Stránka 2 z 2

Re: Leganzáci POZOR !!!!!

Napsal: pon říj 26, 2009 19:33
od -peha-
No vidíš Já som bol tiež zhrozený a všimni si tej rúry čo ide krížom cez palubku tak mne sa ten konektor dostal až tam a začlo mi s tade dymiť no a to bol horor ako som rval ten šuflík von ale našťastie sa nič nestalo len ma triaslo ješte dva dni po tom :o Ono to nie je sranda je tam okolo strašne vela horlavého materiálu a čudujem sa že výrobca na to nedošiel lebo to to nieje lahká závada :!:

Re: Leganzáci POZOR !!!!! ( KLIMATIZACE )

Napsal: úte črc 26, 2011 18:04
od conpet
taky jsem hořel :roll:

Re: Leganzáci POZOR !!!!! ( KLIMATIZACE )

Napsal: úte črc 26, 2011 22:37
od Hanzy
Pehacku rekni Petrovi pokud si nevsimne tady ja to taky neresil tak at se na to radeji taky mrkne...
Jo vlastne on uz na to prdi tady tak ja mu pisnu jinde nebo primo Petanovi a bude ;)

Re: Leganzáci POZOR !!!!! ( KLIMATIZACE )

Napsal: sob črc 30, 2011 14:25
od Petr S.
Hanzy je to asi měsíc,tak jsem měl panel klimy venku a absolutně v pohodě,nikde nic.

Re: Leganzáci POZOR !!!!! ( KLIMATIZACE )

Napsal: ned srp 21, 2011 16:06
od Ujel
Tak jsem s časovým odstupem mrknul na fórum a vidím toto vykřičníkové téma. Moje digiklima totiž jaksi...nemfunguje :roll: .
Přestože se zde o tom napsalo mnohé zajímavé (přízpěvky a obrázky jsem si uložil), chci mít jistotu, že můj případ je tentýž a ničím se nevymyká. Děkuji za trpělivost, jsem už holt takový :D .
Popíšu přesně co to dělá:
Displej pravdidelně bliká (2sec. vidno, 1sec. nevidno). Stejně tak i ventilátor se vypíná a zapíná. Hodiny i rádio fungují bezchybně. Veškeré hodnoty lze nastavit (pokud zrovna vidno). Ve zcela nepravidelných intervalech, dochází k restartu všech nastavených hodnot, tzn. větrák 0, teplota na 25°C, nasměrováno do čel. skla a do noh. Toto restartování patrně souvisí s výkyvem el. napětí v systému. Pokud nastaruji, hodnoty se někdy vynulují. Pokud pracuji s autorádiem, hodnoty se v ten moment někdy vynulují..atd. Není to ale pravidlem. Ničmeněj když už, stane se to vždy v momentě započetí nějaké takové manipulace. Někdy ale stačí jen zrychlit, někdy nic nedělám, jen jedu, brzdím atd. Po ujetí 10-15km se to ustálí a už nerestartuje, jen bliká a nastavení drží. Další věcí je to, že bez ohledu na nastavenou hodnotu, jde po zahřátí motoru a otevření termostatu do kabiny vždy tatáž teplota, cca 30 °C. Jediný způsob jak si tedy nezatápět teď v létě třeba i náporovým vzduchem, je stisknutí tlačítka vnitřnmího okruhu (taková ta fajvka se šipkou na konci ;)) nebo pootevřít okna. V Moto Morava v Olomóucu kolem toho 5 hodin lítali. Nepodařilo se jim spojit s ŘJ, napustili klimu - bez efektu, tak ji vypustili a hotové. Za 1500,- mi sdělili, že si mám koupit novou ŘJ klimy za 23tis, že mi ji namontují a zprovozní i podsvícení jednotlivých tlačítek na Climatronic panelu (bo nesvítí :roll: ). Klimu proto naplněnou nemám (na co taky), mělo by to teda fungovat jako auto bez klimy, ale...ee.
Toť vše. Snažil jsem to konstruktivně rozvést, aby to bylo co jejjasnější.
Pejsek je tedy jistě zakopán někde v elektrice, tzn. relé klimy (285,-) nebo Pehou zde zmíněný problém s Palachem konektorem.
Origoš servisy jsou měniči, nem opraváři a na jejich diagnózu se dívám s jistou opatrností až nedůvěrou. Za zmínku ještě stojí fakt, že tato potíž trvá už...ehm..až se stydím..2 roky beze změny k horšímu. Asi mám štěstí, že jsem ještě nezhořel :twisted:
Pokud mi zde k tomuto může někdo kluci napsat aktuální poznatek, s vděčností se o něm zmíním na vyšších místech a možná i v závěti po úmrtí mojí Leganzy :lol:.
Děkuji předem za postřehy a přízpěvky na toto téma. Já se mezi tím, juknu pod povrch schránky u spolujezdce.
Peho, tebe chci požádat, budeš-li tak hodný a podělíš-li se se mnou o to el. schéma (asi ke klimě), o kterém ses kdysi zmínil. Kdybych to hodil k autolelektrikárovi, aby netápal. Já mám Legu dovezenou z Říma, Italsky tady nikdo neumí ;)

___________________________________________________
Leganza 2.0 16V, 98kW, r.v. 98, stř. met, plná výbava, manuál, sekvenční vstřikování LPG

Re: Leganzáci POZOR !!!!! ( KLIMATIZACE )

Napsal: ned srp 21, 2011 23:07
od HusarJan
Ahoj budeš mat niekde špatnej kontakt ,kostra atd.treba porozpájat zásuvky a prestriekat neakým sprejom na kontakty no je to dost náročné príst na chybu :D lebo pritom treba aj rozobrat čast prístrojovky a premeriavat káble ;) no ešte tam može byt niekde skrat treba premerat odber prúdu ked je vypnuté zapalovanie :D :PP:

Re: Leganzáci POZOR !!!!! ( KLIMATIZACE )

Napsal: stř srp 24, 2011 18:10
od Ujel
HusarJan píše:Ahoj budeš mat niekde špatnej kontakt ,kostra atd.treba porozpájat zásuvky a prestriekat neakým sprejom na kontakty no je to dost náročné príst na chybu :D lebo pritom treba aj rozobrat čast prístrojovky a premeriavat káble ;) no ešte tam može byt niekde skrat treba premerat odber prúdu ked je vypnuté zapalovanie :D :PP:
No jak to tak čtu, hodím to tomu autoelektrikárovi :D . Zkusím ještě Pehu, jestli mi pošle to el. schéma. Jak jsem psal, italský manuál je mi v podstatě k ničemu

Re: Leganzáci POZOR !!!!! ( KLIMATIZACE )

Napsal: čtv srp 25, 2011 10:16
od Slam
Ujel píše:Za 1500,- mi sdělili, že si mám koupit novou ŘJ klimy za 23tis, že mi ji namontují a zprovozní i podsvícení jednotlivých tlačítek na Climatronic panelu (bo nesvítí :roll: ).
Je tam vždy jedna žárovička za 4 Kč pro 2 tlačítka. Od letoška si to měním zásadně sám, protože u tzv. autoelektrikáře, kde jsem si to nechával dělat doteď, jsem za výměnu jedné žárovky platil 600 Kč a ještě to pěkně zprasil, jak jsem teď zjistil! :evil: