Stránka 2 z 2

Re: Trha zapalovanie..alebo nieco ine

Napsal: stř lis 18, 2015 21:33
od Ujel
Hledám diskuse ohledně EGR ventilu. Před týdnem jsem měnil motor z původního 2.0 (1998) na 2.2 (1999). O 2.2 motoru je EGR ventil elektronický, u 2.0 klasika (UFO). Původní mechanický zůstal, jeho výstupní hadička v horní části však není kam připojit a je na volno. Elektronický zase má kabeláž, kterou není kam zapojit. U 2.2 byl asi v tom konektoru v kolenu prvního dílu výfukového potrubí. Startování trvá několik vteřin a už se i jednou stalo, že otáčky vyletěli na 3000 a zůstali tam dokud se klíčem nezhasl motor. Chci se tedy zeptat, jak s tímhle vykejvat. Jestli ho zaslepit nebo někam připojit nebo použít elektronický a někam ho připojit... :) .

Re: Trha zapalovanie..alebo nieco ine

Napsal: stř lis 18, 2015 21:49
od JRD McLAREN
malo informacii..

co vsetko si vymenil prehodil ..
a co ostalo povodne ..??

co elektronika ..??

Re: Trha zapalovanie..alebo nieco ine

Napsal: stř lis 18, 2015 21:51
od conpet
Po odpojení aku a prvním startu otáčky vyletí , mě se srovnaly až při 3tím startu , pak už drží 900

Re: Trha zapalovanie..alebo nieco ine

Napsal: stř lis 18, 2015 21:53
od conpet
egr bych neřešil, pokud máš starou ecu, ta neměla pro něj výstup.