Stránka 2 z 3

Re: korozia vyfuku

Napsal: stř dub 28, 2010 20:04
od ladinek
:D no PIK já auta stříkám taky občas když je možnost,jsem natěrač a malíř,proto jsem psal ,že mě to překvapilo jinak s vodovýma barvama nenatírám nic :D jsou na nic nebo jen na dětský hračky protože jsou nezávadný,tak tak asi :PP:

Re: korozia vyfuku

Napsal: sob kvě 08, 2010 08:36
od jari
Co se týká mě, tak jsem vypalovací stříbřenkou natřel jen spoje, kde jsou části výfuku a potrubí svařeny.
Jako to je síla, když jsem viděl ten výfuk po roce, no korejci jsou zřejmně pěkní šmejdi, protože na renaultu meganu jsem měnil výfuk a po pěti letech nebyla stopa koroze.
Je vidět, že pozink je zřejmě nekvalitní nebo nanešen na špatně očištěný povrch.
Více pod auto lehat nebudu, koupil jsem si nové auto, abych jezdil a sloužilo mě , a ne já jemu.
Když bude nutná oprava na to jsou servisy.
Už jsem se pod autama naležel dost.

Re: korozia vyfuku

Napsal: sob kvě 08, 2010 21:14
od jari
Stějně na můj vkus ten výfuk u avea rezne tak nějak rychleji.
Nebo, že by se mi to zdálo, když to srovnám s jinými značkami.
Třeba co jsme měl megane tak po roce urřitě takle rezavý nebyl, a já mám aveo 3 měsíc najeto 1800 km, a už pozoruju na výfukobé trubce malé rezavé ťupínky...
Zdá se mi to předčasné.

Re: korozia vyfuku

Napsal: sob kvě 08, 2010 21:40
od jandaxx
U Matize nám výfuk vydržel 9 let a 93 000 kilometrů. Pak šel ale komplet i s katem.

Re: korozia vyfuku

Napsal: sob kvě 08, 2010 22:23
od jari
lezgy píše:na vodne sklo posobi velmi zle kyselina resp kvapalina zo silnym obsahom vselijakej chemie resp nieco na styl mocovky alebo kysleho dazda
toto vie ucinok vodneho skla velmi rychlo porusit
overene vela krat
cize preto to vodne sklo este treba "upevnit" ako kolega hore pise
ja na vyfuky pouzivam cca 20rokov stary nater, neviem co to je, ale otec to davno davno dotiahol kdesi z nemecka.
vtedy sa to u nas zohnat nedalo
je to hnedej farby, taha sa to ako med a ked aj vekom odpadne, natrete zelezo je takmer neposkodene
dnes je uz halda pripravkov ale ten moj by som nemenil
akurat neviem ako sa to vola :))
jasně myslíš valvolin, tím se konzervují lodě

Re: korozia vyfuku

Napsal: pon kvě 10, 2010 11:44
od Scorpion.11

Re: korozia vyfuku

Napsal: pon kvě 10, 2010 12:09
od saamm
Pěkné ale? Ale nikde jsem nenašel na jejich stránkách Bezpečnostní list . Takže co to obsahuje a na co se to dá použit? Tepelná odolnost a.t.d.
Pochybuji že to bude natolik tepelně odolné aby to vydrželo na výfukovém potrubí.

Re: korozia vyfuku

Napsal: pon kvě 10, 2010 19:47
od jari
Scorpion.11 píše:Jari myslíš něco takovýho :?: :lol:

http://valvoline.cz/cs/shop/detail/49-a ... 121lv-203l
No víš nevím jestli je to zrovna tohle, ale možná ano.
Táta to přinesl, ve škodovce s tím konzervovali spoje, šrouby a podobně, měl to ve flašce od becherovky.
V chladu to ztuhne a na sluníčku se to krásně roztírá, ale na tepelné věci jsko je výfuk to to nevhodné, prý by s eto seškvařilo.

Re: korozia vyfuku

Napsal: pon kvě 10, 2010 19:52
od jari
Dnes jsem natřel stříbřenou celý výfuk, no a bude pokoj.
Jinak mě to nedalo a volal jsem prodejci s dotazem zda je výfuk pozinkovaný, no a kupodivu mě odpověděli, že ano.
druhá má otázka bylo, jak to, že tedy mě lehce chytnul lišku po 3 měsících provozu (maslím tím výfukovou rouru) a najeto cca 2000 km.
Prý je to normální jev u chevroletů, nemám se tím nějak zabývat, že si to chytne svoji lišku a klidně výfuk vydrží 5 let, ale stál si za tím, že je to pozinkovaný,a dokonce prý oboustraně.
No myslím si o tom své.
Ale já vím, že jsem pro to udělal maximum, tak jsem klidný.

Re: korozia vyfuku

Napsal: stř kvě 12, 2010 16:00
od mato8876
No neviem, ale o zinku ktorý vydrží vyššju teplotu som ešte nepočul. Skúšal som raz zvárať pozinkovaný plech asi 4mm hrubý, ale zinok na nom zhorel ako nič. Zostal len žltý film na plechu. No ale možno že je aj ohňozdorný zinok neviem.

Re: korozia vyfuku

Napsal: stř kvě 12, 2010 16:28
od Baryk
Někteří prodavači z neznalosti nebo záměrně z nás chtějí udělat ovce. K tomu, abychom si udělali jasno, zda je výfuk pozinkovaný stačí se rozpomenout, jak vypadá obyčejný pozinkovaný plech, který se používá na okapy. Nebo, jak vypadá povrch materiálu ze železa, který byl upraven žárovým zinkováním.

Re: korozia vyfuku

Napsal: čtv kvě 27, 2010 11:31
od Lucaso1
Tak ak mám chápať dobre ak vymením výfukové potrubie aj výfuk za iné čo tam pasuje záruka mi nepadne ani nik nemôže nič povedať pretože sa to do záruky nevzťahuje a ked ide o kvalitu potrubia výfuku aj v mercedesoch a iných autách šetria práve tam aby získali lepšiu cenu auta

jediný spôsob ako vyrobiť bezúdržbové potruje je duralinium no ale to by potom bolo zdvihnutie ceny aj ked výfuk vraj nerez a kvitne jak divý !!

mimochodom ak ten výfuk iba vyleštím a natriem tým sklom nebude to to isté ?

Re: korozia vyfuku

Napsal: čtv kvě 27, 2010 21:32
od jari
Lucaso1 píše:Tak ak mám chápať dobre ak vymením výfukové potrubie aj výfuk za iné čo tam pasuje záruka mi nepadne ani nik nemôže nič povedať pretože sa to do záruky nevzťahuje a ked ide o kvalitu potrubia výfuku aj v mercedesoch a iných autách šetria práve tam aby získali lepšiu cenu auta

jediný spôsob ako vyrobiť bezúdržbové potruje je duralinium no ale to by potom bolo zdvihnutie ceny aj ked výfuk vraj nerez a kvitne jak divý !!

mimochodom ak ten výfuk iba vyleštím a natriem tým sklom nebude to to isté ?
Nebo vyrobit výfuk nerezový.
To by bolo drahé.

Re: korozia vyfuku

Napsal: čtv kvě 27, 2010 21:42
od ladinek
:D obrousit ,odmastit a natřít stříbřenkou vypalovací,to stačí,nic jinýho s tím stejně udělat nejde :lol:

Re: korozia vyfuku

Napsal: čtv kvě 27, 2010 21:58
od Lucaso1
hm a tak namočiť to do sk karbidu ? ten nehrdzavý :-)