Skoda a ja myslel ze si zdatny souper k diskuzi
Nevzdavej to zacnem znovu ale musis reagovat na fakta ne jen mi prat porad hezkou dobrou noc misto odpovedi
Alhambra+Sharan 4x4 klepotřepčmoud Taxi Valach
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
Chlapy je to už pár stránek OFFTOPIC. Doufam že se to trochu promaže pak.
Já bych zase nikdy nechtěl LPG. Nafta Mi nesmrdí, jedinej vopruz tam je DPF a jeho vypalování. zvuk taky každýmu nemusí vadit.
Já mam zase občas rád rychlejší svezení. Líbí se mi sedan velikosti Cruze a chci do něj nejsilnější motor, co mi tudíž zbejvá? nafta. Ještě větší rozdíl bude v 2011.
takže nejsilnější motory (což chci u každýho modelu)
Aveo 2011-1.6 benzín
Cruze 2011- 2l nafta
Epica- nafta
Orlando - nafta
Captiva - benzín.
U Cruze nemá 1.8ma dynamiku nafty. Epica 6tivál byl nádherně tichej a sametovej ale taky to nejelo.
Fakt škoda že do cruze necpou benzín bud s turbem a nebo 2.4 z HHR(ten se mi líbil).
Info: nečtu to po sobě a moc to asi nenavazuje protože sem to napsal jak se mi to semlelo v hlavě. Zdar a vykašlete se na ty hádky tady
Mas pravdu chybi benzinove turba a je v tom celkove benzin ted ve vyvoji pozadu ale zacinaji slapat a je videt vyvoj TSI a pod.
Pristi rok by se mel objevit 1.6 T a to by mohlo byt zajimavejsi Taky pujde do WTCC misto atmosfery 2.0 co podelaval 2.0 TDI tak pristi rok je bude podelavat 1.6 T rovny boj ze?
V USA je 1.4 T s 138HP a nafta vubec to same Australie taky naftu neprodavaji jen tady se to strka do aut http://www.chevrolet.com/cruze/features-specs/
Alhambra+Sharan 4x4 klepotřepčmoud Taxi Valach
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
Benzínový šesťvalec 3,0 l V6 s výkonom 258 k s priamym vstrekovaním a variabilným časovaním ventilov.
Nové turbodieselové motory o objeme 2,2 l disponujú výkonom 163 k alebo 184 k.
Slabšia benzínová jednotka s dvoma vačkovými hriadeľmi v hlave a variabilným časovaním ventilov je naladená na 171 k.