Stránka 2 z 10

Re: Česko - Slovenská súťaž o NAJ servis roka 2011

Napsal: pát úno 18, 2011 11:54
od Scorpion.11
Dimco Nubira 97 píše:Bolo by dobré napísať aj cenu koľko ťa to vyšlo prípadne rozpísať za čo si koľko vypýtali...
-i jj řiďte se prosím danýma pravidlama -i
Lomngi to nahoře jasně napsal - že každý člen po návšteve akého kolvek autorizovaného servisu napíše podľa seba menšiu recenziu plus pridelí body od 0 až po 10 , a priloží kópiu dokladu o zaplatení za prevedenu prácu, aby nedošlo zneužívaní súťaže :PP:

Re: Česko - Slovenská súťaž o NAJ servis roka 2011

Napsal: ned úno 20, 2011 11:37
od lomngi
Kjub píše:Takze vo Fancare som bol na 1.garancke a bolo to v pohode. Kedze som mal auto v poriadku, nic extra nebolo treba robit, tak to bolo jednoduche. Boli celkom rychli, trvalo im to asi 2,5 hod. Chlapik mi vsetko bez komentara odovzdal. Spytal som sa ho co a ako, a ochotne kukol do zaznamu, ze nic sa nevyskytlo a vsetko je OK.
Ziadna extra (bonus) sluzba pre zakaznika sa nekonala. :roll:
Ale urobili si svoju robotu, aspon dufam (nekontroloval som ich), takze davam 9 z 10. :PP:

Prikladam, co som platil (uz je to v sekcii Cruze, ale dam to aj sem)-Fancar, zima 2011:

vlozka ol.filtra 28,02.-
Pel.filter 11,09.-
Olej GM 5W 40 Supreme+ 95,24.-
Cistic odmastnovac 2,34.-
Pasta mazadlo 2,16.-
Prehliadka po 15000km 44,81.-
Nastavenie intervalu vymeny oleja 11,47.- (toto sa mi zda smiesne ze si uctuju...)
spolu: 195,13.-
Podľa toho čo píše dovozca tak 2 pokožky by nemali účtovať vôbec. A to prehliadku a nastavetenie intervalu výmenu oleja. A to ani neviem ci u avea sa dá nastaviť. Ale u cruza možno áno.

Re: Česko - Slovenská súťaž o NAJ servis roka 2011

Napsal: pon úno 21, 2011 16:09
od Kjub
A ktore 2 polozky? Interval vymeny oleja sa mi nastavoval uz aj v Golfe pred 10 rokmi. To jednoducho pocitac ti na displeyi oznami, ze mas ist do servisu.

Re: Česko - Slovenská súťaž o NAJ servis roka 2011

Napsal: úte úno 22, 2011 04:18
od marabu68
nevím jestli to sem patří ale jedná se o servis tak at se nenapálí někdo další

jelikož mám auto na plyn holandské výroby a hned tak někde to nedělají našel jsem AUTOSERVIS FOJTIK v darkovičkách u hlučína

zajel jsem tam aby mi seřídili plyn kvuli škubání ,provedli revizi plynu a emise a technickou

dohodnutá cena 3200 kč

na druhý den mi volaly že auto neprošlo technickou a ře je třeba vyměnit to a ono nakonec měly auto týden vyměnily jen 4 x silenbloky pření nápravy které nebylo třeba menit menil jsem je před zimou a levý čep řízení ,já jsem měnil před zimou oba čepy ,paradoxní je to že čepy ramen jsem neměnil jsou tam od výroby 2001 a jsou prý v pořádku a ty nedělaly a pecka navíc prý mi natankovaly za 500 plyn a auto mi přitom předaly s prázdnou nádrží a doma jsem ještě zjistil že uniká plyn do kabiny auta ...tak jsem to předal podnikovému právníkovy za ohrožení na životě z důvodu nekvalifikované opravy a revize ,říkal že si na nich smlsne ....celkem si ůčtovaly 8600 kč a mám udělanou tecnickou ,emise a revizi která byla sfušovaná ,

takže autoservis fojtík míjejte obloukem

Re: Česko - Slovenská súťaž o NAJ servis roka 2011

Napsal: úte úno 22, 2011 10:45
od Peterek
S tím panem Fojtíkem v Darkovičkách mám podobné zkušenosti již z roku 1995. Dělal jsem u něj své první emise na MB W123 a měnil vstřikovače a ještě nějaké věci (už si to nepamatuji). Trvalo to celý týden a stálo hodně peněz. Víckrát jsem tam nejel. Začal jsem jezdit do Bohumína k Walicovi http://www.walica.cz - značkový servis Bosch a žádný problém. Výměna vstřikovačů 600,- Kč kus, emise 500,- Kč, práce 0,- Kč. Vykuleně jsem studoval u kafe fakturu a p. Walica mně sdělil : "Jste tu poprvé a podle regulí fy. Bosch Vám nesmím účtovat práci - Příště už ano, ale podle norem Bosch. Jestli je mechanik nešikovný a trvá mu to místo normy 1 hodina, hodiny 3, pak je to můj problém a vy platíte pouze 1 hodinu práce" :lol:

Jsi z Orlové a máš to kousek

Re: Česko - Slovenská súťaž o NAJ servis roka 2011

Napsal: úte úno 22, 2011 12:57
od marabu68
supe díky za radu ,cením si toho -rozvody pujdu dělat tam

Re: Česko - Slovenská súťaž o NAJ servis roka 2011

Napsal: stř úno 23, 2011 12:36
od lomngi
pripomienky a pokec servisov davajte sem
https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?f=24&t=17479
do temy sutaz davajte len hodnotenie srvisov pokec mozete robit na uvedenej stranke.

Re: Česko - Slovenská súťaž o NAJ servis roka 2011

Napsal: čtv úno 24, 2011 12:40
od TOMTCE
Zdravím vás pánové, podělím se s vámi o včerejší příběh s první servisní prohlídkou, přeji pěkné a napínavé čtení:) A důležitá poznámka předem. Auto jsem u tohoto prodejce nekoupil.
Vybral sem si servis podle ceny. Konkrétně FAIR AUTOTOP v Ústí n/L, kde mi potvrdili telefonicky i mailem cenu 3650,- Kč s DPH. Takže jsem směle vyrazil a můj vlastní olej se mnou. Takže sem očekával minimálně o 1000,- Kč cenu ještě nižší. Po první výměně informací ohledně toho co tam dělám se začly výhody mého výběru vytrácet. Začlo to tím, že sem řekl, že mám s sebou vlastní olej a proč mám platit jejich předražený olej a že v jiných servisech mi řekli, že si vlastní olej mohu přinést. Poté jsem se zeptal, jestli ta cena 3650,- platí. A to už asi bylo moc :) Cituji: " Vy chcete servisní prohlídku za 3650,- a ještě vám tam máme nalít váš olej? To chcete trochu moc ne?". Super jednání co myslíte? Další pokračování byla mírná hádka o ceně. Já jsem si stál na svých slíbených 3650,- a dotyčný pán mě opravil, že takovou cenu mohu chtít tak maximálně na Sparka nebo Aveo. Má otázka :"A kolik tedy u Vás stojí serviska na Cruze?" Odpověď:"Obvyklá cena 8-9 tisíc". Ještě, že mám brýle, které zachytili mé oči valící se z důlků. Tak to už bylo trochu moc. Dal jsem svou nespokojenost najevo a hle. Tento milý pán odešel kamsi dozadu a přišel jiný pán. Vyhledali jsme mail, který jsem jim psal. Email jsme našli. Evidentně pán na vyšším postu byl velmi příjemný a okamžitě řekl, že serviska bude za slíbenou cenu. Tedy 3650,-. Zaměstnanec s kterým jsem se tam předtím přel, tam neustále pobýhal okolo a plácal hovadiny typu "Pán už tady měl být v 15 tisících" atd. Je vidět, že se ani nepodíval co mám za auto. Já nevím, ale jestli někdo pracuje v Autorizovaným servisu a prodejně, tak snad musí vědět, že Cruze nemá v 1,6 diesel. Serviska trvala asi hodinu.

Rozpis prací a ceny: (Ceny bez DPH)
VLOŽKA FILTRU OLEJE 1,4 194,94,-
OLEJ GM 5W/30 1705,17,-

prohlídka 27 000 km
délka 2,3 hod !!! 1 150,-

CELKOVÁ CENA S DPH 3660,-

UPOZORNUJI, ŽE CENA PRO OSTATNÍ BY BYLA MINIMÁLNĚ 8 TISÍC!!!


Vyhodnocovanie-kritéria:
• Solídnosť, ochota a komunikácia se servisov=1
• Prístup k zákazníkom, informovanosti a jednanie so zákazníkom=2
• Celková cena, kvalita i rychlost prevedených služeb=3
• Celkový dojem=1
• Akce a slevy=0

Re: Česko - Slovenská súťaž o NAJ servis roka 2011

Napsal: čtv bře 17, 2011 20:45
od lomngi
Tak dnes som bol v Nitre na garančnej prehliadke po 2 rokoch. Bol som objednaný na 7,30h. dorazil som tam pred servis na 7,20h , bolo ešte zatvorené. na moje počudovanie presne podľa mojich hodiniek o 7,30otvorili a hneď ma zobrali do vnútra. Odovzdal vozidlo prebúravajúcemu technikovi aj s papiermi. Pri tom som sa ho spýtal či vie niečo ohľadne súťaže servis roka pre značku Daewoo a Chevrolet. na čo mi odpovedal že niečo dostali a vedia o tom. tak som mu podal vizitku s logom aveoklubu a vytlačený mail od chevroletu ohľadne súťaže.
A to ste mali vidieť pomáli mi pristavili kreslo!!!!
Na požiadanie ma zobral do dielne všetko poukazoval, predstavil mi mechanika ktorý mi práve dával auto do vnútra na prehliadku.
Celý čas som bol pri aute počas prehliadky.
1- vymenili olej v motory a vymenil olejový filter
2- skontroloval olej v prevodovke.
3- skontroloval chladiacu kvapalinu- a zmeral akú má hodnotu a do koľko -C je hodnota.
4- skontroloval brzdovú kvapalinu a zmeral bod varu či je v norme.
5- skontroloval sviečky v motoru, nakoľko pred 4tisíc km boli menené tak zostali pôvodné.
6- vymenil vzduchový filter za nový.
7- Demontoval všetky kolesá skontroloval a prečistil brzdy ako predné tak i zadné.
8- Premazal silenbloky prednej nápravy, a keď som mu povedal že trosku tá náprava je hlučná pri nerovnosti ,tak demontoval výstuže nárazníka čo je pripevnené o nápravu a skrutky a dosadaciu plochu premazal grafitovou vazelínou a namontoval naspäť.
9-skontroloval všetky čapy, tlmiče, a celý spodok auta.
10- výmena peľového filtra klímy a dezinfikácia celého systému.
11- namazal všetky pánty a kĺby dverí a kufra a kapoty, dofúkal tlak v pneumatikách

Potom mi odovzdal auto a išiel som vyplatiť faktúru.
Celková cena bola aj s materiálom vrátaní DPH 148,15 eur
Dole prikladám foto faktúry.
Tak že pre Remeslo servis Nitra dávam 9 bodov.
Za pár drobností čo by som ja osobne tam vylepšil strhávam 1 bod. To je čistota, a podobné veci.

Re: Česko - Slovenská súťaž o NAJ servis roka 2011

Napsal: pát bře 18, 2011 07:34
od didi158
tuje moja faktura za servisnu prehliadku pristup PKauto PP k zakaznikovi:8
rychlost vykonanych prac :8
Kvalita vykonanej prace : 4
Cena prac: 7
akcie zlavy: 0
ochota a rychlost pri poruche ak zavola CHevrolet ASISTENT :1
DOVERA V SERVIS :0
ceny su ako tak prijatelne
olej :94€
podlozka:0,25€
oil.filter:3,1€
pelovy filter:21€
cistic:5,97
servis po 30 000km:43€

Re: Česko - Slovenská súťaž o NAJ servis roka 2011

Napsal: pát bře 18, 2011 07:43
od Dimco Nubira 97
prosím prečítaj si pravidlá súťaže a riaď sa nimi. Krátku recenziu bodovanie ale aj fotokópiu resp. scan faktúry je potrebné priložiť ;)

Re: Česko - Slovenská súťaž o NAJ servis roka 2011

Napsal: sob dub 09, 2011 08:06
od koso0
Tak v stredu som bol na 3. garančke vo Fancar Bratislava.
Bol som objednaný na 7,30 a tak som tam aj auto pristavil.PoPrebraní papierov a klúčov sompovedal ake mám nedostatky
(nefunkčný P stierač a nesvietiace P svetlo ) som sa opýtal kedy bude auto hotove a môžem si ho prevziať.Preberajúci mi zaspieval ,že poobede okolo 13-14 hod.Skoro som spadol z nôh.(Neviem potom načo objednávajú autá na jednu hodinu ,ked im potom musia stáť na dvore .)Tiež neviem ako je to s cenami ale stúpam od prehliadky postupne nahor(1. -81€ , 2. -117€ ,3. -140€ )
Takže neviem či brali auto podla toho či má nálepku klubu ,alebo podla čoho ale o 9,30 bolo auto opäť na dvore.
-solidnosť a ochota : 7
-prístup : 7
-cena : 6
-Rýchlosť : 10
-akcie : 0
-celkový dojem : 8

Re: Česko - Slovenská súťaž o NAJ servis roka 2011

Napsal: sob dub 09, 2011 10:39
od dizl
Vážení, zdá se tento způsob hodnocení servisu dost nepřehledný. Existuje zde na PhP možmost ankety a přidělení bodů v hlasování. Takže nechápu jak chce někdo objektivně hodnotit data , která jsou každým respondentem vložena jinak za jiných podmínek i pod jiným názvem. Je to zmatečné.
Za druhé na co zde dávat kopie faktur za provedené práce. Jedná so o anketu spokojenosti a ne o prověřování důvěrihodnosti zda vůbec dotyčný byl v inkriminovaném servise. Pro takovéto účely slouží přímá stížnost do Prahy na centrálu - pan Samek , který má na starosti právě záležitost práce servisů. Ale múžu vás ubezpečit že se stejně nic dít nebude. Dále máte možnost volat Public relation Chevrolet pan Fiala. No a ještě další způsob je napsat přímo do USA na GM.
Pokud chce někdo tady vytvořit anketu o spokojenosti nechť nechá každého vyjíádřit zda je nebo není spokojen . Rozhodně takto komplikovaný způsob ankety je sám o sobě neprůhledný jako v MISS , komise na závěr rozhodne. A pan Chevrolet bude spokojený protože bude mít 100 % spokojenosti pod kontrolou. A zákazník ?? ten je až na druhém místě.
Časem zákazník přijdete na to že GM je nejhorší automobilový HEALER prodejce v Evropě, a může poděkovat hlavně servisnímu zázemí a autorizovaným prodejcům OPEL CHEVROLET a dalších . Vůbec bych jejich práci nehodnotil a příští vozidlo bude jakékoliv jiné , jen ne GM.
Pokud se někomu nebude líbit mé hodnocení , věřte že je to hodnocení velice pravdivé a má své právo zde být s ostatními hodnoceními. Byl bych velice rád, kdyby si udělal konečně pan Chevrolet pořádek se svými autorizovanými servisy a ve svém systému záručních oprav .
Dám příklad, je zde uveden servis Auto Horečka v Kunině , kde jsem na radu jednoho člena klubu byl na záruční opravu . Po třídenním pobytu vozidla v servise my bylo oznámeno panem Horečkou st. osobně , že bohužel dieselům v servise nerozumí a že to nemohou opravit. K tomu nemám víc co dodat. NO COMMENT
V Moto Morava Olomouc přijdete do servisu a ve vozidle na sedačkách se na novinách povalují díly z demontovaného vozidla. NO COMMENT.
Přijedete do dalšího servisu a při výměně olejové vložky nedají nové těsnění tak jak je předepsáno, a ani jej netzaúčtují a to že vám potom rosí filtr oleje si již odstraňte sám. NO COMMENT
Je to vše o profesionalitě, kterou bohužel Chevrolet i Opel stratil již dávno jelikož není schopen zaplatit slušné pracovníky.
Ještě jedna perlička na závěr. Zavolejte asistenční službu v sobotu a chtějte provést výměnu žárovky, protože z nějakého důvodu nemůžete potáhnout světlo ven, Stojíte u autorizovaného servisu kde dříve bývala služba , a ejhle vy musíte volat asistenci protože servisní služba již neexistuje , a oni vám pošlou 150 km asistenta na výměnu žárovky v záruce. NO COMMENT
Ne . toto nejsou služby hodné světové značky a tím pozbývá Chevrolet podle mně kvalitu světové značky. Pokud to půjde tak dál tak prodejnost vozů GM půjde k nule. Jako že ve skutečnosti tímto směrem jde.
Děkuji za možnost vjádření k problému spokojenosti se servisy. jelikož toto není jen problém servisů ale i GM jelikož ta si vybírá své autorizované servisy které jsou představiteli GM.

Re: Česko - Slovenská súťaž o NAJ servis roka 2011

Napsal: sob dub 09, 2011 11:25
od lomngi
dakujeme za prispevok a vyjadrenie svojho nazora. cenim si to. kazdy nazor pomoze.

Re: Česko - Slovenská súťaž o NAJ servis roka 2011

Napsal: pon dub 18, 2011 23:29
od lomngi
obdržal som jeden mail od jednehio ne menovaneého servisu
citujem
Rad by som navrhol jednu malu vsuvku k vasej sutazi. Som rad ze ste sa na nieco take podujali a dufam ze to prispeje k spokojnisti zakaznikov a aj nam pomoze zlepsit to co nam zvacsa ludia nepovedia priamo. Mal by som vsak jeden navrh. Rad by som reagoval na niektore komenty ci resp recenzie na servis od danych uzivatelov. Nechcem vsak na fore vystupovat aby to vyzeralo ze sa snazime branit ale je zopar veci ktore zakaznik napise a my na ne vieme reagovat resp podat vysvetlenie. Skor by som to navrhol spravit tak ze vy iste mate mail na kazdeho uzivatela ktory prida prispevok co sa tyka ohodnotenia kvality servisu. Rad by som vam teda k danemu prispevku pokial tam nejaky bude kde zakaznik bude mat vyhradu ci sa pytat ako to bolo v dvoch predoslich poslal reakciu z nasej strany. A necham na vas ci ju uz zaslete danemu uzivatelovi s tym ze pokial bude suhlasit kludne ju mozete aj zverejnit na fore.

TAK že skuste sa k tomu vyjadriť
A podla všetkého niektoré servisi sleduju naš forum. A dufam aj s tým to spôsobom sa podarý dosiahnúť aby sme mali aspon 1servis taký na ktorý sa možeme spolahnúť.