Stránka 2 z 2

Re: Elektronicky vystup pre tachometer

Napsal: ned dub 11, 2010 09:16
od maco-lv
Aha a ten plavak si pozriem podla folie na tachometri? mal by tam ist iba jeden

Re: Elektronicky vystup pre tachometer

Napsal: ned dub 11, 2010 10:27
od conpet
Tak jestli jsem Pavla dobře pochopil, tak všechny vstřiky se otvírají najednou ??? Já myslel že každý zvlášť podle polohy pístu daného válce :roll:

Re: Elektronicky vystup pre tachometer

Napsal: ned dub 11, 2010 11:05
od maco-lv
myslim ze každy zvlast ved by to malo velku spotrebu je to riadene riadiacou jednotkou

Re: Elektronicky vystup pre tachometer

Napsal: ned dub 11, 2010 11:41
od Serpico
...to conpet i maco-lv jde především o inpulsy, správně samozřejmě každý válec pálí a stříká jindy, podle pořadí zapalování, snímá se jeden na prvním válci a násobí se to čtyřmi, na tom prvním se měří doba vstřiku, tedy množství benzínu...

Re: Elektronicky vystup pre tachometer

Napsal: ned dub 11, 2010 22:33
od palikx
chlapci zlati
nadrz si pripojis na pristrojovce a opravdu je to tam napsany
vstriky strikaj pokazde tedy vsecky 4 pri kazdem impulsu rozdelovace tedy 4 krat za 2 otacky motoru.proto v dobe kdy jsou horsi svicky se motor rychle uchlasta.
rizene to je jen rozdelovacem a RJ nezajima ktery valec je 1 to resi rozdelovac-palec a vicko
nubira a lanos uz strikaji 2 a 2 vstriky
to je prekvapeni co?

Re: Elektronicky vystup pre tachometer

Napsal: stř dub 28, 2010 23:02
od conpet
To teda jo Pavle :D nejlepší by byl nějakej animovanej gif jak to celý funguje , aby jsme to pořádně pochopili. V podstatě jde asi o to aby v sacim kanálu byla už připravená směs pro nasátí. Já jsem si právě myslel že ten benzím se tam vstříkne až když se začne otvírat sací ventil. :D

Re: Elektronicky vystup pre tachometer

Napsal: pát dub 30, 2010 10:19
od palikx
jo to taky ale uz tam je benzin od minule otacky.
proto nektera auta zerou vic kdyz netesni ventily a hur jedou.

Re: Elektronicky vystup pre tachometer

Napsal: pát dub 30, 2010 11:58
od Serpico
...to Pavle jediné řešení pro úsporu paliva je přímý vstřik pro jednotlivý válec, tedy co už dnes praktikuje TSI + proměnlivé sání + u čtyřventilů neotvírání obou sacích ventilů při malých obrátkách ...no je toho mnohem víc jak dostat nebo aspoň přiblížit se spotřebou k dieslům ...no nakonec zbývá nepřekonatelná rozdílná účinnost dieslů a benzínů......díky za obecný, přehledný výklad a to z praktické stránky věci

...tedy ať nám dobře stříká a jezdí...

Re: Elektronicky vystup pre tachometer

Napsal: sob kvě 01, 2010 00:32
od Dark69
Tak co, namontuje si to niekto??? Cakam na navod a ako to dopadne :D ... Rad by som to namontoval aj ja potom :PP:

Re: Elektronicky vystup pre tachometer

Napsal: sob kvě 22, 2010 17:34
od massic
Dark68 vsak na tom odkazu je primo navod na oplacky motory ktery jsou stejny jako daewoo;-)