protaceni za studena

Diskusní forum Daewoo Lanos Clubu.

Moderátor: Blue Lanos

Uživatelský avatar
vado
Příspěvky: 1026
Registrován: pon srp 16, 2004 07:20
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vado »

petrm píše:Já zahřívám motor tak že ráno přijdu k autu nastartuju a jdu oškrábat okna a když doškrábu nasednu a už v celku normálně jedu a auto už začíná mírně topit takže se nemusím bát 8)
Ja to robim presne tak isto, ale este tak prve dva km jazdim len uplne nalahko, tak do 2200-2500 ot/min :roll:. Potom sa odlepi rucicka teplomera od zarazky :lol: a mozem ist uplne normalne.
V.

S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black

Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
Reklama
 

Uživatelský avatar
mrk
Příspěvky: 2098
Registrován: pát led 23, 2004 19:51
Bydliště: Piešťany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrk »

ja to tiez tak robim, ale ja aj potom jazdim nalahko :lol:
Daewoo Lanos 1.5
Škoda Octavia 1.6
Uživatelský avatar
Radoslav Hološka
Příspěvky: 856
Registrován: sob kvě 08, 2004 09:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radoslav Hološka »

Tak tak,ved sme tu vsetci rovnaka krvna skupina nie? Kazdy by tu z nas po kazdom kupil druhe auto. Ale od inych - sviatocnych vodicov,ktori nevedia co je to a ako pracuje motor nikdy. :o :roll:
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

Slyšel jsem o nějakým způsobu, jak rychle ohřát motor.
1. Přidělá se nějaký malý motorek na benzin a na dálku se tento nastartuje, třeba 1/2 hodiny před odjezdem, a on běží ohřívá vodu v motoru a v topení a vy vklidu pijete doma kafe. Pak jdete k autu v něm +23 okna čistá a celá ta sranda stojí asi 1/2 litru benzínu a cca 2000 Euro. Tvrdí, že se to vyplatí a investice se vrátí vyšší životností motoru. :)
2. levnější je přidat do vodního oběhu patronu (vypadá to jako výměník na topení doma) naplněnou nějakou boritou solí. Ta sice netopí, ale když se k ní dostane teplo cca 20 C z motoru začne měnit skupenství a vydává ze sebe dost tepla. Funguje to asi takhle: Natočíš a např. za minutu ti vyjede ručička teploměru na nějakech 50 C. Auto topí a také se méně opotřebovává. Když pak zase patrona po jízdě zchladne změní skupenství a je zas při dalším startu schopna pomoci s ohřátím.
Neví někdo něco konkrétnějšího? Jeden ze způsobů se tuším jmenuje "Steigheinzung" nebo tak a ten druhý nevím. :?
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Uživatelský avatar
T-PK
Příspěvky: 501
Registrován: úte srp 31, 2004 09:49
Bydliště: Frýdlant nad Ostravicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od T-PK »

Hele,dkyž hledáš něco takového,tak 2000 euro je trochu moc,ne?Co takhle toto: http://bezpol.wz.cz/guard_t700.htm
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

T-PK píše:Hele,dkyž hledáš něco takového,tak 2000 euro je trochu moc,ne?Co takhle toto: http://bezpol.wz.cz/guard_t700.htm
Jo to je OK, ale tímhle svýmu motoru nepomůžeš. Proto se tam dává malej motorek a ten to předem ohřeje, tak , že nastartuješ vlastně teplý motor :)
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Uživatelský avatar
petrm
Příspěvky: 2945
Registrován: ned zář 28, 2003 19:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrm »

To co popisuješ Richarde je v prvním případě nezávislé topení a jeho cena hodně záleží na tom jak dobře ho chceš ovládat jestli programováním a nebo dálkově nebo telefonem o tom druhém sem nikdy neslyšel . Nezávislé topení není problém do auta dodělat a základní stojí kolem tuším 10 000 Kč pak záleží právě na tom jak ho budeš ovládat 8)
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

Petře, asi před 2 - 3 roky jsem na satelitu viděl reklamu na tohle topení, stála v Alpách řada omrzlejch aut a mezi nima jedno krásně rozmrzlý. Otázka, který z nich používá ten systém (byl tam pak vidět navíc takovej malej motorek připojenej na benzin a do vody a cena byla asi tak 3000 Marek) tak jsem plácnul 2000 EUR. A o tom přitopení tou patronou mi říkal kámoš. Proto se ptám, jestli o tom někdo něco neví. Možná je tam naplněno něco jako v těch pytlících co hřejou, co já vím? :D
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Uživatelský avatar
petrm
Příspěvky: 2945
Registrován: ned zář 28, 2003 19:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrm »

Jo s těma cenama je to normální co bylo ještě nedávno povážováno za naprostý luxus se dneska stává běžnou věcí a za pár měsíců to bude banalita za pár korun ale vývoj jde dál a zase je něco strašně super ale drahý a když už cena klesne natolik kolik sme ochotni akceptovat tak se zase vyskytne něco nového dokonalejšího ale zase dražšího a tak pořád jen čekáme na výprodeje a kupujem si vlastně zastaralé zboží nejlíp by o tom mohli vyprávět ti co dělají v počitačích že ??? to co si dneska kupuju je vlastně už zastaralé a je tu něco nového a výkonějšího ;)
Návštěvník

vytočný motor za studena

Příspěvek od Návštěvník »

muže se sta že se zadře motor,nebo ohne hlava.tonto stav je tak navýměnu motoru :cry:
Odpovědět

Zpět na „LANOS“