Stránka 2 z 2

Napsal: stř říj 22, 2008 11:16
od radecek
ahoj pisty ako si pochodil?? ja som nenasiel nikde tie tesniace kruzky, tak som skocil do servisu, tam mi precistili skrtiacu klapku, ale ziadna zmena..vstreky mi odmietli vycistit ze to je to posledne co by mi odporucali spravit (aby sa to viac nedodrbalo)...no neviem, na fore pisu ludia, ze normalka sami si to v garazi spravia...

Napsal: pon pro 08, 2008 21:09
od radecek
no mne sa tu tiez dlho nepodarilo kuknut :) a co myslis tym ale ... ? preco "zatial" odstranena? a mozes este dopisat to katalogove cislo.?

Ja som tento problem zatial neporiesil nijak..mam kus obavy ze to bude este horsie ako doteraz...

Re: Nubira I s LPG - klesanie otacok

Napsal: sob úno 28, 2009 14:04
od radecek
hele, toto nieje moja tema. To je nejaky foorrr :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Re: Nubira I s LPG - klesanie otacok

Napsal: pát kvě 27, 2011 23:47
od simozo
Tiez mam rovnaky problem so startovanim na benzin ako opisuje "radecek" na zaciatku temy. A riesim to rovnako odpojenim baterky na par sekund,

teraz chcem skusit precistit vstreky aditivom do benzinu (Kleen-flo - Injector kleen), sucastne planujem aj vymenit motorovy olej a chcem sa poradit ci mam to aditivum pouzit pred vymenou oleja alebo je lepsie ho pouzit az po vymene? Ma to na seba vplyv? Moze sa mi prehriat motor ak mam stary olej (Esso Ultra 10W-40) v motore skoro 20000km, alebo ak ho vymenim tak sa mi moze tym aditivom novy olej znacnejsie znecistit/opotrebit? Ci su moje obavy nepodstatne? :roll: :?

A ci mate niekto skusenosti s tymto aditivom, pripadne ake aditiva mate odskusane a ako ste s nimi boli spokojny?
Dakujem...

Re: Nubira I s LPG - klesanie otacok

Napsal: sob kvě 28, 2011 09:09
od kesko
Aditiva do benzinu oleju neublížia. 20 000 km je už dosť veľa. V lege mam tiež Lovato a žiadny problem so štartom na benz. Daj tam to adit. natankuj lepší benzín a jazdi chvíľu na nom. Malo by to pomôcť. Ak nie tak asi len vyčistiť vstrekovače.

Re: Nubira I s LPG - klesanie otacok

Napsal: ned srp 14, 2011 16:21
od simozo
...pouzitie aditiva mi problem so startovanim nevyriesilo :( takze bud skusit este vycistit vstreky alebo este som sa dozvedel ze by to mohol byt emulator

a to sa mi zda byt uz aj celkom logicke kedze nastartovaniu pomoze reset riadiacej jednotky...

..emulator by mal davat falosne info riadiacej jednotke o tom ze je vsetko ok aj ked su benzinove vstreky odpojene pocas jazdy na LPG.......a kedze take info jej nedava tak posledne info v riadiacej jednotke pri dalsiom startovani je take ze benzinove vstreky su chybne a preto motor nevie nastartovat na benzin... takto som pochopil mechanika v polsku..mozno nie na 100% ale zmysel mi to dava :)

...ake su vase nazory na to? ja sa velmi nevyznam v tom ako to cele funguje, ani v polsku v tom servise v ktorom som bol sa LPGcku nevenuju, len majtel bol ochotny a volal nejakemu kamaratovi....urcite sa to da nejako otestovat a pripadne vymenit emulator (ak ho tam vobec mam :D )...

Re: Nubira I s LPG - klesanie otacok

Napsal: ned srp 14, 2011 18:21
od rudla
Může to být emulátor. Sousedovi ho nedávno měnili na Subaru a teď jezdí na LPG bez problémů.

Re: Nubira I s LPG - klesanie otacok

Napsal: pon srp 15, 2011 21:23
od simozo
no super, dik za odpoved ;) uz sa tesim ze som zasa k niecomu pokrocil....
hned ked bude cas, tak to pojdem skusit dat spravit...neviete co moze stat novy emulator??

Re: Nubira I s LPG - klesanie otacok

Napsal: čtv lis 29, 2012 10:21
od maledivy1967
Ja som zaslepil EGR ventil a nubira ide lepšie. Návod je aj na tejto strnke.