Stránka 2 z 4

Re: zahřátí motoru a topení

Napsal: stř pro 16, 2009 19:15
od Do-bby
ak a ted jeste k tomu termostatu. nasel jsem tohle:

87°C ale je tam 1,6 a ja mam 1,5
http://autodilykrc.cz/eshop/detail/term ... 2e37799da3

87°C ale prijde mi nejak drahej to asi ne ze?
http://autodilykrc.cz/eshop/detail/term ... f86c9f4e1f

92°C nebo jeden z techto?
http://autodilykrc.cz/eshop/detail/term ... 5461cc3216
http://autodilykrc.cz/eshop/detail/term ... d9697b35f9

a ted tesneni:
http://autodilykrc.cz/eshop/detail/tesn ... f754d2b28b
http://autodilykrc.cz/eshop/detail/tesn ... ac6bfc18d2

a pod skrin
http://autodilykrc.cz/eshop/detail/tesn ... 836b02b3ce

ak a ted babo rad? je to moje prvni auto tak fakt nevim. na simu poznam kazdej sroubek co kam patri, motor sem si taky rozebral ale s autem fakt zatim nevim

Re: zahřátí motoru a topení

Napsal: stř pro 16, 2009 22:34
od Dark69
87°C termostat ide na 1.5 8V SOHC a 92°C termostat ide na 1.5 16V DOHC ... Tak to vyhadzuje v Daewoo katalogu a aj potvrdili mi to v predajni...

Re: zahřátí motoru a topení

Napsal: čtv pro 17, 2009 21:38
od Do-bby
no ja prave koukal no. ja mam DOHC na motoru. ale prave jsem myslel ze 87 bude lepsi. takze dat ho tam nemuzu? ok. a z tech dvou 92°C mam vzit kterej?

Re: zahřátí motoru a topení

Napsal: pát pro 18, 2009 09:12
od Dark69
To je jedno ktory, obidva su rovnake.

Re: zahřátí motoru a topení

Napsal: pát pro 18, 2009 22:10
od sandruš
a u 8V je termostat kde pánové :-D

Re: zahřátí motoru a topení

Napsal: pát pro 18, 2009 22:22
od Serpico
...to sandruš u 8V je pod rozvodem, trošku hůř přístupný doporučuji vyměnit spolu s vodní pumpou při výměně rozvodovýho řemenu a napínací kladky...

Mějte se fajn

Re: zahřátí motoru a topení

Napsal: ned pro 20, 2009 11:30
od Franta P.
půjde také u nexie propláchnout jen radiátor topení tlakem vody bez vyndání radiátoru? teď si nejsem jistý jestli tam je dodrý přístup k trubkám. Nesí topí dobře, ale neni už to ono jako dřív.
Tohle jem udělal u megana, který netopil a teď topí jako sauna. vylítal z toho rez a bordel a topí krásně.

Re: zahřátí motoru a topení

Napsal: ned pro 20, 2009 12:15
od Dark69
Nedavno som to riesil... Jasne da sa preplachnut aj bez demontaze radiatora topenia. Odpojis hadice a oproti smeru prudenia vody to preplachnes..

Re: zahřátí motoru a topení

Napsal: ned pro 20, 2009 20:17
od sandruš
Serpico píše:...to sandruš u 8V je pod rozvodem, trošku hůř přístupný doporučuji vyměnit spolu s vodní pumpou při výměně rozvodovýho řemenu a napínací kladky...

Mějte se fajn

mno toje dobré já mám novou pumpu aji rozvody 2 roky :D :D ..mno já se patala už preventyvně..naštěstí nesíí topí jako divá....

Re: zahřátí motoru a topení

Napsal: ned pro 20, 2009 23:41
od Franta P.
Dark69 píše:Nedavno som to riesil... Jasne da sa preplachnut aj bez demontaze radiatora topenia. Odpojis hadice a oproti smeru prudenia vody to preplachnes..
Díky. A kterej vývod je kterej? tam jsou vedle sebe že?

Re: zahřátí motoru a topení

Napsal: pon pro 21, 2009 00:06
od Serpico
...to sandruš co maká do toho se nehrabe, výjimka je právě u rozvodového řemenu a napínáku no a s tím, se mění pumpa i termostat vono to je za stejný peníz + cena pumpy a termostatu, platí u 8V

Mějte se fajn

Re: zahřátí motoru a topení

Napsal: pon pro 21, 2009 19:24
od Dark69
to Franta P: tam to pekne uvidis ktory vyvod ide od motora do radiatora.

Re: zahřátí motoru a topení

Napsal: stř pro 23, 2009 17:11
od Franta P.
Dark69 píše:to Franta P: tam to pekne uvidis ktory vyvod ide od motora do radiatora.
Takže do radiátoru proudí voda z motoru a jde ven do hadice od chladiče že?

Re: zahřátí motoru a topení

Napsal: stř pro 23, 2009 17:51
od Dark69
to Franto: Presne tak ;)

Re: zahřátí motoru a topení

Napsal: sob pro 26, 2009 21:40
od Franta P.
tak sem to dnes propláchnul a zdá se mi to pořád stejné