé? :-D
V každém případě je signál z první L. sondy= signálu druhé L.sondy-Něco je špatně.Kat je nový....

Re: Problém se spotřebou a MIL

Napsal: sob led 07, 2017 18:58
od jerrydjkiki
Je to tři dny,co jsem zaslepil EGR a v největších mrazech,okolo -18stC nenastal sebemenčí problém se startem.Takže asi tam byl zakopaný pes...
Ještě vyřešit problém se spotřebou a MIL a je to vše... :P
Jen ze zajímavosti jsem testnul Readiness kódy a ztroskotal jsem na dvou posledních.To znamená vyhřívání katu a samotný kat.
Kat je nový a že by měl i vyhřívání??? :shock: :shock: :shock:

Re: Problém se spotřebou a MIL

Napsal: pát bře 17, 2017 07:48
od jerrydjkiki
Ahoj.
Tak po delší době testování a výměně lambdy za katemzase zde.
Spotřeba stále stejná a MIL opět září,jako západ slunce.
Garantuji,že vůz půjde z domu!......