


Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666
zase někdo promluvilgolias píše:ty si vole zneužívanej nebo co? Vem staré duchnu a nacpi ju za masku, pro jistotu víš.Joztar píše:ty si ma ale zotrel teraz ... asi sa pojdem vyplakat ... takychto k*k*t*v na forach mam najradsej ... pokial nemas k teme co povedat radsej sa nevyjadruj.golias píše:já mám nápad! vem si ten karton a běž na psychinu![]()
to se dávalo na 120tky
![]()
... zvysenie doby nahriatia motora pocitujem uz teraz a to su vonku 2 stupne ... pri -15 sa mi ani poriadne nenahreje pokial neprejdem 30 km na jedno nastartovanie mozno aj viacej ... zimna clona sa dava na vsetke dizly aj moderne v zime pokial chces mat skor nahriaty motor ...Nechápu co jste tady někteří za TUNINGÁŘE.
![]()
![]()
Teplota vzduchu NEklesá se stoupající rychlostí proudění!!! Ne, že by to bylo podstatné pro téma tohoto vlákna, ale přesto je nemožné neuvést to na správnou míru. Teplota vzduchu není závislá na rychlosti proudění.Kaštan píše:Protože jsem nechtěl nic rozebírat, "ukrojil" jsem kus (2ks) karimatky, stříkl je na černo a prdnul jsem je na čenich. Sice je pravdou, že ohřev motoru řídí termostat, ale jezdím 20km štreky a je to poznat a navíc doufám, že když přijde "krut", budu stát celej den na parkovišti u fabriky, že třeba nějaká desetinka stupně mě zachrání od zamrznutí naftového filtru. Pro ty "chytřejší štouraly tady, teplota vzduchu klesá se stoupající rychlostí proudění.
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |