Problem pri studenom starte.

Moderátoři: Blue Lanos, Scorpion.11, lomngi

Uživatelský avatar
Dusan19
Příspěvky: 338
Registrován: sob říj 03, 2009 02:58
Bydliště: hrinova

Re: Problem pri studenom starte.

Příspěvek od Dusan19 »

Filter meneni pred cca pol rokom. Sviecky cca 2 mesiace do zadu. Ja si myslim ze bude problem aj s vodou v nadrzi lebo ked sa netankuje do plna tak kondenzuje voda a ta sa usadza na dno nadrze. Zvykol som dost casto chodit na pumpu kde mali nadrz nad zemou, cize v lete na to pecie slnko. Je to klasicky Benkalor. Pocul som ze vela ludi mava prave problem ked sa tankuje z takychto zriadeni. Vcera mene sviecky z BOSCH na NGK tak uvidime ci to bude lepsie. Rano auto nastartovalo v pohode no bolo len -6 tak uvidme ked bude chladnejsie. Vyjazdim komplet celu nadrz a natankujem novy benzin.
5x lada 2101, Aro 240, Aveo sedan, biela farba, 1,4 16v 69kw
Reklama
 

Uživatelský avatar
ladinek
Příspěvky: 6582
Registrován: úte srp 04, 2009 19:49
Bydliště: Brno

Re: Problem pri studenom starte.

Příspěvek od ladinek »

Pozor na NGK to jsou kvalitní svíčky ale jsou o nějakej milimetr kratší než origo svíčky, mě taky dali NGK a za dva měsíce se ucpalo sítko snímače vačkového čidla. Před tím mě nesvítilo nic, teď mám origo a je klid. NGK jsou ve Favoritu, stali 120kč kus. Ješě mě napadlo, že může být špatná váha vzduchu, kolega má plyn a dělala mu to váha vzduchu. Upřímně plyn do auta bych nechtěl pokud není origo od výrobce z linky teba Fiat, koho znám ten s tím má jenom problémy, tak ať se daří, nejlepší s tím zajet na diagnostiku, takhle na nic stejně nepřijdeš :PP:
Aby zlo zvítězilo, stačí, když slušní lidé nedělají nic.
Edmund Burke

[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
Uživatelský avatar
Dusan19
Příspěvky: 338
Registrován: sob říj 03, 2009 02:58
Bydliště: hrinova

Re: Problem pri studenom starte.

Příspěvek od Dusan19 »

ladinek píše:Pozor na NGK to jsou kvalitní svíčky ale jsou o nějakej milimetr kratší než origo svíčky, mě taky dali NGK a za dva měsíce se ucpalo sítko snímače vačkového čidla. Před tím mě nesvítilo nic, teď mám origo a je klid. NGK jsou ve Favoritu, stali 120kč kus. Ješě mě napadlo, že může být špatná váha vzduchu, kolega má plyn a dělala mu to váha vzduchu. Upřímně plyn do auta bych nechtěl pokud není origo od výrobce z linky teba Fiat, koho znám ten s tím má jenom problémy, tak ať se daří, nejlepší s tím zajet na diagnostiku, takhle na nic stejně nepřijdeš :PP:
ladinek píše:
Ked davas original co odporucil vyrobca tak v com je problem? Ked ti da sviecku servis a mas na krabicke napisane GM to su sviecky NGK. Kukni na svicku mas tam napisane NGK
5x lada 2101, Aro 240, Aveo sedan, biela farba, 1,4 16v 69kw
Uživatelský avatar
ladinek
Příspěvky: 6582
Registrován: úte srp 04, 2009 19:49
Bydliště: Brno

Re: Problem pri studenom starte.

Příspěvek od ladinek »

Měl jsem NGK přímo na Aveo a byly kratší o 1,5mm podle katalogu. Jen říkám možný řešení. Sám to stejně asi nevymyslíš, těch závad tam může být mraky :roll:
Aby zlo zvítězilo, stačí, když slušní lidé nedělají nic.
Edmund Burke

[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
Uživatelský avatar
Eugo
Příspěvky: 792
Registrován: úte led 13, 2009 21:04
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem pri studenom starte.

Příspěvek od Eugo »

ladinek píše:Měl jsem NGK přímo na Aveo a byly kratší o 1,5mm podle katalogu. Jen říkám možný řešení. Sám to stejně asi nevymyslíš, těch závad tam může být mraky :roll:
Ladinek na nase motory sa predavaju dva tipy sviecok s rovnakym cislom len jedna ma koncove 9 a druha 11.to su to je vzdialenost elektrod tzv odtrh 0,9 a 1,1mm.spravne je 1,1 mm.cize ak si kupis sviecky s odtrhlahom 0,9mm staci si ju mierkami zvacsit na 1,1mm a je to.ja ich mam teraz v aute a no problem.
Nissan NV200 1,6 81kw
Mazda 3 2,0 benzin 121kw r.v.2014
Kia Pregio 2,7 D
Chevrolet Aveo 1,4 74 kW r.v.2008+LPG
Honda Shadow vt 750 c6
člen AVEO Fanclubu
Uživatelský avatar
lomngi
Příspěvky: 4540
Registrován: čtv bře 19, 2009 09:19
Bydliště: okr.Galanta . Slovensko

Re: Problem pri studenom starte.

Příspěvek od lomngi »

len že rozdíl v motoru u Vás je tiež Dušan má S-Tecc a Vy Eco - Tecc.
Aveo sedan 1.2 16 V
2DIN rádio -7" obrazovka, , cúvacia kamera,
handsfree, cúvacie senzory,
GPS, tmavé fólie, interier - Red and Black.
exterier podsvietený

Aveaci pridajte sa a rozšírte aveofanclubb


Kód: Vybrat vše

http://aveofanclub-sk.webnode.sk/o-nas
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem pri studenom starte.

Příspěvek od palikx »

nejspis vstrikovace.problem v pumpe bych nevidel tak jak myslel lomngi
vetsina plynovych aut maji se vstriky problem uz v 50 tis.
sance je ten cistic a novy benzin.pokud to nepomuze zkusit nechat vycistit vstriky ultrazvukem.
pokud i tak nic pouze vymena.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
Eugo
Příspěvky: 792
Registrován: úte led 13, 2009 21:04
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem pri studenom starte.

Příspěvek od Eugo »

lomngi píše:len že rozdíl v motoru u Vás je tiež Dušan má S-Tecc a Vy Eco - Tecc.
Ja viem a dusanovi som napisal presny tip sviecok aky tam ma mat podla jeho manualu a predpokladam ze taky tip aj kupil.mi s ladinkom mame iny motor a aj uplne ine sviecky nam tam idu ako dusanovi.dokonca sviecky na moje aveo som zohnal len v carmaxe.nikde inde sa nedaju na nete zohnat iba na zahranicnych strankach.
Nissan NV200 1,6 81kw
Mazda 3 2,0 benzin 121kw r.v.2014
Kia Pregio 2,7 D
Chevrolet Aveo 1,4 74 kW r.v.2008+LPG
Honda Shadow vt 750 c6
člen AVEO Fanclubu
Uživatelský avatar
Dusan19
Příspěvky: 338
Registrován: sob říj 03, 2009 02:58
Bydliště: hrinova

Re: Problem pri studenom starte.

Příspěvek od Dusan19 »

palikx píše:nejspis vstrikovace.problem v pumpe bych nevidel tak jak myslel lomngi
vetsina plynovych aut maji se vstriky problem uz v 50 tis.
sance je ten cistic a novy benzin.pokud to nepomuze zkusit nechat vycistit vstriky ultrazvukem.
pokud i tak nic pouze vymena.
Autom na plyn jazdim len 10 000 Km tak vstrekovace by som z toho vynechal.
Skor by som tipoval beznzin a sviecky no uvidime ked bude chladnejsie.
5x lada 2101, Aro 240, Aveo sedan, biela farba, 1,4 16v 69kw
Uživatelský avatar
lomngi
Příspěvky: 4540
Registrován: čtv bře 19, 2009 09:19
Bydliště: okr.Galanta . Slovensko

Re: Problem pri studenom starte.

Příspěvek od lomngi »

Ja si tiež myslím že slabí prietok majú vstrekovače.. palikx to pochopil hned po mojej prvej otázke a nápade ako skusiť štarovať..
Dušan Ty si druhý za tento mesiac ktorý maju problém so štrekovaním
Pred 10 dnami som menil vstrekovače v jednom aveu. nemenovaný člen fóra tiež sa obrátil s podobným problémom ako TY.
Po výmene strekovačov je všetko OK. Samozrejme aj palivový filter sa menil.
3-4 valec mal špatné vstrekovače.
problém je v tom že tieto sa ani mechanicky čistiť nedajú jedine ako palikx píše - s ultrazvukom.
Najbližšie ked budú mať v lídli ultrazvukový čisťič budem si musieť kúpiť. využijem to aj na šperky aj na okuliare, aj na iné veci
Aveo sedan 1.2 16 V
2DIN rádio -7" obrazovka, , cúvacia kamera,
handsfree, cúvacie senzory,
GPS, tmavé fólie, interier - Red and Black.
exterier podsvietený

Aveaci pridajte sa a rozšírte aveofanclubb


Kód: Vybrat vše

http://aveofanclub-sk.webnode.sk/o-nas
saamm
Příspěvky: 818
Registrován: úte led 13, 2009 19:21
Bydliště: Kraj - Zlín

Re: Problem pri studenom starte.

Příspěvek od saamm »

Plyn patří do kamen a ne do aut. V tom případě vám odpadnou problémy. Pořizovací cena taky není zanedbatelná. A poměr cena benzinu a plynu=vyšší náklady na opravy a stracené nervy co s tím autem zase je. To je jen můj sokr. názor.

člen AVEO Fanclubu č.4

Od 27.5. 2014 již jenom člen.
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Re: Problem pri studenom starte.

Příspěvek od Richard »

s tímhle názorem bych trochu polemizoval...... plyn v autě není k zahození jezdím na něj už přes 10 let a OK.......
Když to blbě startuje studený, skoro vždy je problém v chudé směsi.... tedy málo benzínu..... prostě vstřikovače nevstříknou dost benzínu aby se motor udržel v chodu..... (vyčistit ultrazvukem , nebo vyměnit - při provozu na LPG neběhají a mohou zatuhnout a zaschnout) ještě může být problém v nízkém tlaku ve vstřikovací liště......tedy el. čerpadlo paliva nedává potřebný tlak do vstřikovací lišty (obvykle kolem 3 atmosfér)
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Uživatelský avatar
lomngi
Příspěvky: 4540
Registrován: čtv bře 19, 2009 09:19
Bydliště: okr.Galanta . Slovensko

Re: Problem pri studenom starte.

Příspěvek od lomngi »

Richard píše: ještě může být problém v nízkém tlaku ve vstřikovací liště......tedy el. čerpadlo paliva nedáva potrebný tlak do vstřikovací lišty (obvykle kolem 3 atmosfér)
Preto som sa spýtal kedy menil palivový filter.. naj častejší problém je v tedy keď filter je zanesený a klesne tlak v systéme.
Na obrázku je vnútro filtra po 20 tisíc km - čo je šedé malo byť bielé.
Přílohy
filter.jpg
Aveo sedan 1.2 16 V
2DIN rádio -7" obrazovka, , cúvacia kamera,
handsfree, cúvacie senzory,
GPS, tmavé fólie, interier - Red and Black.
exterier podsvietený

Aveaci pridajte sa a rozšírte aveofanclubb


Kód: Vybrat vše

http://aveofanclub-sk.webnode.sk/o-nas
Uživatelský avatar
frezzi
Příspěvky: 1576
Registrován: pon říj 08, 2012 17:10
Bydliště: Slovensko

Re: Problem pri studenom starte.

Příspěvek od frezzi »

mne sa minule stalo že auto noc stálo pričom mohlo býť tak -5°C až -7°C a ráno som to nemohol naštartovať ....až na 4tý pokus mi to naskočilo ......a motor sa mi nezohreje na požadovanú teplotu , ručička teplomera je oveľa nižšie ako doteraz bola a hreje sa dlho jak p*** :evil: ....
Aveo 1.4 16V 69Kw, sedan Šedá Metalíza -
výbava : čím ďalej tým lepšia :D
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Re: Problem pri studenom starte.

Příspěvek od Richard »

frezzi píše:mne sa minule stalo že auto noc stálo pričom mohlo býť tak -5°C až -7°C a ráno som to nemohol naštartovať ....až na 4tý pokus mi to naskočilo ......a motor sa mi nezohreje na požadovanú teplotu , ručička teplomera je oveľa nižšie ako doteraz bola a hreje sa dlho jak p*** :evil: ....
To jestli autí v -7 nestartuje je jedna závada ..... (baterka, kabely, svíčky, zapalovací modul, vstřiky atd.) a to že se neohřeje je zcela jiná závada, nejspíš termostat, to jestli je to opravdu termostat zjistíš velmi jednoduše nastartuješ studený motor a šaháš na hadici co vede z motoru do chladiče nahoru...... hadice musí být studená (max. malinko vlažná) a najednou bude vařící ( to jak se při nějakých 88°C otevře termostat) takhle je to správně a termostat je OK. Pokud se ti hadice ohřívá postupně (je čím dál teplejší) propouští ti termostat a motor prostě neohřeješ.....Ještě se dá blbej termostat zjistit tak, že v zimě když jedeš delší dobu např. z dlouhýho kopce, leze ti ručička teploměru dolů........ Každopádně co nejdřív termostat vyměnit, máš vyšší spotřebu a motor se víc opotřebovává. První pomoc je karton před chladič.... ale musíš hlídat teplotu abys to neuvařil když budeš třeba poskakovat v koloně, nebo pojedeš rychle po dálnici.....
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Odpovědět

Zpět na „Aveo - Motory“