Napsal: pát pro 12, 2008 20:35
mam stejny problem, dej vedet, jestli ti to pomohlo...zkusim jeste tam nalejt nakou tu chemii na ovolneni "sazi" a pak vylejt a naplnit, ale myslim, ze to bude beznadejne
Forum pro majitele vozů Chevrolet a Daewoo
https://www.chevroletclub.cz:443/
Kitte, jak tak člu, naše Nůby jsou s těma problémama asi z jednoho vrhu. No nic, k radiátoru jsem se ještě nedostal, auto jsem odstavil ke tchýni na dvorek. Nějak se mi do té demontáže palubky nechce. Leda tak frexou vyříznout sloupek a i s novým radiátorem to tam nalepit montážní pěnoukitt2002 píše:mam stejny problem, dej vedet, jestli ti to pomohlo...zkusim jeste tam nalejt nakou tu chemii na ovolneni "sazi" a pak vylejt a naplnit, ale myslim, ze to bude beznadejne
Rozhode se do toho nepoustej ted v zime,je to prace pro kutila-kaskadera a trvalo mi to v lete 2 dny.Mne praskl radiator topeni a nez jsem na to prisel kudy ta voda ubyva,mel jsem pod sedadly rybnik.Musel jsem vyhazet a vysusit cely vnitrek.Podrobnosti muzu napsat.Nafocene to nemamkitt2002 píše:Taky to tak vidim, az bude čas, tak se asi na kuchani palubky vrhnu.Kopirky rozebiram pomalu do posledniho sroubku, tak tohle nebude jiny.Navic sem toho uz rozebral dost na Nubi a i slozil.Ohledne toho stejneho vrhu to je scestny.Zalezi dost na tom, jak se k tomu auto predchozi majitel choval.Mel sem a porad mam s ni pekne problemy, ale dam ji dohromady.Stejne nechapu, proc se neda ten radiator vyndat z motoroveho prostoru, misto tam je a vyresit by to taky slo...No holt je to takto dnes v mode.
Dovolil bych si nesouhlasit.Mám klimu a radiátor jsem měnil,nic se nemusí s klimou dělat a ventilátor taky zůstal na svém místě.Jen bylo nutné odstrojit palubku od úrovně volantu komplet pryč.Je to porod,ale dá se to udělat.Jen mi pak při montáži zpět nešel přesně zaklapnout spodní plastový kryt topení, tak mi to "trochu"megajvr píše:je to stím radiatorem největší problém NubirChemie nepomáhá a bez demontáže radiat. nic nepomáhá. Horší je to ještě u modelů s klimou, kde se myslím musí vypustit náplň (potřeba odpojit trubky do výměníku klimatizace). Jinak se to celé monstrum včetně ventilátoru nedá vytáhnout
Zapoměl jsi dodat, že motor byl neustále podchlazený a výfuk nesměl být děravej, jinak sice bylo teplo, ale jen jednou a krátkou dobumegajvr píše:klobouk dolů že se ti to tak povedloJó když jsem za mlada jezdil s Olcitem, takové problémy jsem neměl. Motor byl clazený vzduchem, teplo do topení šlo od výfuk. potrubí a topilo to jak v pekle
![]()
![]()