Stránka 2 z 2
Napsal: čtv led 27, 2005 19:51
od Loobo
PavelZ píše:Tak to asi ani jeden z nas nema "uplne cerstve informace"

, takze kdo vi

. Ja uz tam taky par let nebyl, ale pamatuju si ze to byl sevis Daewoo+Citroen.
Servis Daewoo tam není už pěkně dlouho a Citroen asi taky ne (nicméně jsem to podrobně nezkoumal).
Je tam obří sekáč

včera jsem tam jel.
Tam to vždycky vypadalo tak nějak pofiderně. Jmenovalo se to Vital auto (mám to na podložce SPZ, čím to asi bude

Budiž jim země lehká, měl bych servis skoro za rohem...
Napsal: pon črc 17, 2006 21:19
od Krtek
Napsal: pon črc 17, 2006 21:35
od Pavel Beneš
Dotaz na PETRM nebo PALIXe: (už zase!) chlapi! měnil jsem čep LP kola, ten starý šel ven volně, ale ten nový tam skoro nešel ani zabouchat (jsou možný takový velký tolerance?) ...
Před tím se kola rozbíhaly (sjížděnej vnitřek), teď se mi pro změnu sbíhaj a asi moc (když zatočím volantem plný rejd, ke konci se volant sám stočí do plnýho rejdu a začínám gumovat pneu (rolovat pod sebe)).. takže na geometrii, to je jasný... dotaz: kolik tak vydrží ty čepy km? připadá mi, že 20 tkm je docela málo, nemůže být problém někde jinde (silnice teď máme docela dobrý (zázrak)) tak nevím.. Je možný, že ten čep, co tam byl předtím, jak byl volný v tom zasouvání do ramene, že byl nekvalitní?
Napsal: pon črc 17, 2006 21:57
od petrm
Tak čep nemá toleranci je kuželový a ven ho musíš vyrazit kladivem a nový zase natáhnout maticí do toho kuželu . Samozřejmě že po výměně čepu musíš na geometrii . Výdrž čepu je moc individuální stačí že někde blbě vymeteš díru a je po něm když máš smůlu někdy to odnese i ložisko . Jinak čepy řízení se mění naprosto minimálně tak na jedné z 50 Nubir je to narozdíl od ramen asi jedna z nejtrvanlivějších částí na autě

takže jestli ti vydržel 20 000 tak to si měl smůlu