Stránka 2 z 3

Napsal: úte čer 10, 2008 17:27
od peco
stym nulovym vstrekovanim (spotreba =0 L) to plati iba do 1800 otacok, potom uz motor zacne vstrekovat nejake to palivo.
takze nulova spotreba je aj pri jazde na rovine ak nepridavas a otacky su vyssie ako 1800


tak ci onak urcite to nemoze spravit 12l/100km :)


skoda ze sa uz len zriedka objavuje palix a petrm oni by zrejme vedeli co a ako stou spotrebou

Napsal: úte čer 10, 2008 19:05
od Slavek
Pisu jeste jednou restart ridici jednotky, proc neudelat?????? dyt se vubec nemusi nic delat jen odpojit + pol z baterky, RJ se nastavi na novzovy rezim a casem se nauci jezdit podle ridice, a spotreba klesne. S tou nulovou spotrebou to mam odzkouseny primo na oplu vektra a po prekroceni hranice 1800 otacek spotreba porad 0 u tisice otacek to zacalo skubat bo tam byla 5 a uz sme jeli jen 50km/h diagnostika ukazala naprosto stejny hodnoty, potom co motor zacal skubat tak tprve v te chvili tam RJ zacala davkovat benzin, takze u opla se nehraje na zadne 1800 otacek pokud motor jede plynule na setervacnost spotreba je porad 0 i kdyby tam bylo 900 otacek.

Napsal: čtv čer 12, 2008 09:33
od eMKa Slovensko
dalsia vec ktora moze mat vplyv na spotrebuje je podtacanie motora - to jest radenie pri nizkych otackach.

skus jazdit asi takymto stylom:
- radit na vyssi prevodovovy stupen pri 3200-3500 ot za min
- s kopca jazdit zo zaradenou rychlostou - avsak otacky musia byt vyssie ako 1800 ot za min
- podradovat pri otackach medzi 2000-2200 za min

skus a uvidis.

Napsal: úte čer 17, 2008 09:09
od Blue Lanos
to emkas - Zrejme to ani u daewoo nehra rolu nejakych 1800ot kedze je to opel technologia :D

A termostat nehodou nerobi problem?

Napsal: pon črc 14, 2008 13:34
od Jan ze Žďáru
Tak jsem po delší době zpět na foru. Lambda sonda byla měřená osciloskopem-výsledek je OK, reset řídící jednotky proveden. Jezdím dle rad pisatelů příspěvků, ale bohužel můj Lanosek stále žere jako předtím...
Přesto děkuji všem, které můj problém zajímal. :-)))

Napsal: pon črc 14, 2008 14:17
od Richard
Koukl jsem na celé tohle vlákno, i když Lanose nemám. Podle mě není spotřeba 12 lt. normální, někde musí být nějaká chyba. Máš zkontrolovaný podvozek? Všechna kola se musí volně točit, nesmí brzdy přibrzďovat (zkusit sešlápnout a pustit) nebo zkusit v nějakém úseku s minimálním sklonem bez motoru auto rozjet. Totéž platí i o ruční brzdě. Náboje kol by měly být při provozu teplé, nikoli horké až vařící (platí jen pokud intenzivně nepoužíváš brzdu)
Máš správnou geometrii???
Nevozíš na autě furt zahrádku např. s nosičem kola? Spotřeba je vyšší klidně o 1 lt i víc.
Neteče ti někde benzin? Litr nebo 2 během 100 km není moc velký únik a stačí se vklidu odpařit, akorát by měl být trochu cítit?
To vytáčení motoru se nemusí až tak praktikovat, stačí když budeš řadit tak abys při přeřazení neklesly otáčky pod cca 2000 otáček, tedy 2500 a řadit....
Měl jsem kdysi Pontiaca Le Mans a kontrolkou řazení a např když jsem jel po Praze 60 nutila mě řadit až na 5. Pokud jedeš po vesnici 50 můžeš klidně na 5 ale když se chceš za vesnicí odpíchnout radši podřaď
Velký vliv na spotřebu má styl jízdy, plyn sešlapuj citlivě tak max do půlky, moc nebrzdi využívej kinetickou energii vozu, nevoz ssebou zbytečně pytel brambor nebo uhlí v kufru
Vše výše uvedené praktikuji mám Nubi 2.0 a za cca 3 roky mám spotřebu kolem 8,5 , v poslední době při dražžším benzinu se sice tak nesvezu, ale spotřeba je při plynulé jízdě mimo ves 100-120 obce 60 tachometrových skoro plného vozu i 7,2 /100 km Skoro furt tam mám 5 a šolýchám plyn...

Napsal: pon črc 14, 2008 17:56
od peco
no ja zacinam mat tiez problem so spotrebou. ale ani nie tak na dlhej trati ako po nastartovani. tiez to ale neni pravidlo. stava sa mi ze po nastartovani klesne rucicka dolu o velkost ktora by bezproblemov stacila na 20-30km.(cca 2 L )
raz sa mi stalo ze ked som isiel s klimou tak mi to na 15km zozralo benzin co vydrzi na 100 km ! kua. a bojim sa ze to nebude stylom jazdy ani zapnutou klimou.

Napsal: úte črc 15, 2008 07:15
od vado
Problem asi nebude v technike jazdy. Moj lanos 1.16 16V pri beznej kazdodennej jazde po BA (denne 2 x 12 km) berie +-7.8 l/100km. Bezne pouzivam klimu. V zime asi o liter viac. 12l/100km sa mu podarilo zozrat iba v Nemecku, kde som po dialnici siel v rozmedzi 170-190 km/h

Re: vysoká spotřeba

Napsal: pát led 30, 2009 23:50
od FoXo
Tak tak 11 litrov a viac nie je normalne :) Ja som zatial mal moznost testovat spotrebu po meste len teraz a tiez mi vychadza okolo 11 L uvidime cez leto ked auto zase porozobera, vymenim dake tie filtre sviecky a kable :) A precistim motor :)

Inak sa chcem opytat ci aj vam sa podari dostat sa hned na vyssie otacky to jest cca 2500 a vyssie. Ja ani velmi plyn nepridam a uz som nad 2500 otacok.

Re: vysoká spotřeba

Napsal: stř úno 11, 2009 00:04
od maiki1
taková spotřeba u 1,4 to je mazec...já mám 1,5 a aktuálně mi teď přes zimu a ty největší mrazy s furt zaspnutým topením na max. a vyhříváním všeho vyšlo průměr 8,4 a to jezdím po městě v provozu i na delší vzdálenosti tak 50/50 a ještě se střídám s přítelem kterej má teda mnohem těžší nohu...počítám že v létě to bude o litřík míń -i

Re: vysoká spotřeba

Napsal: stř úno 11, 2009 00:25
od HusarJan
Ahoj skús pozret katalizator môže byt zaneseny a prekontroluj celú vyfukovú sustavu tesnost.Zapchaj koniec vyfuku handrou a nech Ti niekto prida plyn.

Re: vysoká spotřeba

Napsal: stř úno 11, 2009 17:05
od FoXo
Ahoj. Vyfukovu sustavu mam komplet vymenenu a pretesnenu ale poskusam :)

Re: vysoká spotřeba

Napsal: stř úno 11, 2009 22:06
od HusarJan
Aj ten katalizator maš novy?

Re: vysoká spotřeba

Napsal: stř úno 11, 2009 22:34
od FoXo
Nie nie tolko prachov veru nemam uz som do toho auta dal tolko ze az .. :)

Re: vysoká spotřeba

Napsal: stř úno 11, 2009 22:59
od HusarJan
Možeš tam dat univerzalny ten je lacnejši.Skus trocha rukou pobuchat po nom ci v nom niečo nehrka.Najlepsie ho je vyrezat a pozret ho cí nie je zaneseny a potom navarit spet,aby si mal istotu .Skus pozriet sviečky,odtrh pripadne odmerat tlak v každom valci. ;)