Stránka 2 z 2

Re: MATIZ NA LPG

Napsal: stř lis 23, 2011 18:31
od MatizekImprezaWRX
Tiez som si chcel dat do Matizka LPG, lenze ked som si zratal vstupne naklady (1000 EUR a viac) a aktualnu cenu auta (okolo 1500 EUR aj s DPH :-) a spotrebu benzinu 4,5 L tak ma to preslo.. Nehovoriac o tom,ze nesmiem parkovat v podzemnych garazach; v zime to dlho trva kym sa to smie prepnut na LPG; malo miesta pre rezervne koleso; kazivost LPG/caste prehliadky = dalsie financne naklady. Navyse malo na tom jazdim, takze navratnost tak za 10 rokov :-) Ale inak som zastancom LPG resp. CNG.

Re: MATIZ NA LPG

Napsal: čtv lis 24, 2011 01:29
od misojogi
do Matizka LPG, lenze ked som si zratal vstupne naklady (1000 EUR a viac)
je to presne 1400 Euro vratane papierov
ale defacto by si jazdil za 2-3 litre benzinu (po prepocte z ceny plynu)

Re: MATIZ NA LPG

Napsal: pon zář 17, 2018 17:22
od misojogi
pozeral som ze ake LPG je schvalene na Daewoo Matiz/Spark kod motora F8CV
priamo nic ale cez retrofit predpis EHK 115(cize par euro za poplatky) ide oficialne namontovat
http://www.lpg-flavia.sk/sk/zoznam-vozidiel
https://autogas-slovakia.webnode.sk/products/chevrolet/
https://autogas-slovakia.webnode.sk/products/daewoo/
http://motorgas.sk/zoznam-schvalenych-aut/
Landi Renzo
GFI
BRC
Landi Renzo je na internete uvadzany ako schvaleny hlavne stary V05,
ale uz niekde najdete aj sekvencny moderny Landi Renzo
-------
pozeral som aj ake znacky sa celkove montuju na Slovensku
najrozsirenejsi je Elpigaz a Stag z polskych, zda sa ze Stag je kvalitnejsi
z tych drahsich je zasa Landi Renzo a BRC ako TOP

Lovato ma nejake problemy(a aj tak je to na urovni polskych vyrobkov) a Tartarini je materialovo to iste co Elpigaz
(ten isty vyrobca elektroniky AEB)
Teleflex je predrazeny a malokto ho vie nastavit

a Prins a Vialle su pre priamy vstrek, cize na Matiz sa nehodia

a dalsie typy su skor okrajove a pripadne su s nimi problemy (alebo s dodavatelom ktory nema nahradne suciastky a podobne, pripadne sa vyhovara a neriesi veci)

Re: MATIZ NA LPG

Napsal: čtv led 02, 2020 21:29
od dracikemo
Ahojte dávno som nebol na tomto fóre, potreboval by som poradiť, môj matiz sa chystá tento rok do dôchodku, koncom mája mu končí STK aj eko a to nehovorím o nádrži na LPG už rok a pol po platnosti ale musím povedať že mi celkom fajn slúžil za tých 10 rokov som najazdil 185000 kilometrov. Chcel by som ho využiť ešte tých pár mesiacov ale začal štrajkovať na benzín, na LPG ide. Neviete mi poradiť čo môže spôsobovať problémy. Nechce štartovať poriadne, nejde do otáčok keď sa mi ho podarí prepnúť na LPG tak mám vyhraté ale niekde zastanem na chvíľu, opäť štartujem a problém znova. Ďakujem za pomoc.

Re: MATIZ NA LPG

Napsal: stř led 08, 2020 18:37
od Skodovak
Nazdár. Ako vela si jazdil na benzín? Furt si jazdil len LPG alebo si raz za čas prebehol aj na benzín? Prípadne kolko si vozil v nádrži benzínu a ako dlho?
Pokial si totiž na benzín skoro nejazdil a vozil tam benzín aj rok, či jazdil so svietiacim "hladným očkom", tak najskorej skus natankovať poriadny benzín (idealne Vervu 100 alebo niečo obdobné, prípadne pridaj aditiva čistiace) a skus prebehnuť. To je taka najlacnejšia nudzovka.
Prípadne filter, voda v starom benzíne, alebo v horšom prípade vstreky alebo čerpadlo. Ono LPG je sice super lacne jazdenie, ale pravidelne si urobím dialničný výletík aj na benzín, práve preto aby sa vstreky prepláchly, a zásadne nenechávam v nádrži benzín dlhšie ako dva mesiace, takže vozím tak pol nádrže, a keď cítim že tam je dlho, tak proste aj dva dni jazdím na benzín. Vstreky som nedávno čistil aj v ultrazvuku a tiež to malo pozitívny účinok ;)

Re: MATIZ NA LPG

Napsal: ned dub 05, 2020 14:08
od misojogi
Ahoj Skodovak
ty si si namontoval LPG do Matiza? od akeho vyrobcu?
napis viac
Misojogi