Stránka 2 z 3

Re: Palivové čerpadlo - jeho úprava

Napsal: stř čer 29, 2011 20:37
od kesko
Na Lovate treba pri zap. klučiku podržať prepínač lpg, a keď začnú preblikávať kontrolky na prepinači tak začať štartovať. Už to tu niekde popisoval kolega ppp.

Re: Palivové čerpadlo - jeho úprava

Napsal: stř čer 29, 2011 20:55
od ppp
tak nejak, len mi to nikdy nefungovalo ked som chel nudzovo startovat na lpg, len dvakrat ked som nechcel :lol:

Re: Palivové čerpadlo - jeho úprava

Napsal: čtv čer 30, 2011 18:21
od john
Presne ako pišeš ppp aj mne sa to podarilo dva krat naštartovat ani neviem ako , no ked to nudzovo potrebujem tak nenaštartujem , tie horne krajne ledky navzajom preblikavaju ale nenaskočí už som stoho jelen.

Re: Palivové čerpadlo - jeho úprava

Napsal: ned črc 17, 2011 20:47
od conpet
Musím přidat zajímavej poznatek, když bylo v nádrži málo benzínu (těsně nad rezervem) startoval jsem tak na po3ti , nedávno jsem vyměnil palivový filtr a tento jev úplně zmizel . Teď startuju na otočku ať tam je málo nebo hodně . Pravděpodobně mě to někde nasávalo vzduch a palivo padalo z5 do nádrže a chvíli to potom trvalo než to čerpadlo zase natáhlo. Po výměně filtru pohoda -i

Re: Palivové čerpadlo - jeho úprava

Napsal: ned črc 17, 2011 20:57
od HusarJan
To bol asi zanesený ten filter dobre,že si pripomenul asi ho už tiež vymením :D

Re: Palivové čerpadlo - jeho úprava

Napsal: pon črc 18, 2011 16:04
od conpet
Já jsem před výměnou jezdil pár měsíců na E85 , tak jsem si to snad trochu pročistil a pak vyměnil teprve ten filtr -i

Re: Palivové čerpadlo - jeho úprava

Napsal: pon črc 18, 2011 21:30
od HusarJan
ja tam dávam len 100 a iný už nechcem :D

Re: Palivové čerpadlo - jeho úprava

Napsal: pon črc 18, 2011 22:48
od Legansky
Naštastie že s čerpadlom nemam problem klop klop ale mám problem pri štartovani že mi cvaká štarter ako keby sa zasekával baterka je nabitá dobre teraz mi to nespravilo mesiac ale niekedy aj na 4x musim tocit do polohy start aby roztocil starter

Re: Palivové čerpadlo - jeho úprava

Napsal: úte črc 19, 2011 01:03
od kesko
Aj to sa tu už riešilo, Treba skontrolovať a očistiť kontakty na štartéri, malo by to pomôcť. Alebo skús pozrieť https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.p ... it=starter

Re: Palivové čerpadlo - jeho úprava

Napsal: úte črc 19, 2011 22:04
od john
Na Alegre som našiel komplet nové čerpadlo za 130 zlotych , čo je dobra cena oproti tomu za čo sa predava u nás, píšu že je to na " DAEWOO NUBIRA LEGANZA - pompa kompletna z pływakiem korei " foto , neviete aký je rozdiel medzi komplet čerpadlami pasuj aj z iných modelov ? konkretne toto z polska bude pasovat?

Re: Palivové čerpadlo - jeho úprava

Napsal: pát dub 19, 2013 17:36
od conpet
HusarJan píše:Ahojte kedže na niektorých leganzách dotláča palivo,len pri štartovaní ako napr.mne dlho trvalo než motor naskočil a tak som si spravil zapínanie čerpadla spojkovým pedálom dal som tam tlačítkový spínač je prilepený epox. ktorý spúšta čerpadlo pri plne zošlapnutej spojke pri zapnutom zapalovaní spínač je na obrázku ozn.čis.3 z neho idú dva káble do poistkovej skrine v motorovom priestore jeden je napojený na poistku palivového čerpadla šipka č 2 a drúhý je napojený na zapalovanie všetko je plus . Pri zapnutom zapalovaní v tej poistke neni napetie až pri štarte a tak na tú poistku som priviedol plus cez ten vypinač na spojke.Dá sa to spravit aj krajšie odbornejšie ja to mám len dočastne pokial tam nedám nové čerpadlo pri poistke šip.č 1 je relé palivového čerpadla ;)
Janko na kterou stranu tý pojistky přichází při staru +12 ? Jde mě o to abych nepustil +12 přímo do vedení k čerpadlu , ale abych použil tu pojistku , pro sichr.
Nevím jestli jsi mě pochopil na co se ptám :mrgreen:

Re: Palivové čerpadlo - jeho úprava

Napsal: sob dub 20, 2013 16:12
od conpet
Tak už to mám hotový ;) sice né tak hezky jako Peha , ale funguje super -i
K tý otázce na tu pojistu , tak jak to je na tý fotce , zak to je správně , kdyby se to píchlo na ten druhej pin pojistky , tak pojede čerpadlo bez pojistky a to jsem nechtěl.

Dávám foto stavu paliva , při tomhle množství po delším stání (noc) startovala snad až na po 5 .
Teď stála 3 dny , sepnul jsem čerpadlo na cca5 vteřin - bez motoru je krásně slyšet -i a potom nastartoval jak se říká na šupu -i takže super udělátko a dost ušetřím baterku a startér -i

Pokud podržíte čerpadlo dýl , tak za chvíli je slyšet jak se benzín vrací z5 do nádrže .

Re: Palivové čerpadlo - jeho úprava

Napsal: pát kvě 10, 2013 21:43
od HusarJan
Spravil si to parádne -i dlho som tu nebol dost sa teraz venujem synovmu autu kupil audi 80 no a legu mám dva týždne odstavenú kvoli čerpadlu palivovému :lol: je to riadna pakáren vymienat len té čerpadielka té šulky a nakoniec to aj tak nejde ked je vnádrži málo paliva 5 krát som to mal vybraté a stale nič :roll: nalial som tam pol nadrže bolo ok išlo paradne lenže benzín sa minal a auto išlo čím dalej tým horšie blbol tlak paliva a ked som zabrzdil trebarz na križovatke tak kurvač auto zdochlo :lol: benzín sa prelial do predu a chytilo vzduch.Teraz som objednal komplet celé aj zo sacím košom z Prahy neaké Talianske a má aj záruku 2 roky v utorok už bude dnu tak som zvedavý :D no a dal som zato Len 48e no a Petko tam pisal ,že dal až 150 tak neviem ozaj to staré čerpadlo bolo v tahu kolísal tlak a slabo tlačilo bolo už vydraté ale išlo :D vykochal som ho a pozrel som sa mu na zuby :lol: tu su neaké fotky -P možno že to niekomu ešte pomože ;)

Re: Palivové čerpadlo - jeho úprava

Napsal: pát kvě 10, 2013 22:30
od conpet
Tak snad zase pojede -i

Re: Palivové čerpadlo - jeho úprava

Napsal: pát kvě 10, 2013 22:53
od HusarJan
conpet píše:Tak snad zase pojede -i
Ked nie tak ju predám :D a tu su fotky -P