Stránka 2 z 2

Re: ORLANDO 1.8 LTZ A PALIVO E85

Napsal: ned pro 04, 2011 20:38
od luke1
Byt Tebou, tak bych to zkusil resit primo s prodejcem...i kdyz prijdes na to, jake upravy je potreba udelat, stejne je riziko, ze se Ti pak treba posere neco co s tim ani nesouvisi, ale kdyz prijdou na to, ze jsi jezdil na ne oficialne povolene palivo, tak Ti zaruku neuznaji....zkus spis LPG ;)

Re: ORLANDO 1.8 LTZ A PALIVO E85

Napsal: ned pro 04, 2011 20:46
od Akri
To predelani neni extra nakladne, to si najdes vsude, kde, co a jak. Ale jde o to, ze jestli to oficialne neposveti Chevrolet CR, co budes delat v pripade poruchy motoru, napriklad? Tou upravou bez schvaleni chevy, padne zaruka.
Osobne si myslim, ze kdyz jde udelat prestavba v pohode na starsich autech, nebyl by technicky zadny problem, spis bych to videl na jak se k tomu stavi Chevrolet.
Neni prece tak tezky poslat email na zastoupeni, a vis na cem jsi, ja si myslim, ze tady to nikdo z duvodu te zaruky zatim neresil.

Tady jsem nasel firmu, co to montuje a z toho co tam pisi, je zrejme, ze to jde do vseho..teoreticky:-)
http://www.autoopravy-cap.cz/ethanol.html

Re: ORLANDO 1.8 LTZ A PALIVO E85

Napsal: ned pro 04, 2011 20:54
od Akri
luke1 píše:Byt Tebou, tak bych to zkusil resit primo s prodejcem...i kdyz prijdes na to, jake upravy je potreba udelat, stejne je riziko, ze se Ti pak treba posere neco co s tim ani nesouvisi, ale kdyz prijdou na to, ze jsi jezdil na ne oficialne povolene palivo, tak Ti zaruku neuznaji....zkus spis LPG ;)
On zrejme nechce LPG, vis jak to je, nadrz navic, mnohem vetsi investice, nemoznost vjezdu do podzemnich, nadzemnich garazi a podobne.
Ja tomu rozumim, myslenka je to dobra, treba zjisti vic ;)

Re: ORLANDO 1.8 LTZ A PALIVO E85

Napsal: ned pro 04, 2011 22:25
od ZDENĚK XLX
u prodejce jsem se ptal zda mužu použít palivoE85. odpověd znela CO TO JE? General Motors toto palivo v usa plněn podporuje ale k nám to jeste nedošlo.

Re: ORLANDO 1.8 LTZ A PALIVO E85

Napsal: pon pro 05, 2011 14:39
od Jožan
Kdo chce jezdit na E85 tak má několik možností.
Při koupi nového auta se bude zajímat, zda mu prodejce je schopen dodat auto, které je vyrobeno i na E85 a tím pádem využívat všech daňových výhod, která mu tato koupě přinese.

Kdo má již auto na benzín a chce na E85 jezdit a nemá obavu, tak začne tankovat benzín v určitém poměru s E85. Ze začátku je lepší dávat E 85 méně cca poměr BA 95 3 : E85 1 díl, z důvodu, že E85 na sebe váže kondensovanou vodu a nečistoty, které jsou vytvořeny v palivovém systému. Po ujetí cca 1000 km je dobré vyměnit palivový filtr a také vzduchový filtr. Čistota filtrů je důležitá, velice ovlivňuje jízdní vlastnosti a spotřebu vozidla. Po výměně filtrů si každý musí najít u svého vozidla ideální poměr E85 a BA 95, aby vozidlo nezlobilo, zejména při studených ranních startech. Na základě zkušeností je vysledováno, že ideální poměr je 1:1.

Další možnost je si nechat upravit vozidlo u odborné firmy tak, že je možno jezdit na čistý E 85 .

Jinak jsem našel skvělý článek: http://www.4cc.eu/E85_faq.htm

Re: ORLANDO 1.8 LTZ A PALIVO E85

Napsal: pon pro 05, 2011 17:36
od Poky Ul
Tady je taky jedna stránka http://www.bioe85.eu/

Re: ORLANDO 1.8 LTZ A PALIVO E85

Napsal: úte pro 06, 2011 02:55
od Jožan
Můj pohled: 1, jako bejvalej chemik,ethanol nezpůsobuje korozi,to způsobuje methanol.
2, co přidáváme do nádrže aby jsme před zimou vyloučili mini kapičky vody-ethanol(Velfobin a jiné názvy).
3, ale ten kámoš co má toho Focuse udělanýho na E85 loni v zimě občas nenastartoval.
Líh jako takový se chová hrozně specificky,ani bych se tak nebál o motor,jako spíš o těsnění-hadičky.Už v návodu píšou že max.10 procent ethanolu.Oktanové číslo je v tomto směru zavádějící,zvyšování oktanového čísla u benzínu znamená že obsahuje speciální mazací přísady ke snížení třecích ztrát paliva, což zvyšuje výkon motoru.Oktanové číslo je jedna ze základních charakteristik paliv do spalovacích motorů, vyjadřuje odolnost paliva proti samozápalu při kompresi ve válci spalovacího motoru,což mi u ethanolu přijde divný-106.To by to auto mělo jet jak divý,ale diskuze na internetu tomu moc nenasvědčují. -P

Re: ORLANDO 1.8 LTZ A PALIVO E85

Napsal: stř led 09, 2013 08:56
od Kaštan
Když koukám na datum tak s křížkem po funuse ale přeci, synovec si nechal překopnout pašáta, šestiválec bratru za 14 000kč, prý u čtyřválce kolem 8 000kč, je pravdou, že letos zima nic moc, ale starty v poho a stojí u bytovky, na prachy z původních 15l šel po přepočtu na 9l benálu, Jinak může jezdit jak na benoš, tak na ethanol. Jak psáno výše, žádná další nádrž, revize a podobné starosti, ale ekonomicky asi vychází úspornější LPG.

Re: ORLANDO 1.8 LTZ A PALIVO E85

Napsal: stř led 09, 2013 12:31
od Krtek
Sorry že linkuju jinam ale nechce se mi to celý kopčit sem. Kámoš co se tim zabejvá to kapku rozebral tady (Fido):

http://cafe.mujsob.cz/index.php?topic=101.0

Neušetříš ale auto jede naopak líp páč se zvedne max výkon (i spotřeba).

Re: ORLANDO 1.8 LTZ A PALIVO E85

Napsal: ned led 20, 2013 00:13
od Kaštan
Kdyby jste měl někdo konkrétní otázky co se týká přestavby na E85, nebo jak to jede, žere a tak podobně, napiště meila na Fazer88@seznam.cz, jak píšu výše, má přestavěnýho Pašáta.