Stránka 2 z 2
					
				Re: kúrenie
				Napsal: stř led 28, 2009 20:43
				od conpet
				Zajímavá teorie  

  řekni tchánovi ať si zavře okýnka  

   Při 50ti ve městě se motor ohřeje mnohen víc než při 90ti na 5tku. Stejně za to může zase ten termostat, kdyby byl OK , tak to bude jedno kolik jede  

 
			
					
				Re: kúrenie
				Napsal: stř led 28, 2009 20:59
				od PedroKV
				to ne, ten měnili. Ono to hřeje, ale pak prý přestane.
			 
			
					
				Re: kúrenie
				Napsal: čtv led 29, 2009 08:05
				od maco-lv
				skus vymenit termostat 

 
			
					
				Re: kúrenie
				Napsal: čtv led 29, 2009 09:16
				od PedroKV
				Termostat? Když je motor/voda studený, tak jde malý okruh+radiátor topení a ten topí. Když se voda ohřeje, termostat pustí vodu do chladiče a ta ho trochu ochladí, než termostat zavře. Výkyv v teplotě by neměl být takový. Pokud by byl vadný termostat, tak buď by neotevřel vodu do chladiče-motor by se přehříval, nebo by zůstal otevřený a radiátor by nehřál ani na začátku. Proč tedy měnit termostat, když s původním to dělalo a po jeho výměně to dělá pořád?
			 
			
					
				Re: kúrenie
				Napsal: čtv led 29, 2009 09:32
				od maco-lv
				TO SI LEN MYSLIS JA SOM MAL SKORO TAKY ISTI PROBLEM RAZ KURILO RAZ NIE RAZ PO 30KM RAZ PO 10KM VYMENIL TERMOSTAT A VSETKO JE ok KURI SA JAK V PEKLE A KED BUDES MENIT TERMOSTAT VYMEN AJ NEMRZNUCU PREPLACHNY SYSTEM PRUDOM VODI A MAS POKOJ NA PAR ROKOV. 
ps. KEDY BOL MENENY TERMOSTAT?  

 
			
					
				Re: kúrenie
				Napsal: čtv led 29, 2009 09:34
				od maco-lv
				AELBO SI PREKONTROLUJ OVLADANIE KURENIA CI SA NIECO NEODPOJILO  

 
			
					
				Re: kúrenie
				Napsal: čtv led 29, 2009 09:34
				od PedroKV
				no teraz, ked to nekurilo a tchan to dal do servisu, tak mu ho (termostat 

 ) vymenili.
 
			
					
				Re: kúrenie
				Napsal: čtv led 29, 2009 09:44
				od PedroKV
				maco-lv píše:AELBO SI PREKONTROLUJ OVLADANIE KURENIA CI SA NIECO NEODPOJILO  

 
to by to netopilo ani na začátku.
 
			
					
				Re: kúrenie
				Napsal: čtv led 29, 2009 10:46
				od maco-lv
				PREKONTROLUJ UVIDIS NIC ZA TO NEDAS MYSLIM ZE JE TAM NEJAKA KLAPKA CO OVLADA STUDENY A TEPLY VZDUCH TAM MOZE BYT PRO 

 BLEM
 
			
					
				Re: kúrenie
				Napsal: čtv led 29, 2009 19:21
				od conpet
				Podstatný je to, co ukazuje budík na palubce, pokud je pořád dole, tak to ani topit memůže, klapka/neklapka
			 
			
					
				Re: kúrenie
				Napsal: čtv led 29, 2009 20:31
				od palikx
				no 
muze byt nejaka necistota v okruhu a ta pricpavat trubky a taky to muze byt vrtulka vodni pumpy.
a termostat bych radeji vyzkousel jestli se po ohrati otevre a pri chladnuti zavre.
no a pak ta nejhorsi varianta tesneni pod hlavou
jo vyzkousej jestli jsou teple trubky do radiatoru v dobe kdy to netopi.
			 
			
					
				Re: kúrenie
				Napsal: čtv led 29, 2009 21:29
				od PedroKV
				díky za rady, zítra na to asi mrknem. Jinak auto prý ukazuje na budíku normálně ohřátý motor.
			 
			
					
				Re: kúrenie
				Napsal: sob led 31, 2009 08:54
				od ppp
				ak to len zacne kurit menej a nie ze zacne fukat uplne studeny vzduch tak skutocne moze ist o aerodynamiku. Pri rychlostiach nad 80km/h v espere netreba mat ani pusteny ventilator aby zacalo vetranie fungovat len na zaklade aerodynamickeho pretlaku. Pri 130 to uz fuci asi ako na 2. stupni ventilatora. Takze mozno upchaty radiator, pri pomalsom stupni ventilatora sa staci vzduch ohriat, ale pri vyssom stupni uz nie a vyssia rychlost sposobi ze vzduch cez kurenie prudi ako pri vyssom stupni.
Alebo je mozno problem v klapkach a ich podtlakovom ovladani, ale netusim aky by to mohol byt.
ALebo predsa termostat a zasvineny chladic, ktory sa vo vyssich rychlostiach lepsie chladi.
Moznosti je milion  
