BAD BAT by Asphalte

Zde můžete představit své miláčky :)

Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666

Odpovědět
Uživatelský avatar
357
Příspěvky: 598
Registrován: pát dub 19, 2013 21:37
Bydliště: Praha

Re: BAD BAT by Asphalte

Příspěvek od 357 »

Trošku s křížkem po funuse, lobovat za naftu... Ale na plyn není nikdy pozdě... :o)
Chevrolet Orlando LT+ 1.8, 5MT, My13, bílá Summit, LPG
Reklama
 

Uživatelský avatar
Asphalte
Příspěvky: 222
Registrován: čtv lis 21, 2013 14:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: BAD BAT by Asphalte

Příspěvek od Asphalte »

Predoš píše:Diesel se jednoduše nevyplatí (tedy až po nějakých 150.000 km), ............


zde bych tedy nesouhlasil, dle cen Orlanda je návratnost po 100tis.km, pokud tedy jezdíte min. 20tis.km ročně a hodláte auto po pěti letech prodat, je investice zpátky, pokud najedete více tak se už vydělává :PP: spočteno dealerem Chevroletu rodinným známým, a mě to také tak vyšlo. Tím nikomu naftu nenutím, osobně bych raději benzin, ale ta 1.8 mě přišla tak tak velký hovádko prostě slabá, ale u mě je to tím, že jezdím na mašině a tak ten zátah mám rád, ale zas mě u nafty točí to, že neumí nic ve vysokých ot. no nic no, musel by tam být asi tak 3litr, ale kdo by to živil, že jo :lol:
A ve 100.000 km odejde filtr pevných částic, vstřiky, případně turbo a jsem s návratností zase na začátku :D To bylo jen takové pošťouchnutí :o)
Taky bych tam chtěl mít třeba 200 koní v benzínu, ale bohužel, i když firma dbilas dynamic dělá na 1.8i turbokit s 200 a 220 koňma a to se zárukou. Možná by stačilo jen to jejich nové přepracované sání s nárůstem 20 koní.
BATMOBILE
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!

www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
Uživatelský avatar
Joztar
Příspěvky: 605
Registrován: pát srp 10, 2012 14:50
Bydliště: Kosice

Re: BAD BAT by Asphalte

Příspěvek od Joztar »

tak pardon ale po 100tis tiesto veci urcite nedidu teda vstreky a turbo ucrite nie ... jedine ze tam budes davat nejaku super lacnu sracku Naftu. o spolahlivosti dislov mna osobne presviedca moj ujo a moj otec ktory maju Otec Galaxy nabehanych 250tis a do auta este ani nesahol ( ani tycky stabilizatora sa este nemenili ) ale teraz uz bude potrebovat trochu poservisovat (ktore by nepotrebovalo) a Ujo mal Vectru 1.9 (sice bez DPF) nabehanych 400tis a menil akurat tak turbo .... pokial na tom jazdis jak dement tak sa ti ten motor spolahlivostou urcite neodvdaci ale to iste ani benzin ... ja som presvedceny o tom ze ten motor 200tis musi vydrzat ... aj ked ako pises dneska sa uz vsetko robi za najnizsie naklady a vsetko v sebe ma nejake kurvitko ... tak sa nechame prekvapit :D
Chevrolet Orlando MY2012 LTZ 2.0 VCDi 120KW M6 CarbonFlash !
Obrázek
Uživatelský avatar
Asphalte
Příspěvky: 222
Registrován: čtv lis 21, 2013 14:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: BAD BAT by Asphalte

Příspěvek od Asphalte »

Já obecně neodsuzuji diesely, bohužel čím modernější jsou, tím větší problémy s nimi jsou. Krásně je to vidět na motorech VW. Nesmrtelný diesel 1.9 TDI (stejně jako 1.9 CDTI ve Vectře) vystřídali hodně poruchovým a žravým 2.0 TDI, který ovšem plní přísnější normy EU. A jsme u toho, nebýt nařízení EU, tak dnes máte v autech výkoné a zábavné motory, bez zbytečných Start/Stopů, filtrů pevných částic a umělých normovaných spotřeb 4,5 litru.
BATMOBILE
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!

www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
Predoš
Příspěvky: 103
Registrován: pon kvě 13, 2013 14:30
Bydliště: Praha

Re: BAD BAT by Asphalte

Příspěvek od Predoš »

357 píše:Trošku s křížkem po funuse, lobovat za naftu... Ale na plyn není nikdy pozdě... :o)
vždyť jsem to už psal, plyn přece patří do sporáku :o) :PP: krom toho já se osobně vždy snažil motoru pomoct ve výkonu a ne ho ubírat :lol:
nyní: Honda CBR 600F 2012 - Akrapovič a CHEVROLET ORLANDO LTZ 2.0 VCDi 120kW/163k MT6 Start/Stop - bílá
dříve: Škoda 1000 Mb, Škoda 100, Škoda 105 M, Oltcit, Renault Twingo, Peugeot 307 Hdi, Suzuki Bandit 600N, Honda VTR 1000F
Uživatelský avatar
Asphalte
Příspěvky: 222
Registrován: čtv lis 21, 2013 14:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: BAD BAT by Asphalte

Příspěvek od Asphalte »

Tak konečně první má fotka hned po předání v Chevrolet.
Skoro vše proběhlo dobře, navíc tedy otěrové lišty a nástřik celého podvozku bitumenen.
Bohužel při přezouvání gum na zimní nebyl technik v Chevroletu asi moc kvalifikovaný a odřel 3 ze 4 ráfků. Takže následovala má reklamace a ujištění následné výměny 3 kusů příští týden za nové.
Přílohy
1. fotka.jpg
odřený ráfek.jpg
BATMOBILE
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!

www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
Poky Ul
Příspěvky: 2850
Registrován: ned srp 07, 2011 21:27
Bydliště: Ustí nad Labem

Re: BAD BAT by Asphalte

Příspěvek od Poky Ul »

Ten technik :roll: zřejmě slušný oddíl :lol:
Chevrolet Orlando LT+bílá OLYMPIC
1,8 16V benzín 104kW 141k
Chevrolet Orlando Club EAGLE SQUADRON
Daewoo Matiz 38Kw 52k ZLATEJ
www.chevroletorlando.webnode.cz
Uživatelský avatar
357
Příspěvky: 598
Registrován: pát dub 19, 2013 21:37
Bydliště: Praha

Re: BAD BAT by Asphalte

Příspěvek od 357 »

To přetřou stříbřenkou...
Chevrolet Orlando LT+ 1.8, 5MT, My13, bílá Summit, LPG
Uživatelský avatar
Asphalte
Příspěvky: 222
Registrován: čtv lis 21, 2013 14:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: BAD BAT by Asphalte

Příspěvek od Asphalte »

357 píše:To přetřou stříbřenkou...
Možná by stačil i stříbrněj lak na nehty :D

Teď vážně. Prodejce ovšem musel uznat, že tahle odřený kola (až na hliník) se v zimním provozu začnou loupat už po měsíci. Takže budu trvat na náhradě.
BATMOBILE
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!

www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
Uživatelský avatar
Asphalte
Příspěvky: 222
Registrován: čtv lis 21, 2013 14:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: BAD BAT by Asphalte

Příspěvek od Asphalte »

Dnes jsem měl možnost pro ostatní nafotit podvozek ošetřený Bitumenem

Odkaz zde: https://www.chevroletclub.cz/viewtopic. ... 06&t=21914
BATMOBILE
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!

www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
Uživatelský avatar
357
Příspěvky: 598
Registrován: pát dub 19, 2013 21:37
Bydliště: Praha

Re: BAD BAT by Asphalte

Příspěvek od 357 »

Asphalte píše:Prodejce ovšem musel uznat, že tahle odřený kola (až na hliník) se v zimním provozu začnou loupat už po měsíci. Takže budu trvat na náhradě.
Jen abys nedopad takhle... https://www.chevroletclub.cz/viewtopic. ... 55#p367518
Chevrolet Orlando LT+ 1.8, 5MT, My13, bílá Summit, LPG
Uživatelský avatar
Asphalte
Příspěvky: 222
Registrován: čtv lis 21, 2013 14:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: BAD BAT by Asphalte

Příspěvek od Asphalte »

Dnes jsem ještě zapracoval na mém miláčkovi. Protože se ještě naštěstí nesetkal se špatným počasím, pustil jsem se do řádného navoskování celé karoserie. Používám už léta autokosmetiku Meguiar´s. Zde, protože se jednalo o zcela nový lak stačilo použít Tech Wax 2,0 NXT generation.

Ještě mě čeká inpregnace všech skel přípravkem Rain Off. Rovněž používám léta. Aplikuji i na zpětná zrcátka. Cca od 60 km/h nemusím vůvec používat stěrače, v létě se tolik nelepí mouhy a v zimě zase námraza. Tento přípravek rovněž používám na impregranaci všech vnějších plastů a ne jinak tomu bude i u Orlíkam, který jich má požehnaně. Po impregnaci celého vozu se na něm výrazněji nedrží špína.

Na mytí používám výhradně šampón Ultimate Wash and Wax, který udržuje voskový film na karoserii, případně na exponovaných místech občas lehce doleštím produktem Quik Detailer. S ním se dá celé auto naleštit za cca 15 - 20 minut.

To jen tak pro inspiraci, jak udržuji svá auta.
Přílohy
nxt tech wax.jpg
Ultimate Wash and Wax.jpg
meguiars_quik_detailer.jpg
meguiars_quik_detailer.jpg (56.43 KiB) Zobrazeno 2550 x
BATMOBILE
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!

www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
Uživatelský avatar
Asphalte
Příspěvky: 222
Registrován: čtv lis 21, 2013 14:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: BAD BAT by Asphalte

Příspěvek od Asphalte »

357 píše:
Asphalte píše:Prodejce ovšem musel uznat, že tahle odřený kola (až na hliník) se v zimním provozu začnou loupat už po měsíci. Takže budu trvat na náhradě.
Jen abys nedopad takhle... https://www.chevroletclub.cz/viewtopic. ... 55#p367518
Tak to je opravdu masakr. Ovšem takto bych to taky nepřevzal. Pokud to budou chtít lakovat, tak budu chtít slevu a dolakuju si to raději sám.
BATMOBILE
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!

www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
Uživatelský avatar
Asphalte
Příspěvky: 222
Registrován: čtv lis 21, 2013 14:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: BAD BAT by Asphalte

Příspěvek od Asphalte »

Tak dnes jsem od prodejce mého nového auta obdržel slíbené gumové koberečky a řešil mou patálii s odřenými koly. Jejich návrh byl, že je přelakují, načež u mě narazili, protože jsem si koupil nové auto i s novými koly a ne nové auto s odřenými, případně opravovanými koly. Takže trvám na výměně za nová kola, která jsem si zaplatil. :twisted:
BATMOBILE
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!

www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
Uživatelský avatar
Asphalte
Příspěvky: 222
Registrován: čtv lis 21, 2013 14:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: BAD BAT by Asphalte

Příspěvek od Asphalte »

Za týden, co mám auto poctivě zajíždím. Mám už najeto lehce přes 700 km. Do práce tak nejezdím po dálnici (Praha - Plzeň), ale hezky po staré plzeňské. Dálnici mu dopřeju jen asi 5 km od Prahy a 5 km od Plzně. Jinak pěkně vytáčím, řadím, brzdím a to pořád dokola. Lenoch moje auto určitě nebude :D . Jinak zásadně jezdím na Vervu 100. Už na ní poslední 4 roky jezdilo i mé minulé auto a můžu jen chválit. Na Vervě 100 se mi navíc líbí, že je to palivo bez povinné biosložky, takže alespoň touto formou "bojuji" proti nařízení EU.
BATMOBILE
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!

www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
Odpovědět

Zpět na „Orlando - Club Cars - Auta členů“