Stránka 2 z 16

Re: LPG a CRUZE 1.6

Napsal: stř dub 28, 2010 21:54
od Krtek
Cyklon B ? :lol: :lol: :lol:

Re: LPG a CRUZE 1.6

Napsal: čtv dub 29, 2010 10:29
od PeS
Krtek píše:Cyklon B ? :lol: :lol: :lol:
No, nemusíš všechno hned vykecat ;-)

Re: LPG a CRUZE 1.6

Napsal: pát dub 30, 2010 15:09
od Hauko
Zdravim vsetkych diskutujucich ..

Troska ma znechutil pristup Chevrolet Slovakia, kedze som im pisal 3 emaily ohladom montaze LPG zariadenia do mojho Cruze a nikto sa neunuval a nezatazoval ani len odpisat, nieto este dodat nejake odporucania. Proste sa treba uspokojit s tym, ze u nas pri vsetkych tych byrokratickych prekazkach s LPG [mam na mysli homologizaciu a legislativne pravidla] musi ist clovek do rizika pri individualnej prestavbe a presne tak ako to tu uz bolo napisane, jednoducho sa dohodnut s autorizovanym servisom, ze zaruka sa nebude vztahovat iba na casti, ktorych sa priamo dotyka instalacia splynovaca a vsetko ostatne zostava podla vopred stanovenych zarucnych podmienok. Zatial mam ustny suhlas so servisnym strediskom, kde som auto kupoval. Ale da sa nieco take spoliehat?
Moj problem vsak spociva v tom, ze som zacal pracovat v nemecku. Zaruka na Chevy plati v celej EU a teda pokial by som mal problem niekde na dialnici v nemecku, nebudem predsa odtahovat auto k nam do servisu na slovensku. A ako potom clovek bez nejakeho papiera vysvetli v autorizovanom servise v nemecku, ze zaruka stale plati, aj ked bol vykonany zasah do vozidla :) .. co poradite teraz? asi len ist do toho rizika a dufat, ze CHEVY bude spolahlivy aspon tych 120 tisic km. :)

Re: LPG a CRUZE 1.6

Napsal: pát dub 30, 2010 23:37
od PeS
Hauko píše:Zdravim vsetkych diskutujucich ..

Troska ma znechutil pristup Chevrolet Slovakia, kedze som im pisal 3 emaily ohladom montaze LPG zariadenia do mojho Cruze a nikto sa neunuval a nezatazoval ani len odpisat, nieto este dodat nejake odporucania. Proste sa treba uspokojit s tym, ze u nas pri vsetkych tych byrokratickych prekazkach s LPG [mam na mysli homologizaciu a legislativne pravidla] musi ist clovek do rizika pri individualnej prestavbe a presne tak ako to tu uz bolo napisane, jednoducho sa dohodnut s autorizovanym servisom, ze zaruka sa nebude vztahovat iba na casti, ktorych sa priamo dotyka instalacia splynovaca a vsetko ostatne zostava podla vopred stanovenych zarucnych podmienok. Zatial mam ustny suhlas so servisnym strediskom, kde som auto kupoval. Ale da sa nieco take spoliehat?
Moj problem vsak spociva v tom, ze som zacal pracovat v nemecku. Zaruka na Chevy plati v celej EU a teda pokial by som mal problem niekde na dialnici v nemecku, nebudem predsa odtahovat auto k nam do servisu na slovensku. A ako potom clovek bez nejakeho papiera vysvetli v autorizovanom servise v nemecku, ze zaruka stale plati, aj ked bol vykonany zasah do vozidla :) .. co poradite teraz? asi len ist do toho rizika a dufat, ze CHEVY bude spolahlivy aspon tych 120 tisic km. :)
Těžko se to radí - já osobně jsem s novým autem vždy do montáže LPG šel. Samozřejmě, je to riziko. Jinak v ČR montáž na Chevrolet udělají v rámci "hromadné montáže" tedy bez úřednické mašinérie. Cena je pro 1.8 LT 27000,-Kč. Kolik to je asi €??? :-D (1000...€???)

Re: LPG a CRUZE 1.6

Napsal: ned kvě 02, 2010 10:12
od Hanzy
Netesi me ale ze asi nepujde schovat tankovaci vyusteni pod vicko nadrze nebot je to tam plastove kolem vicka,mneo uvidim proberu to s chlapcema od fochu :D

Re: LPG a CRUZE 1.6

Napsal: pát říj 08, 2010 11:05
od Iacobus
Tak čo je nové? Išlo to tankovacie hrdlo schovať pod to viečko nádrže? Má tu niekto tip na dobrú (overenú) montážnu firmu na západe SVK?

Re: LPG a CRUZE 1.6

Napsal: pát říj 08, 2010 11:42
od Krtek
Pod víčko nádrže ? Asi by to vypadalo fajn jenže to by se muselo vrtat do plechu, ne ? To bych radši nechal víčko v plastovym nárazníku. Vždyť to tam snad nikomu nevadí, ne ?

Re: LPG a CRUZE 1.6

Napsal: pát říj 08, 2010 16:26
od Hanzy
V plechu je v aute sama dira a mam to uz na druhem aute a zaden proble samo se to musi po vrtani osetrit ale nehyzdi to naraznik a nevypada to jak nafukovaci autko s ventilkem :D
Cruze jsem zatim neresil.

Re: LPG a CRUZE 1.6

Napsal: pát říj 08, 2010 19:19
od -peha-
Já radši do plastu lebo ani po ošetrení to nie vždy vyzerá dobre,Dacia má velmi tenký plech a tak asi u 10 tich už je to všetko vytrhnuté a okolie hrdzavé až na vnútorný blatník jo a to espero čo roboli ješte v Blave tak to už má blatník v ťahu takže hyzdí - nehyzdí ale je to lepšie :lol: Aj Simone mal takú prosbu že ku tankovacímu hrdlu ale než došiel zo služby už ho mal v nárazníku a fertik :lol: :lol: :lol: Je to proste na každom ako to chce ( na dákych sa to nedá a myslím že Cruze má tiež podobné ako VW tedy guma a plast a tam to nejde ale ješte som ho nerobil takže neviem) a ide o to na ako dhlho si chcete auto nechať lebo do 5 rokov to vetšinou neurobí nič ale pak to začne :lol:

Re: LPG a CRUZE 1.6

Napsal: pát říj 08, 2010 20:17
od ppp
Iacobus píše:Tak čo je nové? Išlo to tankovacie hrdlo schovať pod to viečko nádrže? Má tu niekto tip na dobrú (overenú) montážnu firmu na západe SVK?
Ono ich az tak vela nie je po par upravach zakona o lpg prestavbach a veci s tym suvisiacich. Viem o 3. jedna je v pezinku, nejaky votava k&k tusim, nikdy som u neho nebol, pocul som len ze sa venuje vyhradne lovatu ale pri dnesnych vstrekovackach to mozno uz nie je pravda. Dalsia je v abrahame, tam som bol, onedlho mi ide menit nadrz tak zreferujem co a ako, ale da sa s nim dohodnut, vobec nenamietal ked som chcel vacsiu nadrz s tym ze staru si vyberiem sam, aby som mohol pripravit auto pre novu, este poradil co a ako. A tretia je v sulekove pri hlohovci. Peha proti nim nic nenamieta, neviem ake s nimi mal skusenosti, ale ich majitel je rozumny rozvazny clovek, proste podnikatel aky ma byt, ale akosi bud nema na vyber alebo to este nezaregistroval, mozno su ostatni zakaznici s takymi prasacinami spokojni, ved hlavne ze to ide, ale ich mechanik je blby ako rucka od krompaca a clovek co vypisuje objednavky ma pristup asi takyto: neviem ani ma to nezauima. Vlastne nebyt majitela asi by som sa s nimi pohadal az do krvi.
Este tu bola dalsia firma, ktora bola najprv aj v pezinku potom uz len v ba, ale potom co vyhoreli, vraj to malo nieco spolocne s lpg :) uz nefunguju. Bol o nich aj dost zaujimavy a odstrasujuci blog na nete o zastavbe lpg do oktavie turbo. Takze ono je niekedy lepsie si zajst aj dalej, len aby bola montaz, nastavenie a zaskolenie na jednicku a nemusel clovek potom riesit problemy, ktore sposobili neschopni montaznici. Alebo sa uspokojit s tym co spravia a potom si to prerobit podla seba a zohnat diagnosticky kabel a doladit a opravit sam. Sice je to chore ale niekedy je to najrychlejsia a najlacnejsia cesta :? .

Re: LPG a CRUZE 1.6

Napsal: úte led 11, 2011 20:56
od Zak
Zdravím všechny, má již někdo LPG ve svém Cruze? Dost vážně o přestavbě uvažuji. Případně zda by mohl majitel napsat, jestli se vyskytly nějaké problémy nebo komplikace. Předem děkuji za reakce.

Re: LPG a CRUZE 1.6

Napsal: úte led 11, 2011 23:04
od gogamila@68dslbasic
No veru tak, Cruze je moderné auto a od Laceti sa odlišuje vo veľa,veľa veciach, hlavne technického charakteru, ktoré tu už boli spomínané, takže s tým LPG to asi až také jednoduché nebude. Ja mám Cruze 1.8 LT a pokial by to nemalo byť namontované u výrobcu, alebo predajcu, tak by som to tam určite nedával a to vlastním Daewoo Espero na LPG a mám to namontované tak ako to má byť, čiže sekvenčné vstrekovanie plynu aj s riadiacou jednotkou+všetko ostatné. Chodí to fakt perfektne,spotreba je super, finančná úspora parádna, len sa musí chodiť každú chvíľu na prehliadky,inak to nemá chybu. Určite je čistejší motor,je to proste čistejšie spaľovanie. Len na Cruze určite nezoženieš ani sekvenčné vstrekovanie,ani riadiacu jednotku a ešte k tomu stratíš záruku a pokazíš celé auto pokiaľ by to bolo namontované tzv."primitívnym" spôsobom-splyňovač,hadice,príruba,trubky,nádrž,relátka,prepínanie benzín-plyn,a plynová cievka. Pokiaľ najazdíš veľa kilometrov, tak odporúčam pokiaľ chceš Cruze, tak 2.0 VCDI.

Re: LPG a CRUZE 1.6

Napsal: stř led 12, 2011 07:52
od Hanzy
Ja bych mel davat ted na jare a problem zaden neni a co se tyce zaruka tu ja neresim a jinak pokud mas solidniho prodejce tak to taky resit nebude navic by musel prokazat ze zavadu zpusobil provoz na LPG a rovnez se jedna jen o soucasti tim dotcene takze zaden problem.
Mel bych tam davet toto:
Novinka r. 2009

V r. 2009 uvedla firma Elpigaz na trh jako první samoseřizovací řídící jednotku Stella EOBD, určenou pro nejnovější vozidla. Naše téměř roční zkušenost s touto jednotkou je výborná, můžeme všem zájemcům o montáž lpg tuto řídící jednotku vřele doporučit. Tato řídící jednotka je revoluční v tom, že v každém režimu motoru nastaví vždy tu nejoptimálnější směs, a tím zaručí tu nejnižší možnou spotřebu lpg, při zachování maximálního výkonu motoru

Re: LPG a CRUZE 1.6

Napsal: stř led 12, 2011 10:29
od Iacobus
Ak je v Čechách možné Cruze prerobiť na LPG v rámci hromadnej prestavby, nebolo by lepšie (resp. lacnejšie) si to nechať urobiť v CZ a na Slovensku si to iba prihlásiť? Neviem teda či by potom nebol problém na Slovensku so zapísaním takejto prestavby do TP. U nás je zatiaľ možná iba individuálna prestavba a tá je spojená s naozaj komplikovaným schvaľovacím postupom. Uvádzam jeden príklad aj s poplatkami, ktorý je uvedený na stránke jedného montážnika z HC. Ten sa dokonca ponúka niektoré záležitosti vzhľadom na zložitosť procesu vybaviť a uhradiť sám:

1.) poplatok za Protokol o kontr. syst. - 40 eur
2.) poplatok za povolenie prestavby + schvál. systému – 20+50 eur
3.) poplatok za skúšobňu v Žiline – 160 eur
4.) poplatok za schválenie prestavby (na ObÚ) – kolok 50 Euro
5.) poplatok za zápis do OEV – kolok 6 Euro na ObÚ + kolok 6 Euro na DI

Ak by to bolo urobené v CZ nedali by sa tým vynechať body 1),2),3)?

Re: LPG a CRUZE 1.6

Napsal: úte led 18, 2011 13:57
od PeS
Iacobus píše:Ak je v Čechách možné Cruze prerobiť na LPG v rámci hromadnej prestavby, nebolo by lepšie (resp. lacnejšie) si to nechať urobiť v CZ a na Slovensku si to iba prihlásiť? Neviem teda či by potom nebol problém na Slovensku so zapísaním takejto prestavby do TP. U nás je zatiaľ možná iba individuálna prestavba a tá je spojená s naozaj komplikovaným schvaľovacím postupom. Uvádzam jeden príklad aj s poplatkami, ktorý je uvedený na stránke jedného montážnika z HC. Ten sa dokonca ponúka niektoré záležitosti vzhľadom na zložitosť procesu vybaviť a uhradiť sám:

1.) poplatok za Protokol o kontr. syst. - 40 eur
2.) poplatok za povolenie prestavby + schvál. systému – 20+50 eur
3.) poplatok za skúšobňu v Žiline – 160 eur
4.) poplatok za schválenie prestavby (na ObÚ) – kolok 50 Euro
5.) poplatok za zápis do OEV – kolok 6 Euro na ObÚ + kolok 6 Euro na DI

Ak by to bolo urobené v CZ nedali by sa tým vynechať body 1),2),3)?
Určitě dalo, otázkou je, kolik by to stálo potom... Tady udělám jednu věc - zajedu s autem do servisu a odpoledne jedu s plynem na DI ve svém městě a za 50,- Kč mám vyřízeno...