Stránka 2 z 3

Re: Kalos 1.4 16V

Napsal: stř úno 02, 2011 20:39
od Hlozko
ok skúsim a ďakujem

Re: Kalos 1.4 16V

Napsal: stř úno 02, 2011 20:47
od Eugo
Hlozko píše:ok skúsim a ďakujem
Ale nekontaktuj Bratislavu lebo to je maloobchot.Hlavny sklad je vo Vrbovom tam sa treba obratit. emil.hudec@carmax.sk

Re: Kalos 1.4 16V

Napsal: ned úno 06, 2011 18:13
od Hlozko
ahojte .... tak vymenil som termostat, prepláchol som chladič .... teplota takmer optimálna ale zistil som prasknutý kryt na termostate. pri výmene som nemal problémy s rozvodmi ... auto ide ale stráca sa voda cez ten prasknutý deklík , dúfam že ho zoženiem. Prebehol som ho asi 20 km a teplota motora bola takmer v pohode a na normál asi stúpne až keď vymením deklík. díki za rady

Re: Kalos 1.4 16V

Napsal: sob úno 12, 2011 16:03
od Hlozko
Ahojte - vymenil som termostat no bohužial mi praskol domček na termostat takže som ho objednal a vymenil, prepláchol som chladič len tlakom vody - kúrenie ide ako nové...
otázočka - auto mi stále drme palivový filter vymenený, sviečky som dal nové trojbodové, sviečkové káble vyskúšané su dobré, a teraz tá otázka - odkial sa rátajú valce ? od rozvodov alebo od elektronického rozdelovača ? surne to potrebujem vedieť bo kable som nikdy neprehadzoval. Daewoo Kalos 1,4 61kW 8v rv2003

Re: Kalos 1.4 16V

Napsal: sob úno 12, 2011 17:39
od Hlozko
ako ? neviete mi s tým poradiť?

Re: Kalos 1.4 16V

Napsal: sob úno 12, 2011 18:20
od blackjohn
Měly by jít od rozvodů 1,2,3,4, na cívce je společný 1,4 a 2,3

Re: Kalos 1.4 16V

Napsal: sob úno 12, 2011 18:32
od Hlozko
nooooo supeeeeer ďakujem .... ale jedna chyba sa deje ! mam opačne prehodené káble a zaujímavé je že auto ide .... síce na 3 valce ale ide ..... idem skúsiť prehodiť

Re: Kalos 1.4 16V

Napsal: stř úno 23, 2011 18:06
od Eugo
Tak co ide auto?

Re: Kalos 1.4 16V

Napsal: pon úno 28, 2011 17:57
od Hlozko
ahojte no auto ide aleeeee !!!! mam zase nejaký problem .... mam vadnu cievku a auto ide na 3 valce ... lenže na lpg mi drme teda šklbe motorom - to som si zvykol ale začalo mi šklbať aj na benzíne a som z toho hotový :-( aj predtym ked som mal vadnu cievku mi sklbalo len na lpg ale teraz benzín :-( niečo sa deje a ja neviem čo :-(

Re: Kalos 1.4 16V

Napsal: pon dub 04, 2011 08:16
od chevkal
Zdravím!!!
Mám problém s Kalosem 1,4,16V , po startu pouze za studena klesnou volnoběžné otáčky pod 800 ot/min a motor nejde cca 2min. pravidelně .Po zahřítí motoru je vše naprosto OK.Po vyčištění "klapky" se tento problém na chvíli /asi 2týdny/ ztratí a pak se opět situace horší.Vím ,že na tohle téma tady je tady několik příspěvků , ale ani jeden nepasuje na můj problém.Po několika velmi nejistých výkonech ve značkových servisech bych rád zjistil něco víc.Mám Kalose 8.rok , 101000km.jinak OK! Děkuji za radu!!!

Re: Kalos 1.4 16V

Napsal: pon dub 04, 2011 08:30
od lomngi
To čo oopisuješ je problém skrtiacej klapky, alebo krokoveho motorčeka. Prisadne snímaca na váhu vzduchu. Poriadne všetko prečisti , po prípade skús vymeniť pal. Filter a prečistiť pal-systém

Re: Kalos 1.4 16V

Napsal: pon dub 04, 2011 08:54
od chevkal
Ahoj!
Díky za rychlou odpověď,doufám ,že to bude OK.
měj se !!!
Tomáš

Re: Kalos 1.4 16V

Napsal: pon dub 08, 2013 00:33
od 13Martin13
Zdravim vsetkych ale uz naozaj neviem co je na chybe....
mam chevrolet kalos 1.4 16v 2005 a problem je ten ze mi auto zalieva benzinom a otacky mi skacu tak ake je pocasie vonku.
diagnostika mi ukazala map senzor tak som ho vymenil nepomohlo....
na otacky som pouzil vase rady , precistit skr.klapku a krokac tak som to urobil stale to iste (krokac som nakoniec kupil novy)
a najlepsie je na tomto ze auto niekedy ani nenastartujem starter toci a nic....(kostry su skontrolovane,precistene)
pomozte uz som bezradny auto mi stoji 2 tyzdne(ma najazdene iba 50tisic km)

Re: Kalos 1.4 16V

Napsal: pát dub 12, 2013 22:03
od 13Martin13
hallllo borci neviete kde moze byt problem pomozte
dakujem

Re: Kalos 1.4 16V

Napsal: čtv čer 26, 2014 17:17
od TomTom2
Ahoj,
prosím o radu.
mám Kalos 1,4 16V.samozřejmě mě zlobí CHECK,Vyzkoušel jsem kdeco:výměna ,svíček,všech filtrů,kabelů,cívky,prostříknutí klapky,aditiva,lepší benzin.Ale auto za studena cca 500m jedu dobře,pak při dojezdu třeba na křižovatku klesnou otáčky někdy i pod 500 ot. a motor škube,jakoby jel na 3válce.Po cca 10km už motor jede dobře.V servisech si s tím nevědí rady.Tenhle problém v minulosti se dal odstranit výměnou pal. filtru,nebo svíček,nebo ze začátku prostříknutím škrtící klapky.Teď opravdu v tápu já a i v servisech.má někdo podobný problém a jak jste ho vyřešili?
děkuju moc za nějaký podnět, nechce mi už vyměňovat na blind kdeco.
Dík
Tomáš