Stránka 2 z 7

Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Napsal: pon lis 12, 2012 21:33
od odrifuk
Teplomer motora je asi v polovici medzi max a min.
predpokladám že je to asi 90 :?: možno viac nevystúpi nikdy
http://www.youtube.com/watch?v=3404Fpjq ... re=related

Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Napsal: pon lis 12, 2012 22:44
od Mysak_Bob
Panove, nevim, jak je to u Cruze, ale u me 406 (2.0HDI) se mi voda zahreje (na cca 90°C) behem 5-7km - pri tomto podzimnim pocasi, ale olej, ten se zahreje (na beznou provozni teplotu) tak po 15-20km. Takze pokud bych mel jezdit do prace pod 20km, tak bych sel radsi do 1,8 benzinu.

Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Napsal: úte lis 13, 2012 06:25
od smire666
No u Cruza je to ako odrifuk píše, on ho má ( 120kW ), takže 3-5km -i

Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Napsal: úte lis 13, 2012 07:52
od romanbb
No neviem ako vy pani, ale ja mam tiez 120kw a ked je von cca 8st tak trva 13-15km zhruba zahriatie na 90, takze sa chcem spytat kolko tocite otacok :) lebo mi to pride divne ze za 3-5 minut sa to zahreje.

Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Napsal: úte lis 13, 2012 08:15
od micho
Zohriatie na prevádzkovú teplotu pri týchto vonkajších teplotách (dnes ráno +7st a protivietor) trvá môjmu autu cca 3-4km (1km po meste, zbytok už mimo mesta na okreskách). Tých 3-5km pri dieseli a teplotách +1st mi príde hodne optimistické.
To, že mi auto začne kúriť podstatne skôr (teda v interiéri mám tých +18 po cca 2km) a aj že ručička teplomera sa začne odlepovať od nuly je druhá vec :!:

Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Napsal: úte lis 13, 2012 09:56
od romanbb
myslím, že je reč ale o nafte... :)

Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Napsal: úte lis 13, 2012 10:12
od micho
Veď práve. Benzín sa vo všeobecnosti skôr zohrieva, takže ak sa môj benzínový motor zahreje za 3-4km pri +7st, príde mi nereálne, že sa diesel zahreje za 4-5km pri +1st. Ale to som aj písal vo svojom príspevku ;)

Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Napsal: úte lis 13, 2012 10:25
od mino
Tak to sa nezdá ani mne tých 90 st po 3-5 km. Mne sa benzín po presne 5,5 km pohybuje okolo 60 st.

Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Napsal: úte lis 13, 2012 10:30
od odrifuk
Nemeral som to presne bol to odhad :mrgreen:
Dnes sa na to pozriem a napíšem :?:

Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Napsal: úte lis 13, 2012 11:32
od chester172
Ako nemam priamo skusenost s motormi co su v chevroletoch, ale co mam teraz benzin 1.4 od VW tak normalnou jazdou sa mi zohraje po 3KM

Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Napsal: úte lis 13, 2012 11:40
od smire666
Hm, akurát tam máš hliníkový blok motora, tu je liatinový, to môže robiť trošku rozdiel. Hliník rýchlejšie odvádza teplo do chladiaceho okruhu, takže sa môže blok okolo valcov skôr zohriať, či?
Na druhej strane liatinový blok môže byť o niečo tenší, tak neviem...

Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Napsal: úte lis 13, 2012 11:43
od pejee
Nevím jak cruze, aveo nemá budíky na teplotu, jen kontrolku při přehřátí - zatím ještě nesvítila. Na opelu benzín. motor se zahřeje zhruba kolem těch 5km na 80stupňů, na 90 se dostanu jen občas ve městě..jinak mezi 80 a 90.. 4km sjezd z kopce na neutrál nebo rychlost to jde zase pod 80

Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Napsal: úte lis 13, 2012 11:45
od jezevec
dnes jsem se díval, ráno bylo 7° a na 90° se to ohřálo za 4km klidnou jízdou mimo město. ale počkáme, co naměří odrifuk :PP:

Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Napsal: úte lis 13, 2012 11:46
od Dannik91
Při mojí časté trase 8km přijedu a motor mám už dávno zahřátý, odhaduju někde kolem 5km při teplotě 0-10°C.

jezevec: Problém s filtrem, jak pozoruji, je dost individuální věc. Nejvíc problémů mám s ním asi na foru já. Vypaluju dost často. I když se to po poslední výměně oleje (po 2500km) trochu zlepšilo. Samozřejmě, že krátké trasy nejsou zrovna vhodné, ale už několikrát se mi stalo, že jsem byl mimo Prahu cca 150km, filtr nic a 500m před barákem mi začal vypalovat, tak jsem se zase otočil a jel na "výlet". A tohle se stalo už více lidem, takže můžeš jezdit po dálnici, ale můžeš začít vypalovat až u baráku. Jak říkám, já mám dost náladový filtr.

Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Napsal: úte lis 13, 2012 12:01
od odrifuk
Ja mám cyklus vypaľovania od 600 do 1000 km podľa dĺžky trás. :D