Stránka 2 z 9

Re: 1,4 TURBO 16V 140k

Napsal: úte lis 06, 2012 19:00
od milosh
No ja jezdim prevazne mestoi takze start/stop bych urcite uvital ale pouze v kombinaci s automatem, coz se nedela :(

Jinak par referenci mate na astra j foru na tento motor, to auto je taky celkem tezky tak si udelejte nazor sami, ja myslim ze to je dostacujici.

Re: 1,4 TURBO 16V 140k

Napsal: úte lis 06, 2012 19:13
od Pajin
pejee píše:Tento motor bych nebral, sice ty údaje jsou hezké ale na tak těžké auto .. bude se trápit zbytečně, spíš na aveo 5dv. to by ještě šlo ..
Motor se dává i do Orlanda a to je mnohem těžší auto takže s Cruzem zacvičí ještě víc a to s Orlandem dělá už diví máme tento motor v tesťáku u nás a za mě říkám bomba. ještě neznám 1.7 diesel ale 1.4 T je upě hlavní favorit s benzínu. takže asi tak.

Re: 1,4 TURBO 16V 140k

Napsal: úte lis 06, 2012 19:15
od smire666
Hej, 1,4ka sa vyrovná kW ale nie krútiacim momentom. Ten má okolo 200Nm, čmoud 360...

Re: 1,4 TURBO 16V 140k

Napsal: úte lis 06, 2012 19:17
od Krtek
milosh píše:No ja jezdim prevazne mestoi takze start/stop bych urcite uvital ale pouze v kombinaci s automatem, coz se nedela :(

Jinak par referenci mate na astra j foru na tento motor, to auto je taky celkem tezky tak si udelejte nazor sami, ja myslim ze to je dostacujici.
Pseudoekologie... Ušetříš nějaký CO2 (palivo neušetříš, neboj) zato dojebeš brzy baterku a hurá pro nový olovo a kyselinu ! Tomu řikam ekologie :-( To je ekoligický asi jako prius -P

Z motoru jako takovýho bych strach neměl. Většina 1.6 a 1.8 maji výkon mnohem menší a krouťáka taky sotva dvoutřetinovej. Teda z pocitu jízdy. V trvanlivost nafukovacích pidimotorů pořád nevěřim.

Re: 1,4 TURBO 16V 140k

Napsal: úte lis 06, 2012 19:24
od honzik
Já mám 1.8 a neměnil bych. je to jednoduchý osvědčený motor, nepotřebuje žádnou zvláštní péči a údržbu. 1.4 s turbem je sice moderní, ale také složitější motor, a čím více součástí, tím větší šance na poruchu. a spotřeba asi taky nebude o moc nižší, protože ten motor se taky nadře, než těžké cruze rozhýbe.
A stará motorářská pravda říká, že objem ničém nenahradíš...
Ty se musíš rozhodnout sám, nejlépe vyzkoušet oba motory hned po sobě.
...takže kdybych šel teď pro nové auto, vybral bych si stejný motor, ale místo sedanu kombi ( v autosalonu Horečka v Kuníně mají jednoho v hnědé barvě a vypadá skvěle...).

Re: 1,4 TURBO 16V 140k

Napsal: úte lis 06, 2012 19:26
od Rudolf Š.
ale kombík není pro rodinu, dle mého názoru je to jen pro dva lidi, vzadu není žádné místo i já v Aveu mám vzadu více místa jak v SWčku -P -P

Re: 1,4 TURBO 16V 140k

Napsal: úte lis 06, 2012 19:31
od Krtek
Určitě ? Já myslel že kombík, HB i sedan maji vzadu stejně místa pro lidi a liší se jenom kufrem

Re: 1,4 TURBO 16V 140k

Napsal: úte lis 06, 2012 19:39
od Pajin
Rudolf Š. píše:ale kombík není pro rodinu, dle mého názoru je to jen pro dva lidi, vzadu není žádné místo i já v Aveu mám vzadu více místa jak v SWčku -P -P
trošku odvážne tvrzení, ale proč né každý má svůj názor. já bych pravě cruze sw pro rodinu bral když nechce člověk tak velký auto jako je Orlando.

Re: 1,4 TURBO 16V 140k

Napsal: úte lis 06, 2012 19:46
od honzik
...kombík je "právě" pro rodinu, já ho nepotřebuji, ale líbí se mi.

Re: 1,4 TURBO 16V 140k

Napsal: úte lis 06, 2012 19:49
od Rudolf Š.
Pajin: nemyslím tím na šířku, ale místo pro nohy, když jsem dal v SWčku sedadlo úplně dozadu tak je tam tak málo místa že tam nedá nohy můj tříletý bratr -P -P ale v Aveu si dozadu sednu já (není to sice moc) se svými 180 centimetry -i -i

Re: 1,4 TURBO 16V 140k

Napsal: úte lis 06, 2012 19:50
od Rudolf Š.
Krtek: to nevím HB a ani sedana jsem nezkoumal -P

Re: 1,4 TURBO 16V 140k

Napsal: úte lis 06, 2012 20:00
od smire666
Rudo a ty by si jazdil tak že by si mal sedadlo úplne vzadu? ;)

to Krtek: do áut so systémom štart-stop by po správnosti mali ísť iné akumulátory ako klasické. Či to má Chevy tak ošetrené ako iné značky, netuším ( iba dúfam, inak s tým budú fakt len problémy )...

Re: 1,4 TURBO 16V 140k

Napsal: úte lis 06, 2012 20:04
od Rudolf Š.
když jsem si do toho pohodlně sedl tak byla dost vzadu, ale je pravda že ne úplně, ale jsou vyšší lidé jako já -i

Re: 1,4 TURBO 16V 140k

Napsal: úte lis 06, 2012 20:06
od smire666
O to mi šlo. Keď pozerám auto, hodnotím ho podľa seba, či bude vyhovovať mne. Či by bolo dobré iným je mi u r.ci :D :PP: ( samozrejme, zohľadňujem rodinu, ktorá bude sedieť so mnou, nie dvojmetrového suseda ) :mrgreen:

Re: 1,4 TURBO 16V 140k

Napsal: úte lis 06, 2012 20:07
od Dannik91
Rozdíl délky HB a sedanu je 7cm. Ve prospěch sedanu samozřejmě.
Musím souhlasit s Honzíkem a starou motorkářskou pravdou...
Co je to za módu? Za chvíli se budou dělat motory s objemem pod 1 litr a výkonem (papírovým) rovnajícím se třeba 2,5litrovýmu staršímu motoru. :lol: Už tak jsou ty motory dneska až zbytečně předimenzovaný a stačí jen maličkost a všechno se zesere. Obecně je to známý o dnešních dieselech.
Např. tu novou 1,7 nedoporučují ani prodejci. Nemít náladový filtr, tak jsem s mým motorem absolutně spokojen. Když prostě potřebuju, tak na to šlápnu a to auto jede, ne jako když jsem zkoušel benál 1,6 a 1,8. (mě tu zase všichni benzíňaci sežerou :DDDD) Tímto na nikoho neútočim, jen říkám svůj názor a myslím si, že asi jediný ten 2.0 je adekvátní ke Cruzovi (hl. k SW), pokud chcete auto, který to umí v křižovatce odpíchnout, když potřebujete rychle předjet atd. atd. Ale na druhou stranu je to motor za trest, alespoň u mě, já furt vypaluju.