Stránka 2 z 3
Napsal: ned úno 20, 2005 10:27
od Akri
Ivan to, ale dela kvuli te sve spotrebe, aby mel pocit, ze kdyz uz to zere, tak ze to bylo tim, ze na to dupal

Napsal: ned úno 20, 2005 11:31
od Ivan
Akri píše:Ivan to, ale dela kvuli te sve spotrebe, aby mel pocit, ze kdyz uz to zere, tak ze to bylo tim, ze na to dupal

Akri, pojď na sprint...
Napsal: ned úno 20, 2005 11:43
od Akri
No Ty si se zblaznil ne?

Já kterej auto hejčká, bych měl chudinku honit

Napsal: ned úno 20, 2005 13:16
od Krtek
Akri píše:No Ty si se zblaznil ne?

Já kterej auto hejčká, bych měl chudinku honit

Tak jed na vozejku ! Než Ivan dojede do cíle, dojde mu benál

Napsal: ned úno 20, 2005 13:23
od Akri
Jaaaaaaaaj, ten az tohle zase bude cist, tak mu stoupne spotreba

Napsal: ned úno 20, 2005 13:40
od Ivan
Grrr....

Napsal: ned úno 20, 2005 14:29
od M.I.CH.A.L.
Hele mate pravdu jizdni vlastnosti sou fakt hrozny ten vykon se neda vyuzit na naky obycejny silnici maximalne narovine a to jeste nevim co by na to rekla prevodovka ikdyz na ni ten motor sed nadherne ceka me jeste hodne uprav hlavne s podvozkem.maximalku sem radci nezkousel a ani zkouset nebudu takze na sprintech me s tim taky asi nikdo neuvidi hlavne si sem vedomej toho ze na takovim srazu by me dostala i stara skodovka ktera na to taky nevipada ted mi spis vrta hlavou jak to vyvazit a jak dat na zadek kotoucovky.Jo ty polepy sou fakt hrozny to ste je jeste nevideli zbliska hlavne ta kvalita mam je necelej rok a uz se loupou asi jim trosicku pomuzu
Napsal: ned úno 20, 2005 14:52
od Ivan
Michale, a nechceš se nám o tom rozepsat trošku víc???? Proč jsi tam ten motor dal, jak to šlo, co bylo potřeba vyměnit apod....? Díky
Napsal: ned úno 20, 2005 18:35
od milosh
Ivan píše:Michale, a nechceš se nám o tom rozepsat trošku víc???? Proč jsi tam ten motor dal, jak to šlo, co bylo potřeba vyměnit apod....? Díky
Asi tak nejak, to by byl clanek na nexiaclub jak delanej !!!!

Napsal: ned úno 20, 2005 19:13
od M.I.CH.A.L.
No rad bych ale pravda je takova za ja si do servisu jezdim vymenovat i blbej olej a ubec nejsem technickej typ delal mi to jeden kamos co ma vrakoviste na oply kousek od decina ja se ho teda skusim zeptat a dam vam vedet jinak do tech Milovic asi pojedu mam to kousek jo ten motor sem tam nechal dat jen pro to ze mi odesel puvodni a chtel sem v tu chvili neco jinyho zbavit se nexie a koupit xedose 6.no nakonec je to takovej kompromis 2.0.l v nexii skoda jen ze mi ten chlap nesehnal to co sem chtel puvodne taky s calibry ale ten 16V.
Napsal: ned úno 20, 2005 20:44
od milosh
Michale, s tim 16V co ma 150 by ses nekde akorat zabil
Pokud udelas poradny brzdy - aspon predek z GSi a trochu si pohrajes s podvozkem, bude to cool auti. Ale hlavne by to taky chtelo naky pekny kolesa

Napsal: ned úno 20, 2005 22:17
od Richard
Michale, přehození motoru je super nápad, ale 115 koní není moc. Mám v Nubiře 133 koní a fakt si na to člověk, po prvotním nadšení a přechodu z Feldy, zvykne a až tak moc to zas nejede (táhne to jak kráva

). No začal jsem uvažovat o Astře 2,2 sport kombi. Ta má 160 koní a to je tak přiměřené na rodiný kombík a naše silnice. Je fakt, že do nexie, což je takový pohodový rodiný auto (Miloš i Ivan mi snad odpustí) je to skoro dost, ale ta přece vychází z Kadeta a tam se dávaly i silnější motory. Nejvíc se asi projeví na vlastnostech auta změna váhy na předku. Nevím jak bych to vzadu dovážil, olověná rezerva???? Kamarád měl kdysi Tatraplána a udělal si takový mini olověný betonový blok ve velikosti rezervy a ten strčil místo původní rezervy dopředu a tvrdil, že bez ní na mokru při brzdění vždy blokuje a nemůže zatáčet

:lol: Druhej kámoš si koupil Velorex a ten pokud jel sám vozil vedle sebe pytel písku:lol::lol: . Určitě by to chtělo upravit hmotnosti na nápravy, lepší brzdy (kotouče vzadu) a tvrdší tlumiče a stabilizátory vpředu i vzadu.

Jinak budeš určitě spokojenej. No a motor 2,0l 16V z Nubiry, nevím jestli by se vešel, ale ty přední šavle geometrii nedělaj (je v podlaze) tak nějaká úprava ev. přihnutí, či odehnutí by se nemuselo projevit.

Napsal: ned úno 20, 2005 22:50
od M.I.CH.A.L.
No ted sem byl s kamosem v hospode a nak sme se o tom bavili prej by stacilo aspon trochu kdybych to snizil vytahl lemy donich dal trochu sirsi kola a naky podlozky napredku bych mel mit prej tvrdci pera nez vzadu a hlavne ty brzdy na to je prej taky reseni zadni naprava s calibry nojo ale kalibra je trochu jiny auto jak bych vyresil rucni brzdu jako bez rucky to de pri parkovani bych tam daval furt jak blbec R.ale to bych se pak nemoch v zime na snehu ani poradne vyblbnout blba hydraulika jo mymochodem tomu kamosovy co mi to predelaval sem to dal jeste nez zacali mrazy a tak se stalo to ze sem tam mel malo frydexu a prasklo mi topeni tak sem zvedavej co to bude stat opravit protoze nemam zajem jezdit v aute ktery netopi

ale co kdyz sem byl rozhodnutej tam dat ten motor tak sem si byl moc dobre vedomej toho ze me to nebude stat jen tech 15 tisic za tu vymenu ale ze na ukor toho do nej budu muset vrazyt mnohem vic a vim ze i kdybi to bylo treba dalsich 40 tak to auto proste budu mit rat.me hodne lidi rika ze se jim to auto neliby ze by si to v zivote nekoupily a.t.d.tak doufam ze je vic takovejch lidi co dokazou opak protoze vecina s tech co to rikali a svezli se v tom ted rikaj opak.
Napsal: ned úno 20, 2005 23:00
od milosh
Michale, o nexii spatne vzdy kazdej jen mluvi z doslechu, aniz by se v ni svezl. Me se ale libi uz od prvniho pohledu a kdyz jsem se s ni poprve svezl, tak volba byla jasna
Pisu clanek o sve kare, brzy bude na webu, tak se dozvite, proc jsem si ji koupil atd..
Ale at zde dal pokracuje tema motor 115 koni

Napsal: pon úno 21, 2005 00:45
od Ivan
Místo zadní nápravy můžeš použít i nápravu z Kadetta GSi.