Stránka 2 z 5

Re: Odhlučnění interiéru

Napsal: stř bře 26, 2014 16:09
od Asphalte
Tím jsme uzavřeli téma bitumen, já navíc vylepšil držáky 2. řady sedadel o molitan.

Re: Odhlučnění interiéru

Napsal: stř bře 26, 2014 16:10
od Asphalte
To samé jsem udělal i u vnitřních držáků.

Re: Odhlučnění interiéru

Napsal: stř bře 26, 2014 16:12
od Asphalte
Takto vypadá prostor kufru a pod 2. řadou sedadel po kompletní aplikaci odhlučňovací sady.

Re: Odhlučnění interiéru

Napsal: stř bře 26, 2014 16:14
od Asphalte
Pak už zbývá jen zpět usadit kaberec, což opět není nic složitého, zabere vám to cca 10 minut. a máte hotovo.

Re: Odhlučnění interiéru

Napsal: stř bře 26, 2014 16:19
od Asphalte
Vše jsem zvládl za cca 5 hodin práce. Ovšem podotýkám, že jsem makal jako fretka a už mám s odhlučňováním zkušenosti. V případě, že to budete dělat poprvé, doporučuji si na to vyhradit nějaký hezký prosluněný víkend. Pokud budete mít na toto téma jakékoliv otázky, klidně se ptejte.

Závěrem bych chtěl řící pokud se právě teď rozmýšlíte, že do toho půjdete, nemusíte se toho bát. Možná to vypadá náročně, ale ve zkutečnosti to není. A efekt, alespoň z mého hlediska je obrovský, už se necítím jako v nějakém lehce ošizeném autě, ale spíše jako v prémiovém voze, kde je odhlučnění přeci jen na vyšší úrovni. Aby také ne, když stovnatelně velké BMW X3 stojí skoro 3x tolik jako Orlando.

Na tuto akci jsem spotřeboval 28 plátů, zbývajících 12 použiji na odhlučnění dveří kufru a kapoty.

Re: Odhlučnění interiéru

Napsal: stř bře 26, 2014 17:17
od milosh
Kolik kilo vazi navic to "zavazi"?

Re: Odhlučnění interiéru

Napsal: stř bře 26, 2014 17:43
od Asphalte
Podle mých propočtů to zatím váží 8 kg. Když jsem vyndal sedadla, ušetřil jsem 25 kg, takže jsem stále lehčí než série. Počítám, že včetně fáze 3 a vestavby dvojité podlahy budu na základní sériové váze. :D

Re: Odhlučnění interiéru

Napsal: stř bře 26, 2014 17:46
od smire666
So zabudovanou 3. radou by mohol byť efekt odhlučnenia výraznejší, či ( iba hypotéza )?

Re: Odhlučnění interiéru

Napsal: stř bře 26, 2014 17:55
od Asphalte
No možná. Ono je tam v sérii poměrně dost mezer, kterými může hluk pronikat. Ale určitě je to i návod pro ty, kteří si chtějí 3. řadu v autě ponechat.

Re: Odhlučnění interiéru

Napsal: stř bře 26, 2014 20:21
od ladinek
Já dělal STP přední dveře a jsou jak beton, i to cvaknutí po zavření a na plast tapecíry jsem to dal taky + ještě jedny pláty ,ale nevím teď přesně název :D

Re: Odhlučnění interiéru

Napsal: stř bře 26, 2014 20:55
od Asphalte
Jak jsem už psal na svém profilu zde, když se pořádně vytlumí dveře, je to opravdu velký rozdíl. Když na mé Felicii RRS zavřu dveře, tak to zní, jako když zavřu dveře od Mercedesu S-klasse. :D prostě BUM a ne KŘÁP :D

Re: Odhlučnění interiéru

Napsal: stř bře 26, 2014 21:05
od ladinek
jj, ještě , ale na aveu oblepit komplet vrzající interiér a můžu dávat druhé tlumiče :D To je efektivnější špunty do uší, nebo nahlas rádio. Tlumení je znát, ale já mám v kufru dva zesilovače, basák, rezervu, schránu made in home na všechno a ještě vytlumit kufr tak to ztěžkne jak blázen :D

Re: Odhlučnění interiéru

Napsal: stř bře 26, 2014 21:10
od Asphalte
Jak jsem psal výše, tím, že jsem vyhodil 3. řadu, tak jsem ušetřil 25 kg, takže jsem zatím pořád lehčí, než série :D

Re: Odhlučnění interiéru

Napsal: stř bře 26, 2014 21:12
od ladinek
U mě právě naopak, jedině , že bych zhubl :D

Re: Odhlučnění interiéru

Napsal: stř bře 26, 2014 21:34
od Asphalte
Taky řešení :lol: